2023-01-10, 05:12
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Haha och här trampar vi vatten ser jag 😄

Du akrev:

varför du skulle vara intresserad av någonting du själv inte sysslar med.

Jag är intresserad av detta och därför ställer jag frågor, om detta på samma vis som jag startat ämnen i skvaller, rymden, elbilar...

Det betyder inte att jag varken är astronom, journalist eller bilmekaniker utan att jag just är intresserad av detta.

Seså, du skulle ge mig citat på vilka dumma frågor jag ställt. Eller hade du inte exempel? 😄

Sanningen svider, jag vet.
Du får titta lite närmre i så fall.

Vet inte riktigt hur jag ska tolka ditt svar, väldigt slarvigt skrivet faktiskt, är du stressad?

Vad är det du är intresserad av då? Vad folk får för lön? Hur hög kön är för operatörer? Varför intresserar det dig?
2023-01-10, 05:15
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Du får titta lite närmre i så fall.

Vet inte riktigt hur jag ska tolka ditt svar, väldigt slarvigt skrivet faktiskt, är du stressad?

Vad är det du är intresserad av då? Vad folk får för lön? Hur hög kön är för operatörer? Varför intresserar det dig?

Nä det förstår jag att du inte vet, då jag totalt golvar dig med mina argument och liknelser.

Ja dom gångerna jag frågat om lön har jag varit intresserad av det, och dom gångerna jag frågat om kö så har jag varit intresserad av det.

Problemet med det är?
2023-01-10, 05:16
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Nä det förstår jag att du inte vet, då jag totalt golvar dig med mina argument och liknelser.

Ja dom gångerna jag frågat om lön har jag varit intresserad av det, och dom gångerna jag frågat om kö så har jag varit intresserad av det.

Problemet med det är?
Varför?
2023-01-10, 05:19
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Varför?

Detta är ett diskussionsforum, missat det? Där diskuterar och frågar man saker. Eller vad trodde du man gjorde?

Svara nu på varför det är problem att ställa relevanta frågor som har med chatt jobbet att göra?
2023-01-10, 05:20
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Detta är ett diskussionsforum, missat det? Där diskuterar och frågar man saker. Eller vad trodde du man gjorde?

Svara nu på varför det är problem att ställa relevanta frågor som har med chatt jobbet att göra?
Är det inte det vi gör nu, eller har du missat det?

Har jag påstått att det skulle vara ett problem?
2023-01-10, 05:24
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Är det inte det vi gör nu, eller har du missat det?

Har jag påstått att det skulle vara ett problem?

Fast du ifrågasätter varför jag frågar relevanta frågor. Man skulle kunna säga att du är OT. För denna diskussion har inget med chattjobbet att göra, inte sant?

Ja du tar ju upp det som exempel på dumma frågor jag ställt och du ifrågasätter varför jag ställer såna frågor när jag inte chattjobbar.
2023-01-10, 05:28
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Fast du ifrågasätter varför jag frågar relevanta frågor. Man skulle kunna säga att du är OT. För denna diskussion har inget med chattjobbet att göra, inte sant?

Ja du tar ju upp det som exempel på dumma frågor jag ställt och du ifrågasätter varför jag ställer såna frågor när jag inte chattjobbar.
Nej, det är inte sant. Jag är ju intresserad av varför du har ett intresse för vad folk tjänar på detta, har du missat det?

Jo, det är relevant för diskussionen som tråden handlar om. För vi diskuterar ju ditt intresse för chattoperatörer och det jobb som de sysslar med, har du missat det?

Ja, jag ifrågasätter dig och ditt intresse för ett jobb du inte har någon relation till, samt varför lönen för en chattoperatör skulle vara av intresse för dig, har du missat det?
2023-01-10, 08:53
Medlem
Kan ingen anmäla Hor-Ulla till en mod? Har förstör tråden bara och nu är vi flera som inte skriver längre på grund av hen som säkert e någon som jobbar åt jh och försöker marknadsföra för de som har blivit skit dåliga och inte lika attraktivt som förr, idag finns många andra aktörer som är intressanta men där kommer man inte in så lätt bara på JH tar de emot vem som helst
2023-01-10, 09:15
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Nej, det är inte sant. Jag är ju intresserad av varför du har ett intresse för vad folk tjänar på detta, har du missat det?

Jo, det är relevant för diskussionen som tråden handlar om. För vi diskuterar ju ditt intresse för chattoperatörer och det jobb som de sysslar med, har du missat det?

