2023-01-07, 16:37
Medlem
kungpungstadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julina456
Såg Danijal svar till en investerare på Olof k twitter . Investeraren arg vilket är förståeligt. Danijal svar så dåligt.
Och nu är Joakim ute och hatar igen…. För att någon hatar mot honom.(hm skulle inte han sluta 🤣🥴&#129315 Oj oj oj hur många gånger har Joakim förstört/hatat andra. Men det är klart det är ju inte samma sak 🫢 för då är det ju någon annan som råkar illa ut inte han

Du är medveten om att man kan sälja sitt innehav va

Du är verkligen en tragisk människa sitter mitt i natten o försöker få sympati

gå ut och njut av livet i stället träffa folk så då slipper o sitta mitt i natten och tycka synd om dig själv
tragiska människa

kram frida
Citera
2023-01-07, 18:58
Medlem
Harry_s avatar
Anjo får säkert betalt eller?
Citera
2023-01-07, 21:10
Medlem
Citat:
Edit: Jockeboy har sexchattat med barn och erkänt detta men hävdade sen att han har ändrats.. så han blev förlåten av Anjo, Rask och Chrille kräfta samt tv bolag och alla som tycker att det är förlåtbart att sexchatta med barn så länge man ändrar sig efteråt.

Jag är inte insatt överhuvudtaget och skiter egentligen fullständigt i Jockeboi, men det finns få saker jag hatar mer än pedofiler. Om ovan citat stämmer så är det extremt besvärande för jockeboi. Då är han ju bevisligen pedofil. Ingen normal människa har sådana chattar med BARN. Och så har han egna små barn också. Nu vet jag som sagt inte vad som är sant eller inte, men det låter ju som att han erkänt att han chattat med barn???? I sådana fall är det nog läge för polis att gå igenom alla hans datorer och mobiler anser jag.

Sen att en påkommen pedofil sitter och tar på sig offerkoftan och försöker smutskasta den som kommer med anklagelserna är ju väldigt vanligt försvar. Det är typiskt för bland annat narcissister.
Citera
2023-01-07, 23:01
Medlem
kungpungstadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Jag är inte insatt överhuvudtaget och skiter egentligen fullständigt i Jockeboi, men det finns få saker jag hatar mer än pedofiler. Om ovan citat stämmer så är det extremt besvärande för jockeboi. Då är han ju bevisligen pedofil. Ingen normal människa har sådana chattar med BARN. Och så har han egna små barn också. Nu vet jag som sagt inte vad som är sant eller inte, men det låter ju som att han erkänt att han chattat med barn???? I sådana fall är det nog läge för polis att gå igenom alla hans datorer och mobiler anser jag.

Sen att en påkommen pedofil sitter och tar på sig offerkoftan och försöker smutskasta den som kommer med anklagelserna är ju väldigt vanligt försvar. Det är typiskt för bland annat narcissister.

Du tycker det inte är konstigt att inte media eller liknade tro värdiga källor skriver nåt om det då eller
Hmm vad kan de bero på tror du ???

Vilka är skyldiga enligt lag har anmälningsplikt att anmäla om det finns misstanke om att ett barn upp till 18 är får illa eller riskerar att fara illa?
Alla som arbetar inom skola, polis, hälso- och sjukvård är skyldiga enligt lag att anmäla om det finns misstanke om att ett barn upp till 18 år far illa eller riskerar att fara illa. För barnet som drabbas kan det vara livsavgörande att dessa personer tar sin anmälningsplikt på största allvar och fullföljer den.

Med det sagt spelar ingen roll om BO inte vill gå vidare med en anmälan eller inte

Jag vet vad som komma skall

Och många i denna tråd kommer att bli besvikna

Och mest synd är de väll om killen som tror han bara lånar ut sin plattform

men som kommer åka dit så de smäller om det

puss o godnatt // Frida
Citera
2023-01-08, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungpungstaden

puss o godnatt // Frida
Jag hoppas du har rätt. Vidrigt det som pågår.
Citera
2023-01-08, 02:13
Medlem
Citat:
Du är medveten om att man kan sälja sitt innehav va

Du är verkligen en tragisk människa sitter mitt i natten o försöker få sympati

gå ut och njut av livet i stället träffa folk så då slipper o sitta mitt i natten och tycka synd om dig själv
tragiska människa

kram frida
Vet inte om han har något innehav, det beror väl också på vad som är skrivet … tycka synd om mig själv 🤣😂🤣 dina kommentarer.. 😂 du är för rolig. Jag undrar bara vad de har med detta att göra.

