2023-01-08, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas2022
Kan inte förstå varför två personer som i stort förfogar över liv och död på en mänska. Inte får granskas. Dom bör föregå med gott exempel som det heter och va trovärdiga föredöme inom sitt gebit. Om man arbetar trots sjukpenning eller plockar ut svarta pengar tycker jag som laglydig medborgare är intressant.

Du menar "förfogar över liv och död på en mänska" som själv hade tänkt ta för sig av allt det goda tex en treåring har att erbjuda en kåt vuxen man.
Citera
2023-01-08, 20:23
Medlem
Angående NAPP #182;

Är det någon som sitter inne på information om vem detta är? Tycker jag känner igen honom…

OffT: vi kanske ska ha en egen ”NAPP”-tråd så vi som endast vill ha info om pedofilerna slipper läsa allt annat MÖG/Pedofilkramade!!
Citera
2023-01-08, 20:24
Medlem
Citat:
Kan inte förstå varför två personer som i stort förfogar över liv och död på en mänska. Inte får granskas. Dom bör föregå med gott exempel som det heter och va trovärdiga föredöme inom sitt gebit. Om man arbetar trots sjukpenning eller plockar ut svarta pengar tycker jag som laglydig medborgare är intressant.
På vilket sätt har dumpens medarbetare makt över liv och död ?
Om man har skäl att tro att det föregår någon form av oegentligheter avseende svarta pengar och utnyttjande av sjukförsäkringssystemet finns det utmärkt information på myndigheternas hemsida hur man anmäler detta vilket man dessutom kan göra helt anonymt och tom göra skriftligt i brev om man är rädd för att något ska kopplas till ens person
Citera
2023-01-08, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Du menar "förfogar över liv och död på en mänska" som själv hade tänkt ta för sig av allt det goda tex en treåring har att erbjuda en kåt vuxen man.
Väldigt många gäddor har blivit nertjatade att träffa fiskaren. Finns en möjlighet att dom bara ville träffa fiskaren för lite socialsamvaro utan sex. Kanske ensamma män som saknar levande kontakter. Det dom skev i chatten kanske bara var för att tillfredsställa fiskaren. Vem vet, det kommer ju aldrig att bli utrett nu då dom redan är dömda för lång tid framöver. Försvarar inte pedofiler men tycker rättvisa är viktigt.
Citera
2023-01-08, 20:29
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Väldigt många gäddor har blivit nertjatade att träffa fiskaren. Finns en möjlighet att dom bara ville träffa fiskaren för lite socialsamvaro utan sex. Kanske ensamma män som saknar levande kontakter. Det dom skev i chatten kanske bara var för att tillfredsställa fiskaren. Vem vet, det kommer ju aldrig att bli utrett nu då dom redan är dömda för lång tid framöver. Försvarar inte pedofiler men tycker rättvisa är viktigt.
Om du brukar skicka runkvideos och snoppbilder till folk du vill träffa på normalt socialt sätt så är det något fel i huvudet på dig.
Citera
2023-01-08, 20:32
Medlem
Mr13cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filuren80
Angående NAPP #182;

Är det någon som sitter inne på information om vem detta är? Tycker jag känner igen honom…

OffT: vi kanske ska ha en egen ”NAPP”-tråd så vi som endast vill ha info om pedofilerna slipper läsa allt annat MÖG/Pedofilkramade!!

Starta en ny tråd. Denna har tappat. En massa tjat om Saras och Patriks ekonomi nu. Bättre med en napp-tråd..
Citera
2023-01-08, 20:33
Medlem
Citat:

Du försvarar definitivt pedofiler i alla dina inlägg och rättvisa verkar inte gälla barn enligt dig.

Lite social samvaro? Ja, då skickar man ju kukbilder och vill tortera treåringar. Brukar du göra så när du vill ha social samvaro? Daskar upp kuken på tebrickan, lägger en torr kaka på den och bjuder runt? Faster, ta en kaka nu? Den är lite geggig nu, men nog så god. Nu går jag upp med 2-årige systerbarnet Alfons på ovanvåningen för lite social samvaro.
Citera
2023-01-08, 20:47
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Du försvarar definitivt pedofiler i alla dina inlägg och rättvisa verkar inte gälla barn enligt dig.

Lite social samvaro? Ja, då skickar man ju kukbilder och vill tortera treåringar. Brukar du göra så när du vill ha social samvaro? Daskar upp kuken på tebrickan, lägger en torr kaka på den och bjuder runt? Faster, ta en kaka nu? Den är lite geggig nu, men nog så god. Nu går jag upp med 2-årige systerbarnet Alfons på ovanvåningen för lite social samvaro.
Nu nämner du som alltid de värsta, men det finns de som dumpen lockar fram det värsta ur, och dem hänger dumpen ut också. Om de låtit bli det kanske dumpen fått större kredd. Mängd före kvalitet.
Citera
2023-01-08, 21:02
Medlem
Citat:
De har konstaterats att gäddorna till största delen inte är ensamstående eller isolerade människor utan arbete , vill de ha mer social samvaro än med familj, barn och arbetskamrater kan de hitta levande kontakter i föreningslivet och inte bland barn på 13-14 år som de dessutom sätter igång att sexchatta med vilket är i stort sett det enda som chattarna handlar om.
Citera
2023-01-08, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Det är absolut en fritid och inkomster via Swish eller reklam ska absolut inte ses som inkomster, jag anser att Sara och Patrik ska få ha sina eventuella sjukpenningar ifred!

Helt okay men rätt ska vara rätt!
Lagen gäller alla och ingen ska ha någon gräddfil anser jag.
Då är det bättre de avsäger sig sin sjukersättning och lever på Swishbidrag.
Det ska fan vara lika för alla.
Citera
2023-01-08, 21:06
Medlem
Julie.Londons avatar
Citat:
Angående NAPP #182;

Citat:
Ursprungligen postat av Mr13c
Starta en ny tråd. Denna har tappat. En massa tjat om Saras och Patriks ekonomi nu. Bättre med en napp-tråd..
Tyvärr är det just så... Silopsilop och Ankan-mannen skriver fem sidor om dagen här genom att svara på varandras inlägg istället för att ta det i PM... Totalt ointressant för alla oss andra som vill diskutera gäddorna som fångas upp och de aktuella fallen.... Vissa har noll självinsikt och förstör trådar med deras evinnerliga tjat... Synd för alla utomstående som behöver bläddra igenom allt dravel för att hitta något av värde...

Angående senaste gäddan tror jag tyvärr att han kommer hamna i högen med oupplösta fall... Svårt att få fram identiteten på en sån individ...
Citera
2023-01-08, 21:07
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Angående NAPP #182;

Vart hittar man hans namn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in