Ja, jag ifrågasätter dig och ditt intresse för ett jobb du inte har någon relation till, samt varför lönen för en chattoperatör skulle vara av intresse för dig, har du missat det?

Vet du, detta är ett diskussinsforum. Denna tråd handlar om chattjobb. Alltså är mina frågor om lön och köer fullt relevanta. Jag har bara ställt relevanta frågor i denna tråd. Du går OT och börjar ifrågasätta varför jag ställer relevanta frågor, det har inget med denna tråd att göra.

Citat:
Ursprungligen postat av ScubaDiver
Kan ingen anmäla Hor-Ulla till en mod? Har förstör tråden bara och nu är vi flera som inte skriver längre på grund av hen som säkert e någon som jobbar åt jh och försöker marknadsföra för de som har blivit skit dåliga och inte lika attraktivt som förr, idag finns många andra aktörer som är intressanta men där kommer man inte in så lätt bara på JH tar de emot vem som helst

Vad menar du med marknadsföra? Det gör ni ju så bra själva ni som skriver här, när ni skriver om hur mycket pengar ni tjänar? Det enda ni skriver om i den här tråden är ju hur mycket pengar ni tjänar och hur mycket köer det är.

Jag skulle säga att hela denna tråd är en enda stor marknadsföring för detta jobb.
2023-01-10, 16:17
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Vet du, detta är ett diskussinsforum. Denna tråd handlar om chattjobb. Alltså är mina frågor om lön och köer fullt relevanta. Jag har bara ställt relevanta frågor i denna tråd. Du går OT och börjar ifrågasätta varför jag ställer relevanta frågor, det har inget med denna tråd att göra.
Sa jag att de var irrelevanta? Återigen, jag går inte OT eftersom mina frågor berör ditt intresse för trådens ämne. För mig som har gjort detta i tre år snart så kan det vara intressant att veta varför någon random nisse lägger så mycket tid på ett ämne han inte har någon koppling till, förstår faktiskt inte varför du inte kan begripa det? Gör inte nu någon dum analogi till astronomi eller medicin, du golvade mig tillräckligt imorse med dina liknelser och argument - tror inte jag skulle klara mer - men du får hemskt gärna svara på mina frågor.
2023-01-10, 19:14
Medlem
Citat:
Tryck på rapportera knappen då, ta initiativ, det har jag gjort men inget händer men om fler anmäler kanske vi kan få tråd tillbaka vem vet glöm ej logga hej
2023-01-10, 19:30
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Tror du verkligen han kommer ge dig ett konkret svar? Han jobbar åt JH och har detta som uppdrag det är väl uppenbart?

Detta är roligt. Du anklagar mig för att jobba åt JH för att? För att jag frågar hur mycket man tjänar och hur mycket köer det är?

Då har jag en fråga till dig, nedanstående citat, speciellt det om att han kan dra in 10 000 i veckan. Skulle du säga att det är att göra reklam för chattjobb? För det är ju det denna tråd består av. Folk skryter vitt och brett om hur dom drar in 10 000 i veckan, men då är det helt okej. Ni tycker det är alla tiders.

Men när jag börjar fråga om lön och köer, då jobbar jag åt JH? Får inte ihop det.

Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
Jag visste som sagt inte ens att jag var "VIP" innan de uppmärksammade mig om det. Så jag har ingen aning om något officiellt datum det hände, haha.

Allt jag kan säga är att när jag började chatta förut, så gick det segt. Med tiden fick jag fler mess/mer kö, med tiden ännu mer och sen var det kö hela tiden.

Och nu när jag började köra igen så hade jag oändlig kö från start.

Älskar förövrigt detta jobb. Köra när jag vill från datorn, kan resa, tjäna hur mycket jag vill beroende på hur mycket tid jag vill lägga ner. Känner jag för att chilla en vecka så räcker det med typ 3500kr den veckan, vill jag ösa på rejält kan jag komma upp i 7000-10000kr per vecka. Guld enligt mig.

Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Citat:
Testa dom 3 stora JH Operardor Cw
. Tror det finns en operatör som heter E moderator med.

Citat:
Ursprungligen postat av rknrlstr
Citat:
Tycker CW är hundra gånger bättre än JH. Gör lätt 800/ dag på CW
medans samma skulle ta typ en vecka på JH känns det som. 🙂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här