2023-01-09, 13:19
Medlem
Var det någon officiell efterfest efter hockeymatchen som Patrick var med och spelade i Mariefred i lördags? Han åkte alltså från Mariefred efter lunch på söndag? Hur långt hade Patrick från hemmet till Mariefred?
Citera
2023-01-09, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Hur långt hade Patrick från hemmet till Mariefred?
15 km, tar max 20 minuter.
Citera
2023-01-09, 13:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Nej det finns ingen information som förutom en anonym användare på Flashback som hävdar detta. Ännu konstigare blir det när Herr Goldensohn (Patriks svärfar) inte har en aning om vad jag pratar om när jag ringde och kondolerade för Patriks bortgång..

Citat:
Jaså? Var är dina belägg för det?

https://www.expressen.se/noje/kand-tv-profil-dod-efter-trafikolycka-i-mariefred/
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/P45WWR/kand-tv-profil-dod-i-trafikolycka-i-strangnas

Kan vi nu avfärda dig som troll?
Citera
2023-01-09, 13:33
Avslutad
Verka ha varit en trevlig prick ändå, döden lurar alltid vid bilkörning, tråkigt för familjen.
Citera
2023-01-09, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
15 km, tar max 20 minuter.

Hur långt hade Patrick till hemmet där olyckan skedde?
Citera
2023-01-09, 13:36
Medlem
Scapulas avatar
Min favorit i Lyxfällan. Det var alltid raka rör som gällde! Sedan har jag för mig att han fick sparken från Lyxfällan pga tvivelaktigt beteende bakom kameran men det adderar ju bara till vilken spännande kille han var.

Han hade väl barn som inte var så värst gamla heller. Ägnar en tanke åt dem och hans fru som förlorat en familjemedlem. Vila i frid.
Citera
2023-01-09, 13:42
Avslutad
Citat:
Var ser du att det står Patrik någonstans?

Alla som har lite vett innan för pannbenet förstår att du är en mytoman. Känd tv-profil, programledare för ett känt tv-program under flera år, 50 årsåldern, Mariefred. Precis allting stämmer in på Patrick Grimlund. Från och med nu kommer ingen tro på dig längre.
Citera
2023-01-09, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Självklart är det inte han, nån av kvällstidningarna skulle garanterat ha tagit upp det vid det här laget.

Och just det har de gjort nu. Medierna är nu bara ett steg från att bekräfta hans namn
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/P45WWR/kand-tv-profil-dod-i-trafikolycka-i-strangnas
Citera
2023-01-09, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cruxet
Nu är där ju inga siffror 2022 men från 2001-2021 så har dödsfall pga hjärt- och kärlsjukdomar halverats. Så det är ju inte sant att det är vanligt. Dessutom är det fler som dog i cancer än av hjärt- och kärlsjukdomar 2022 i Stockholm för första gången sen man började föra statistik.
Du bör ha en nyanserad bild av statistik. Många överlever en stroke idag. Stroke är relativt vanligt.
Stroke, propp, är vanligt, då så fort man har hjärtproblem så ändras blodet, och risken för propp ökar. Därför äter många med hjärtfel blodförtunnande. Många får stroke ändå, även om de äter blodförtunnande. Hjärnblödning är väl inte lika vanligt.
Om vederbörande har drabbats av något som gjort denne förvirrad, irrationell och agerat oförklarligt innan olyckan, kan stroke vara en av flera anledningar.
Citera
2023-01-09, 13:45
Medlem
Hur exakt gick olyckan till? Någon uppgift om det? Kom någon på fel sida av vägen? Var det vattenplaning eller något annat?
Citera
2023-01-09, 13:50
Medlem
Mittpunkts avatar
Nu börjar det komma en massa kondoleanser på facebook

Citat:
Patrick Grimlund Neeeej 🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲
RIP vackra själ💔

Citat:
Sov i ro Patrick Grimlund ❤️ så himla tragiskt att detta skulle hända dig. Du var en av mina favoritprogramledare för lyxfällan.

Citat:
R.i.p Patrick Grimlund
Citera
2023-01-09, 13:52
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Och just det har de gjort nu. Medierna är nu bara ett steg från att bekräfta hans namn

Märkte detta, ovanligt sega.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in