Citat:
Ursprungligen postat av
TonaldRump
Men vad har du för problem? Om jag skulle hitta på saker, så skulle jag väl inte säga att jag jobbar med telefoner.
Du tror på fullaste allvar att telefonen inte har tillgång till nät, även om den är i skärmlås? Jag brukar fjärrupplåsa telefoner, och de som inte stängt av eller startat om telefon, de brukar fungera att kunna låsa via fjärr. Räcker ju med att man trycker igång telefon och kollar klockan etc.
Vad baserar du din jävla rappakalja på då? Småländsk intuition eller?
Det har jag
aldrig sagt!
Om du jobbar med telefoner så vet du ju att kommunikationen med masten knappast ger dig en exakt position, utan du behöver något annat som använder gps i telefonen och DEN funktionen är nästan aldrig igång hela tiden just för att spara batteri.
Men det borde du vetat om du jobbade med telefoner, vilket jag antog att du inte gjorde eftersom du fortfarande är inne på helt fel spår och har inte alls fattat vad jag menade.
Därför tänker jag inte fortsätta diskutera med dig för du fattar ju inte ens vad en mobil är för något, du är helt låst att en mobil enbart använder 4G/5G nät, vilket jag är tveksam fungerar så värst bra där ute på fyndplatsen....
Så sluta sprida dynga i tråden att jag menar något helt annat än det vi diskuterar!