2023-01-10, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Så med IP-verifiering, snoppbiler och chattloggar så kommer det fram en massa barn som han pratat med. Du måste ju va helt jävla blåst som inte begriper hur de arbetar. Det finns NOLL barn med i bilden.

Som jag har förstått det så skriver gäddan med det han TROR är ett barn som vill träffa honom.

Att det sen som tur är inte finns ett barn på andra sidan chatten är ju en jävla tur.

Gäddorna skriver och skickar bilder febrilt då de tror sig ha ett barn på kroken!

Det måste fan vara hemskt för både gäddan men framförallt för anhöriga att se chattarna som ligger ute för allmän beskådan. Sicken jävla ångest.

För mig räcker det mer att gäddan TRODDE det var ett barn och det är oväsentligt att det var en vuxen.

Sen att gäddorna dessutom kommer till mötesplatsen avgör alltihop.

Så det är väl ingen som tror att om en gädda tror att det är ett barn han ska möta vill att det står en vuxen där istället.

Nä du har de tagit sig till ett möte med det de trodde var ett barn så spelar det ingen roll att det var en vuxen som gäddan hade skrivit med.

Vuxna äckliga som tror att ett barn vill ha dem.....fyy faan
Citera
2023-01-10, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leon.Czolgosz
Det brukar vara en av gäddornas favoritursäkt: "Jag visste att det var Dumpen hela tiden!"
Om de nu vet att de chattar med Dumpen och att Dumpen är känd för att hänga ut folk, varför dyker de ens upp på avtalad plats?

Säger detsamma.....Inte fan hade de kommit till mötet om de visste vem de skulle möta egentligen.

De kom till mötet med ståfräs för att de ville våldta ett barn inget annat.
Citera
2023-01-10, 11:53
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Vi pratar om barn som är högst 14 år nu. De barnen har olika orsaker att ha kontakt med en gubbe men det är faktiskt så att det är enbart gubben som har skuld i våldtäkter eller andra övergrepp.

Föräldrarna till våldtagna barn kan ha gjort allt ifrån helt rätt med barnet eller gjort allt fel och borde ha fråntagits vårdnaden för länge sen.

Vi pratar om barn nu. Barn som fyllt högst 14.

Barn anklagas av en del för att de går omkring och frestas. Det är ett osmakligt resonemang.
På vilket sätt är det endast gubben som orsaken till en eventuell träff? Du kommer inte med något resonemang överhuvudtaget, och det verkar som om barn och ungdomar inte omfattas av kausalitet i din värld. För min del är det ganska enkelt: En 14-åring som inte vill ligga med en snuskgubbe kommer inte heller att göra det.

Det handlar om baaaarn... Var har jag hört den förr?
Citera
2023-01-10, 12:03
Medlem
Gynekologstols avatar
Härligt sällskap dumparna är i:

https://youtu.be/LTfcH-Lqy4Y?t=137
Citera
2023-01-10, 12:05
Medlem
Misstänker att detta handlar om läraren Dumpen outade i november? Inte helt otippat kanske heller att utredningen blev nedlagd. Tyvärr är artikeln låst.

https://www.sla.se/2023/01/09/skolanstalld-misstanktes-for-brott-mot-barn-polisutredning-nedlagd/
Citera
2023-01-10, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
På vilket sätt är det endast gubben som orsaken till en eventuell träff? Du kommer inte med något resonemang överhuvudtaget, och det verkar som om barn och ungdomar inte omfattas av kausalitet i din värld. För min del är det ganska enkelt: En 14-åring som inte vill ligga med en snuskgubbe kommer inte heller att göra det.

Ditt resonemang håller inte! Vi pratar om kåta gubbjävlar som vill våldta barn och då de inte ens enligt chattarna har fyllt 15 så är det absolut endast den vuxnas fel oavsett om det i verkligheten funnits ett barn som vräsar upp hela fittan i ansiktet på den vuxne.DET ÄR ENDAST DEN VUXNAS ANSVAR TILLS PERSONEN FYLLT 18 ÅR. Är det så svårt att fatta och just de.....i detta fall har du helt rätt det handlar om baaaarn
Citera
2023-01-10, 12:10
Avslutad
Gissa varöfr inte åklagarna tar i de här grejerna med tång?

Dumpen har aldrig lyckats bevisa övergrepp på barn, bevisa planerat övergrepp på barn eller nånting liknande. Nåt barnporr är allt de lyckats få polisen att bli intresserade av. thats it. Hade de ägnat sin tid till att vilja sätta dit folk på riktig så måste de också se till att hela grejen är på riktigt. Låt deras egna barn bli lockbarn - då finns det ett case som blir intressant. Låt ett peddo sexchatta med Saras eller Patriks barn (om de har några), så ska ni se att det blir liv i luckan hos rättsväsendet., men innan dess så är det ingen som bryr sig. Nu är det är bara en freak show och Sara och Patrik - endast swishhoror utan nån som helst trovärdighet som moralens väktare.
Citera
2023-01-10, 12:13
Medlem
Citat:
Härligt sällskap dumparna är i:

https://youtu.be/LTfcH-Lqy4Y?t=137

Många av batikhäxorna är ju också peddosar.
Citera
2023-01-10, 12:23
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
och vad har det med saken att göra? Existerade det några barn där bara för att han ev trodde det? Sara ljuger, det var mitt syfte.
Jag förstår vad du menar.

Men eftersom han ville träffa detta "låtsasbarnet" så hade det likaväl kunnat vara ett riktigt barn.
Citera
2023-01-10, 12:24
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leon.Czolgosz
Det brukar vara en av gäddornas favoritursäkt: "Jag visste att det var Dumpen hela tiden!"
Om de nu vet att de chattar med Dumpen och att Dumpen är känd för att hänga ut folk, varför dyker de ens upp på avtalad plats?

Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Vet inte om man ska skratta eller gråta över dessa kränkta peddos argumentationsteknik.
Eller hur...
Jag förstår inte varför dessa flashback-användare håller på att försvara dom med dessa idiotursäkter.
Citera
2023-01-10, 12:49
Medlem
Citat:

Att anse att någon är skyldig till att någon våldtar dem är en ociviliserad tanke. Det är rätt barbariskt att anse att barn är skyldig till att gubbar våldtar dem.
Citera
2023-01-10, 12:50
Medlem
Citat:
Gissa varöfr inte åklagarna tar i de här grejerna med tång?

Dumpen har aldrig lyckats bevisa övergrepp på barn, bevisa planerat övergrepp på barn eller nånting liknande. Nåt barnporr är allt de lyckats få polisen att bli intresserade av. thats it. Hade de ägnat sin tid till att vilja sätta dit folk på riktig så måste de också se till att hela grejen är på riktigt. Låt deras egna barn bli lockbarn - då finns det ett case som blir intressant. Låt ett peddo sexchatta med Saras eller Patriks barn (om de har några), så ska ni se att det blir liv i luckan hos rättsväsendet., men innan dess så är det ingen som bryr sig. Nu är det är bara en freak show och Sara och Patrik - endast swishhoror utan nån som helst trovärdighet som moralens väktare.

Man väntar lite på att du ska skriva mer korkade saker och det blir bättre och bättre, eller sämre, beroende på hur man värderar.

Vidden av hur komplext detta är för ett barn, kan jag själv inte förstå. Jag kan dock förstå att det är komplext för ett barn.
Inte nog med det, vill man få in ett riktigt barn i den där världen, bara för att sätta dit någon som vill göra så mot ett riktigt barn?

Det är ju en retorisk fråga som du förstår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in