2018-04-02, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Å ingen av er kan vara klar i knoppen här inne, vilken sjukdom lider ni av tro? svårt med stavning kan jag se iaf.!
Är det rickard själv ?
Citera
2018-04-03, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av excitner
Är det rickard själv ?
Hahaha, nej absolut inte!
Satt som ett frågetecken en bra stund, förstod ingenting först, (läs idag)
Har ingen som helst koppling till den människan, antagligen har jag bara svarat för att vissa skrev så uselt..
Hade glömt alltihop, tills du påminde mig.
Citera
2019-09-26, 00:24
Medlem
Nån som vet något om honom i dagsläget?
Citera
2020-11-16, 00:46
Medlem
absolut...kallar sig idag för Ric×ard Rocco...är förlovad med en gift kvinna The××se Oscar××on...samma pajas som förr...går runt och hotar folk som ifrågasätter deras förhållande 🤣.. 2 stycken manipulerande ..ljugande..narsisistiska sociopater...kaka söker maka..men som sagt...hon är gift ..vill äta kakan och ha den kvar..eftersom han inte har inkomst så kan hon inte skilja sig..då tappar de båda pengar🤣🤣...hon har barn..som han älskar..🤣🤣🤣🤣🤣...dom planerar ett liv tillsammans ..men hon skiljer sig inte ..och han lever i
i tron att han är Guds gåva till mänskligheten 🤣🤣..båda har fb sidor under dessa namn...rolig läsning
Citera
2020-11-16, 18:34
Medlem
nu står det även att han fått jobb på nobina 🤣🤣..en busschaufför 🤪🤪...med tanke på den gedigna utbildning och hans erfarenhet...slutar det med att han bara kör buss 🤪🤪.
pedagogen...hollywoodstuntmannen..musikern...bra jobbat mannen..myten.. legenden..🤣🤣🤣...
Citera
2023-01-08, 20:19
Medlem
Ska Rickard vara med i Farmen 2023? Det är någon som är väldigt lik han 1:01 in i första avsnittet!
Senast redigerad av HaleyDun 2023-01-08 kl. 21:12.
Citera
2023-01-31, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaleyDun
Ska Rickard vara med i Farmen 2023? Det är någon som är väldigt lik han 1:01 in i första avsnittet!

Visst är det han alltid.
Citera
2023-01-31, 21:44
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hubert-2
absolut...kallar sig idag för Ric×ard Rocco...är förlovad med en gift kvinna The××se Oscar××on...samma pajas som förr...går runt och hotar folk som ifrågasätter deras förhållande 🤣.. 2 stycken manipulerande ..ljugande..narsisistiska sociopater...kaka söker maka..men som sagt...hon är gift ..vill äta kakan och ha den kvar..eftersom han inte har inkomst så kan hon inte skilja sig..då tappar de båda pengar🤣🤣...hon har barn..som han älskar..🤣🤣🤣🤣🤣...dom planerar ett liv tillsammans ..men hon skiljer sig inte ..och han lever i
i tron att han är Guds gåva till mänskligheten 🤣🤣..båda har fb sidor under dessa namn...rolig läsning
Försökte hitta sidorna i Facebook men med klent resultat. Någon som har någon sida av honom att länka?

Förbannat kul läsning om denne snubbe - ska verkligen bli kul å kolla Farmen framöver
Citera
2023-02-04, 15:03
Medlem
Otroligt patetisk man
Citera
2023-02-06, 23:42
Medlem
Annahannapannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Försökte hitta sidorna i Facebook men med klent resultat. Någon som har någon sida av honom att länka?

Förbannat kul läsning om denne snubbe - ska verkligen bli kul å kolla Farmen framöver

Jag vet dock att han åker ut lika fort som han kommer in!
Citera
2023-02-06, 23:58
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annahannapanna
Jag vet dock att han åker ut lika fort som han kommer in!
Okey, tack för spoilern får skylla mig själv Då är det alltså han som åker på söndag. Han klarade sig kvar denna söndagen ty då var det ingen som åkte så de fyra nya skulle få chansen å bonda. Han var ju totalt urusel på att balansera å han ska vara stuntman
Citera
2023-02-15, 18:33
Medlem
Annahannapannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Okey, tack för spoilern får skylla mig själv Då är det alltså han som åker på söndag. Han klarade sig kvar denna söndagen ty då var det ingen som åkte så de fyra nya skulle få chansen å bonda. Han var ju totalt urusel på att balansera å han ska vara stuntman

Förlåt!! Jag menade inte att spoila 😳😳
Haha, ja, just det, den fina utbildningen som han fått för det ja...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in