Har du sett videon där Danijal jagar pengar(Olof k twitter) till Rökarn kör mycket på ”vi är som en familj”.
Ps. Vad får dig att tro att jag är ute efter sympatier 😂🤣😂 ,uttrycker min åsikt.
🤗
Citera
2023-01-08, 03:41
Medlem
Citat:
Du tycker det inte är konstigt att inte media eller liknade tro värdiga källor skriver nåt om det då eller
Hmm vad kan de bero på tror du ???

Vilka är skyldiga enligt lag har anmälningsplikt att anmäla om det finns misstanke om att ett barn upp till 18 är får illa eller riskerar att fara illa?
Alla som arbetar inom skola, polis, hälso- och sjukvård är skyldiga enligt lag att anmäla om det finns misstanke om att ett barn upp till 18 år far illa eller riskerar att fara illa. För barnet som drabbas kan det vara livsavgörande att dessa personer tar sin anmälningsplikt på största allvar och fullföljer den.

Med det sagt spelar ingen roll om BO inte vill gå vidare med en anmälan eller inte

Jag vet vad som komma skall

puss o godnatt // Frida

Varför måste media skriva om det för att det ska vara sant? Du menar att de som påstår i tråden att han erkänt att han chattat olämpligt med barn och erkänt det vid konfrontaktion bara hittade på om det också? I sådana fall är det ju för jävligt, men om det stämmer detta, då är han i min bok en pedofil. Ingen normal människa gör så. En gång pedofil, alltid pedofil. Spelar ingen roll om man ber om ursäkt eller pudlar.
Citera
2023-01-08, 08:19
Medlem
Tuttlutts avatar
Riktiga män verkar snart vara en bristvara.
Citera
2023-01-08, 11:39
Medlem
Citat:

Det är inte olagligt dock, så nej polis behövs inte. Lugna dig nu.
Citera
2023-01-08, 12:48
Avstängd
KungPungPats avatar
jag såg själv sexchatten som läcktes av den där exonphspoiler eller vad hon kallade sig.

Det var jockeboy som kåtade sig över nån fjortis som tjuvrökte i skolan.
Jocke skrev att hans fru jonna låter jockeboy ha sex med andra.

Jocke erkände då att den läckta sexchatten hände förut när han inte var en förändrad man som han är idag.

Så tv bolag och andra youtubers fortsatte då att samarbeta med jockeboy och försvara honom mot falska anklagelser om att han är pedofil.

Det är kanske bara min åsikt att han borde ha blivit canceled av tv bolag, och att alla som idag försvarar han borde bli canceled dom också eftersom dom försvarar nån som uppenbart är en manipulerande skurk som är stolt över sin förmåga att komma undan som när han ladda upp porrfilm på youtube för att blotta snoppen för tusentals ungar och sen skylla på att det var ett misstag och då bli förlåten fast han hade väl setat i fängelse om han blottade sig för så mÅnga barn på gatan.

Edit: Det var i den här nyhetsvideon som jag pausade och läste igenom hur jockeboy skriver om sex med minderåriga fans: https://youtu.be/zSdAfWrwsdk
Senast redigerad av KungPungPat 2023-01-08 kl. 13:05.
Citera
2023-01-08, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Det är inte olagligt dock, så nej polis behövs inte. Lugna dig nu.

Grooming är högst olagligt, jo. Och det är ett direkt tecken på att personen som utför denna handling är pedofil. Det faktum att du rycker på axlarna åt det innebär att du är en gris och förmodligen pedofil du med.
Citera
2023-01-08, 13:23
Medlem
Citat:
Grooming är högst olagligt, jo. Och det är ett direkt tecken på att personen som utför denna handling är pedofil. Det faktum att du rycker på axlarna åt det innebär att du är en gris och förmodligen pedofil du med.

Jag är en tjej för i helvete. Du är sjuk i huvudet som anklagar allt och alla att vara pedofil. Låter mer som om att du tänder på barn och hatar det. Kanske du håller på tappa kontrollen och därför anklagar allt och alla att vara pedofiler? Du har skrivit många inlägg ang pedofiler. Inte friskt…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in