Citat:
Ursprungligen postat av
Mittpunkt
Mycket intressant läsning och tack för ditt inlägg. Att gambling cabin ska upplösas efter cashouten förnekade Bengt i streamen igår. Han kommer fortsätta.
Klickar på man liverättning nu för Europatipset på gamblingcabin´s hemsida så är det någon som har lagt in två system som var och en heter "Bengt Sonnert har FÖRSTÖRT många liv och familjer" & "Gigantens rygg BLÖDER och det är Bengans fel"
Vad ska han säga då? "jo jag tänker pumpa ut så mycket som möjligt för att få bonusen och sen lägger jag av så hela skiten faller samman så fort jag får betalt"
Han måste ju spela spelet tills pengarna sitter på kontot, är nog inte så svårt för dom som köpte upp Stugan att göra livet surt för honom om han sviker dom, ett företag med oändligt kapital kan ju frysa pengar och dra ut på rättegångar och skit i flera år.
Finns säkert massa klausuler och liknande i kontraktet som gör att han inte bara kan sluta hursomhelst dessutom.
Min okvalificerade gissning är att Bengan kommer dra sekunden han får sina pengar.