2023-01-09, 00:29
Medlem
immenhusens avatar
Finns det bekräftat någonstans att det är Grimlund som är avliden, eller är det än så länge bara en trådsanning?

/AI
Citera
2023-01-09, 00:41
Medlem
Emelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Finns det bekräftat någonstans att det är Grimlund som är avliden, eller är det än så länge bara en trådsanning?

/AI

Trådsanning tror jag. Men oftast ingen rök utan eld.
Citera
2023-01-09, 00:52
Medlem
Tycker att ha ser alkisplufsig ut på flera bilder när man googlar, och tidvis allmänt sliten.

Räknar med att ev. promillehalt kollas vid obduktionen, skulle inte bli jättechockad om det visar sig att han var mer än bara bakfull.
Citera
2023-01-09, 01:05
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Van Nostrand
Flera oberoende, pålitliga som bekräftar i olika trådar nu. Gud så tragiskt. Ena dagen kändishockey, andra dagen finns du inte mer. RIP.

Han körde väl som en idiot
Citera
2023-01-09, 01:09
Medlem
LagomLats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Han körde väl som en idiot

Han åkte Taxi när olyckan skedde.

LL
Citera
2023-01-09, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen

/AI

Nej det finns ingen information som förutom en anonym användare på Flashback som hävdar detta. Ännu konstigare blir det när Herr Goldensohn (Patriks svärfar) inte har en aning om vad jag pratar om när jag ringde och kondolerade för Patriks bortgång..
Citera
2023-01-09, 01:44
Medlem
Emelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LagomLat
Han åkte Taxi när olyckan skedde.

LL

Rimmar illa med den länkade artikeln från AB?

Där hävdas "personbil" och "3 personer skadade, 1 avliden. Varav 2 färdades i lastbilen".

Om han färdades i taxi borde rimligen 4 personer vara skadade, om krocken är såpass allvarlig.
Citera
2023-01-09, 01:44
Avslutad
Tragiskt om det är han. VIF
Citera
2023-01-09, 01:53
Medlem
Emelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Nej det finns ingen information som förutom en anonym användare på Flashback som hävdar detta. Ännu konstigare blir det när Herr Goldensohn (Patriks svärfar) inte har en aning om vad jag pratar om när jag ringde och kondolerade för Patriks bortgång..

Känner du honom eller? Då borde du kunna dementera/bekräfta inom kort isåfall.
Citera
2023-01-09, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338

Om du stämmer så har de andra bara larvat sig (Moget)
Eller så trollar du, men verkar konstigt med 4000 inlägg. Nåja, vi får väl la se vem som trollar.
Citera
2023-01-09, 01:54
Medlem
oceandrives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emelito

Där hävdas "personbil" och "3 personer skadade, 1 avliden. Varav 2 färdades i lastbilen".

Om han färdades i taxi borde rimligen 4 personer vara skadade, om krocken är såpass allvarlig.

Billigare per kilometer att fylleköra än att åka taxi.
Citera
2023-01-09, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelito

Taxichauffören som sitter fram och kör knallade ur oskadd och fick lift hem .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in