2023-01-10, 12:41
Medlem
Fett skvaller jag inte hittat tidigare i den här tråden om Grimlund (från 2017):

”Halva Sörmland hatar honom och hans skrämmande hustru. Vi har en sommar stuga ganska nära och oj vad de gjorde sig illa omtyckta snabbt efter dem flyttat till sitt hus.
När reportrarna börjar fråga runt får dem höra grejjer”.

Mer skvaller i samma veva:

Även om ”han inte trakasserar sexuellt, så kan man härska oändligt hemskt på många plan som sätter sig hos människor. Trasar människor för lång tid.
Patrick Grimlund är den fällan som många kanske tror på när han sitter och äter sin dagliga frukost i lyx på Sturebadet”.
Citera
2023-01-10, 12:43
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Är inte bög men han såg inte dålig ut. Minns hur man tittade på lyxfällan som ung och noterade denna stiliga man.

RIP

Ja, han var riktigt snygg och det kan man objektivt se även som man. Som i det här klippet:

https://youtu.be/gJ1CMNVO0Kc?t=442

Tjejen kan knappt koncentrera sig och man ser i hennes blick att hon inte vill annat än äta upp Patrick.
Citera
2023-01-10, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
10 sekunder efter kraschen borde nog kamerasystemet vara kaputt.

Det beror ju hur kaputt bilen är, kamerasystemet kan ha klarat sig eller inte, det kan du spekulera fritt om du vill.
Citera
2023-01-10, 12:50
Bannlyst
Bara jag som tycker detta är riktigt feelbad? Sympatisk framgångsrik man med familj. Man typ "växte upp med" honom om man följde lyxfällan som faktiskt var ett soft program på den tiden.

Brukar inte bry mig när "kändisar" dör men just detta fall gör ont på något sätt. Fy fan
Citera
2023-01-10, 12:53
Medlem
Snubchurps avatar
Varför slutade han med Lyxfällan?
VIF
Citera
Medlem
Bajslukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Nej. Lastbilschauffören uttalar sig i tidningen idag.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/15jB5B/patrick-grimlund-dod-lastbilschaufforen-om-bilolyckans
Jag läste artikeln och hade svårt att fokusera. Så jävla irriterande att läsa "hen" i hela jävla texten. Jag var tvungen att scrolla upp och givetvis hade jag rätt - artikeln är skriven av en flicka.

Är det så att lastbilschauffören är av kvinnligt kön och att feministen Ebba vill dölja detta faktum?

I vilket fall, en otroligt sorglig händelse för alla inblandade. Dessa småvägar kan vara riktigt snåriga att köra på, framförallt under vintern. Att folk kör som galningar nuförtiden gör inte saken bättre.
Citera
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukpasta
Bara jag som tycker detta är riktigt feelbad? Sympatisk framgångsrik man med familj. Man typ "växte upp med" honom om man följde lyxfällan som faktiskt var ett soft program på den tiden.

Brukar inte bry mig när "kändisar" dör men just detta fall gör ont på något sätt. Fy fan

Jag tycker att han verkade vara en ganska oskön person. Hans fru också.
Däremot tycker jag väldigt synd om barnen.
Citera
2023-01-10, 12:54
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ja, han var riktigt snygg och det kan man objektivt se även som man. Som i det här klippet:

https://youtu.be/gJ1CMNVO0Kc?t=442

Tjejen kan knappt koncentrera sig och man ser i hennes blick att hon inte vill annat än äta upp Patrick.

Haha ja hon såg sugen ut!

Han pratar till kvinnorna med en tillrättavisande sätt som påminner om deras farsor. Tror det ger lite extra bonus på skalan också.
Citera
2023-01-10, 12:54
Medlem
lindblomsgröns avatar
Mitt motto är att mycket lycka i livet kan sluta i olycka. Som det ena tar ut det andra i slutändan. Så bäst att ha det lite eländigt så slutar allt bra med ett långt liv. 😏🤗
Citera
2023-01-10, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukpasta

Precis samma känslor.
Citera
2023-01-10, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajslukt
Jag läste artikeln och hade svårt att fokusera. Så jävla irriterande att läsa "hen" i hela jävla texten. Jag var tvungen att scrolla upp och givetvis hade jag rätt - artikeln är skriven av en flicka.

Är det så att lastbilschauffören är av kvinnligt kön och att feministen Ebba vill dölja detta faktum?

I vilket fall, en otroligt sorglig händelse för alla inblandade. Dessa småvägar kan vara riktigt snåriga att köra på, framförallt under vintern. Att folk kör som galningar nuförtiden gör inte saken bättre.

Reagerade också på detta. Journalisten bör använda ”chauffören” i stället för det engelska ordet höna.
Citera
2023-01-10, 12:59
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
10 sekunder efter kraschen borde nog kamerasystemet vara kaputt.

De behöver ju bara minnet, och inte hela systemet? Om det ligger på ett flashminne eller liknande kan det ju finnas goda möjlighet att det finns kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in