2023-01-10, 13:01
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
10 sekunder efter kraschen borde nog kamerasystemet vara kaputt.

Men inte alls omöjligt att det går att läsa från SD-kortet.
Citera
2023-01-10, 13:01
Medlem
snooper123s avatar
Varför slutade han med lyxfällan?
Citera
2023-01-10, 13:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123

Metoo anklagelse
Citera
2023-01-10, 13:03
Medlem
Stor förlust. Ung, sympatisk med tilltalande utseende.
Citera
2023-01-10, 13:03
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmilioDenStore
Metoo anklagelse
Oj!?
Vad för slags anklagelse?
Citera
2023-01-10, 13:05
Medlem
Citat:

Han fick sparken från lyxfällan för att han betedde sig svinigt mot alla i omgivningen.
Medarbetarna vittnade om mobbing, tafsande och dylikt.
Citera
2023-01-10, 13:05
Avslutad
Citat:
Oj!?

Något hände mellan PG och Svartenbrandts dotter
Citera
2023-01-10, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajslukt
Jag läste artikeln och hade svårt att fokusera. Så jävla irriterande att läsa "hen" i hela jävla texten. Jag var tvungen att scrolla upp och givetvis hade jag rätt - artikeln är skriven av en flicka.

Är det så att lastbilschauffören är av kvinnligt kön och att feministen Ebba vill dölja detta faktum?

I vilket fall, en otroligt sorglig händelse för alla inblandade. Dessa småvägar kan vara riktigt snåriga att köra på, framförallt under vintern. Att folk kör som galningar nuförtiden gör inte saken bättre.

Den här intervjun förstärker väl vittnesuppgifterna tidigare i tråden? Där framgår det väl att lastbilschauffören är en man och att han hade sällskap av en kvinna i hytten?
Citera
2023-01-10, 13:16
Medlem
Bajslukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Den här intervjun förstärker väl vittnesuppgifterna tidigare i tråden? Där framgår det väl att lastbilschauffören är en man och att han hade sällskap av en kvinna i hytten?
Det är möjligt. Chaufförens svar är att han eller hon jobbat inom yrket i 20 år och sa något i stil med "nu går allt åt helvete". Vilket för mig låter som en man.

Vilket gör det hela ännu konstigare. Varför sitta och skriva "hen". Är det så jävla farligt att skriva "han" eller "hon".

Inte för att jag har något intresse för chaufförens identitet eller kön. Denne lider nog som det är och behöver inte hängas ut. Jag tyckte bara att det var irriterande, fjantigt och oprofessionellt att referera till en person som "hen".

Ebba kunde lika gärna skrivit "chauffören" - men syftet är väl politiskt, misstänker jag.
Citera
2023-01-10, 13:19
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Oj!?

Han hade tydligen tafsat och försökt kyssa henne enligt henne. Istället för att som en normal människa bara avvisa honom och gå därifrån så verkar hon ha "låtit" honom hålla på. Se när metoo rörelsen drar igång inser hon att han agerade "fel".

Säger inte att han är oskyldig men enligt mig låter det verkligen inte som något större övergrepp och verkligen inget som går under metoo. Herregud vem har inre under berusning råkat gå över gränsen och om hon nu tyckte att det var så obehagligt borde hon ju anmält det där och då

jackieferm Hej alla! Lika bra att jag också går ut med detta nu. Några veckor efter inspelningen av lyxfällan (jag var min bästa väns inneboende då och hon var med i programmet) så träffade jag Patrick Grimlund på ett event. Där han drog mig åt sidan i höfterna mot ett hörn där ingen stod (han var väldigt berusad), kysste mig plötsligt med sin alkohol-stinkande andedräkt, stack in sin torra tunga och viskade i mitt öra att han ville ha mig. Jag drog därifrån direkt efteråt.
Detta var 2011 och jag var 20 år gammal. Jag tyckte ju han såg bra ut men i efterhand så kändes det inte bra alls... Jag kände mig som en docka han bara kunde ta tag i och göra sådär med... med hans snustorra läppar. Det blev så konstigt med tanke på inspelningen några veckor innan osv. Att han dessutom är nästan 20 år äldre än mig. Så #metoo - eftersom han uppenbarligen bettet sig såhär mot fler kvinnor känns det som att jag kan släppa masken och inte behöva ”vara trevlig” när jag stöter på honom igen. Vilket gjort mig nervös eftersom jag har velat upprätthålla en bra atmosfär med olika tv-kanaler som ibland hör av sig. Så! Puh! I did it. #metoo (Flera av mina vänner vet redan detta, bara skönt att få släppa ut det helt och fullt). #rövardotter
Senast redigerad av cosmic_dancer 2023-01-10 kl. 13:29.
Citera
2023-01-10, 13:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kockponcher
Han fick sparken från lyxfällan för att han betedde sig svinigt mot alla i omgivningen.
Medarbetarna vittnade om mobbing, tafsande och dylikt.

Till skillnad från hans fanclub i tråden så har jag aldrig fått ett speciellt sympatiskt intryck av Patrick de få gånger jag har sett Lyxfällan. Den andra skalliga programledaren upplevde jag som trevligare. Tragisk olycka hur som helst.
Citera
2023-01-10, 13:24
Medlem
Pethuglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
Vem krockade han med?
Skulle inte förvåna mig om det var nån kränkt brunkletig disaster som inte ens vill leva här på jorden

Han krockade med en lastbil vars förare var ute och sandade småvägar i området.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in