2023-01-10, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Nu när Sveriges samlade Serungfans är i tråden så har jag en fråga.

Har hört talas om denna infamösa scatvideo med Serung men aldrig sett den.

Har någon en länk till den?

Nu är det inte det minsta sensationellt men jag minns på 90-talet eller tidigt 2000-tal hur det var världens grej och diskuterades överallt men jag har aldrig sett den, behöver closure.

Visades tom på SVT!
Visserligen i avskräckande syfte i en dokumentär om cineasten Serung.
Public service var verkligen bättre förr.
Citera
2023-01-10, 18:12
Medlem
goosehunters avatar
Aldrig har det väl passat bättre att säga att en skithög gått ur tiden.

Hans blick var genuint äcklig. En störd liten jävel som borde lagt tid på terapi istället för att utagera sina sjuka lustar på kvinnor som många gånger for illa. Det finns väl för fan ingen frisk person som står o skiter o pissar på folk. Enbart folk med psykiska problem håller på med sånt.
Citera
2023-01-10, 18:16
Medlem
goosehunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren
Bra förslag med lit de parade i öppen kista, men med den lilla twisten att den som vill får bajsa i kistan.
När således bajset går upp till kanten och Herr Serung inte längre syns, spikas locket igen och kistan grävs ner.
Rest In Shit!

Ja detta måtte väl vara ett fint farväl. Fan vilken klockren idé
Citera
2023-01-10, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Hur fan lyckas man bli porrkung och bli inblandad i porrkrig med sprängningar och skjutningar?
Vad är ens ett porrkrig?

Låter absolut inte kryddat eller så

Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Vet att det varit någon skjutning på Club Privé på Birger Jarlsgatan förut , men det är väl det.
På nittiotalet tog Tony och Helmuth ,som jobbade åt Serung, över hans porrklubbar i Stockholm medan Serung gömde sig i Thailand.
Serung blev förstås sur och såg till att en juggetorped sköt Tony i benet.
”Porrkriget” hade börjat…
Citera
2023-01-10, 18:54
Medlem
feemaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjohan71
På nittiotalet tog Tony och Helmuth ,som jobbade åt Serung, över hans porrklubbar i Stockholm medan Serung gömde sig i Thailand.
Serung blev förstås sur och såg till att en juggetorped sköt Tony i benet.
”Porrkriget” hade börjat…

Kallades Tony för "Totte", eller var Totte en annan person i Carls perefiri. Om jag inte har fel så jobbade han som dörrvakt eller liknande.
Citera
2023-01-10, 18:55
Medlem
Tanken går till hans anhöriga. En visionär inom sin konstform.
Citera
2023-01-10, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
Kallades Tony för "Totte", eller var Totte en annan person i Carls perefiri. Om jag inte har fel så jobbade han som dörrvakt eller liknande.
Nej, Tony var hjärnan, ”VD:n”.
Citera
2023-01-10, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommisarie-Kudos
Nej. Det är fråga om runkande incels som hyllar idioten, naturligtvis.
Vi är nog ganska många män i medelåldern som tycker att han var en ganska spännande man. Filmerna har jag inte sett, och de verkar vara taffliga som jag förstått det. Grisiga och väldigt "tveksamma" med dagens mått. Men det här var en annan tid, svårt för vissa att förstå. Hylla honom vill jag absolut inte göra, men en slags legend är han dock.
Citera
2023-01-10, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Vi är nog ganska många män i medelåldern som tycker att han var en ganska spännande man. Filmerna har jag inte sett, och de verkar vara taffliga som jag förstått det. Grisiga och väldigt "tveksamma" med dagens mått. Men det här var en annan tid, svårt för vissa att förstå. Hylla honom vill jag absolut inte göra, men en slags legend är han dock.
OK. Jag förstår.

Varför citerade du mitt inlägg???
Citera
2023-01-10, 19:17
Medlem
Calle Greger dog fattig - hur har det gått för Tony o Helmuth - är dom rika idag?
Dog Mille från massa pengar?
Citera
2023-01-10, 19:18
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Split-ed
Jag har ett minne av att jag såg en tv4 dokumentär om karln där han brukar på ett fruntimmer i missionären och snabbt avbryter för att skita på hennes bröst. Är det bara minnet som spelar mig ett spratt eller har jag faktiskt sett det? Väldigt länge sedan
Såg faktiskt ett slags tv-debattprogram där scenen visades, och Mona Sahlin uttalade sig om hur kränkande det var, vilket nog alla friska människor instämmer i.
Citera
2023-01-10, 19:21
Avslutad
Att ingen lyckades skjuta idioten för länge sedan, skandal!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in