2025-01-09, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Squeezeer
Jag gillar Stugans upplägg med podd och stream. Tyvärr är det bara Dybban & Bengan man är intresserad av att höra.Resten är bara utfyllnad.Inte ens särskilt bra på spel heller.
Wernbloom kan iofs vara lite underhållande.

Har följt några söndagsstreamar på sistone och fan vad vilse de är där alltså
Men de har ju sina trogna följare som verkar jubla vilka som än sitter där."Drömuppställning" etc..

Dybban skulle antagligen kunna starta en helt egen kanal och få fler eller lika många följare,bara att kolla andelarna.

Att Borg fortfarande är med i alla poddar & streamar är helt obegripligt...hans procentgissningar är ju legendariska..

Håller helt med dig!
Citera
2025-01-10, 09:40
Medlem
Impalers avatar
Tycker det blivit en stor kvalitetsförsämring sedan Giganten försvann. För mycket trams och flams i streamarna och det är sällan Bengan och Dybban är med numera (som är de enda som kan kallas experter).
Citera
2025-01-10, 10:56
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Impaler
Tycker det blivit en stor kvalitetsförsämring sedan Giganten försvann. För mycket trams och flams i streamarna och det är sällan Bengan och Dybban är med numera (som är de enda som kan kallas experter).

Jag tror inte dom bryr sig överhuvudtaget vem sitter vid stream så länge inte tittarsiffrorna börja dala och andelsförsäljningen minskar.

Hade du dragit in 2,4 miljoner i månaden så hade du nog inte heller brytt dig om vilka som sitter i din stream och flamsar.
Citera
2025-01-10, 18:55
Medlem
Bättre flow i podden med 3.
4 är en för mycket.
Skulle dock hellre höra Wernbloom istället för Borg.

Har aldrig riktigt gillat giganten då jag tycker han tar för mkt plats och gillar sin egen röst lite för mkt.
Men håller med om att streamen håller lite sämre nivå numer.Att Dybban inte kan/vill lägga 2 tim av familjetid på helgen kan man ju förstå.Bengan brukar väl dyka in ganska ofta.
Han verkar vara den som värnar mest om att upprätthålla nivån,det ska han ha kredd för tycker jag.

Men som sägs ovan,kulorna rullar ju in så såklart bekvämare att avlöna några drängar med lördagseftermiddagen..
Citera
2025-01-17, 18:59
Medlem
Har Bengan och Giganten helt brytit med varandra? Inte riktigt hängt med i vad som hänt mellan dem...
Citera
2025-01-19, 22:07
Medlem
yellow-milks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mickenyqvist123
Giganten berättade idag att han fick foten från Gambling Cabin efter att det kommit in nya aktieägare som tydligen inte ville att han skulle vara kvar.

Ni som har koll, vad är dessa för mystiska aktieägare som kom in från ett hörn och ville göra förändringar? Hela den här soppan saknar fortfarande ett motiv, vi vet mer om vad som hände nu, men inte varför.

Vart berättade han detta? I Studio all in?
Citera
2025-01-19, 22:32
Medlem
mickenyqvist123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yellow-milk

Ja, jag rekommenderar att du söker upp den streamen i arkivet och hoppar till slutskedet, det var i streamens sista halvtimme som känslorna kom fram.
Citera
2025-01-20, 10:11
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yellow-milk

Det stämmer inte.
Citera
2025-01-22, 21:03
Medlem
Kör de ingen CL stream ikväll?

Är väl ingen jävel som orkar se på poker....
Citera
2025-01-22, 22:17
Medlem
Impalers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Kör de ingen CL stream ikväll?

Är väl ingen jävel som orkar se på poker....

Tyvärr bara poker med Timman och den oerhört färglöse Bobby!
Citera
2025-01-26, 15:10
Medlem
Köpte in mig på Dybbans ST 263 igår,och satan vilket trött system han gjort...

Gillar Dybban,tycker han är landets bästa(officiella)stryktippare,men att spika Pool,Brighton & Sunderland alltså....Kom igen Simon,det lade du inte många min på.

Inlämnat via ab visserligen så det bör väl inte tgc belastas för.
Citera
2025-01-26, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Squeezeer
Köpte in mig på Dybbans ST 263 igår,och satan vilket trött system han gjort...

Gillar Dybban,tycker han är landets bästa(officiella)stryktippare,men att spika Pool,Brighton & Sunderland alltså....Kom igen Simon,det lade du inte många min på.

Inlämnat via ab visserligen så det bör väl inte tgc belastas för.

Känns som alla i Cabin är i usel form.

Jag har gått med i andelar nu i ett års tid nästan varje vecka hos olika personer i Cabin. Vunnit 100 kr som mest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in