2023-01-10, 23:45
Medlem
Erotokratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Har för mig att Ylva Maria Thompson runkade av en gubbe i tv-studion en gång, efter lite dirty talk. Det känns ju lite snuskigt och förbjudet med tanke på att det filmades med båda personernas goda minne och sändes ut till alla med TV1000-abonnemang.
Verkar vara denna efter reklamen i början

NSFW

https://en.redsex.xxx/2103723994
Citera
2023-01-10, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Inte agneta sjödin i alla fall. Fått höra utav flera att hon stinker svett 24/7

Men sillisar har hon skaffat sig ändå
Citera
2023-01-11, 00:15
Medlem
IceEyess avatar
Fröken Snusk?
Citera
2023-01-11, 00:23
Medlem
xposures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Du saknar kunskap om kvinnans kroppsfunktioner - fittan pissar inte, möjligtvis squirtar.

Har du hittat till en tjejs klitta någon gång? För det är ganska så svårt att inte komma i kontakt med urinrörsmynningen under ett bra lapande.
Citera
2023-01-11, 00:25
Medlem
Hon den där programledaren i antikrundan, som också hade ett matlagningsprogram på en båt vet jag är glad i kuk.
Citera
2023-01-11, 00:29
Avstängd
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Det stämmer, och det var judeäcklet Ed Powers hon runkade av.
Fast om vi inkluderar henne kan vi lika gärna inkludera porrstjärnor som gjort betydligt snuskigare saker framför kamera.
https://en.erkiss.club/video/67213

Hehehe stor humor!
Citera
2023-01-11, 00:49
Var det inte Linda Lindorff och maken som hade en sexgunga hemma? Hon verkar i varje fall väldigt frisinnad och öppen. Sen har hon ju ett klockrent artistnamn för vilken erotisk film som helst.
Citera
2023-01-11, 01:34
Medlem
Man ser ju i människors ögon och utstrålning om de har en känsla eller inte. Det ligger liksom invuxet i våra ansikten om vi har stor aptit för "livet", inte bara sex.

Människor som sugit in sig sina mörka sidor och öppnat alla mentala rum har typ karvade ansikten. Ondskan är synonym med djuriska behovet av sex och dominans.
Det är något med vårt sätt att betrakta personer som inkorporerat sina ondskefulla sidor och har de under frivillig kontroll och som förmodligen är heta i sängen. Det är typ sättet man ser charmig ut på någotvis. Du ser promiskuös ut när du spänner sängkammar blicken typ men det är synd att inte fler kvinnor fattar det här.

Det krävs alltid typ 40 åringar för att hitta svenska tjejer som fattat det här, hittar man en 25 åring som vet hur man ser sexig ut i blicken i Sverige är det en enhörning alternativt har hon en onlyfans sida - så jävla synd.

Hemsk generation alla under 40 saknar sexuell kunskap. 90 talet är fyllt med promiskuösa sportraggerskor som njöt av sex på toaletten på nattklubben, idag har väl 25 åringar knappt haft sex än mindre satt på någon på en toalett i nattklubb. Och nu när någon ung läser så tänker dom "eh, va äckligt!" ja, det tycker man om man inte har testosteron och har runkat bort det
*
Citera
2023-01-11, 01:43
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Tina Nordström, Carolina Gynning och Lotta Engberg är alla vansinnigt förtjusta i kuk och alla dess tillämpningar. Där hittar du nog det mest raffinerade och snuskigaste sexet bland kändiskvinnorna.

Detta är inget jag vet, utan något jag gissar mig till baserat på erkänt god människokännedom. Härliga donnor alla tre..

Är sex snuskigt?
Ja, om det görs rätt.
En kompis hade ons med Lotta och sa att hon var skittråkig, full och ful naken. Visserligen var detta 10-15 år sedan men ändå..
Citera
2023-01-11, 02:01
Medlem
Linda Bengtzing har jag fått höra via en vän. Hon är väldigt glad i yngre killar.
Citera
2023-01-11, 05:02
Medlem
trancass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Har vi inga "kändisar" som varit i Dubai och förlustat sig?

Att åka till Dubai som prostituerad och knulla araber för en handväska är inte särdeles raffinerat. Det finns några influensers som pysslat/pysslar med det. Det som förenar dem är att de är low class.
Citera
2023-01-11, 05:11
Medlem
Running_mans avatar
Bingolotto-Lotta helt klart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in