Citat:
Ursprungligen postat av
Eskulap
Jag är inte insatt överhuvudtaget och skiter egentligen fullständigt i Jockeboi, men det finns få saker jag hatar mer än pedofiler. Om ovan citat stämmer så är det extremt besvärande för jockeboi. Då är han ju bevisligen pedofil. Ingen normal människa har sådana chattar med BARN. Och så har han egna små barn också. Nu vet jag som sagt inte vad som är sant eller inte, men det låter ju som att han erkänt att han chattat med barn???? I sådana fall är det nog läge för polis att gå igenom alla hans datorer och mobiler anser jag.
Sen att en påkommen pedofil sitter och tar på sig offerkoftan och försöker smutskasta den som kommer med anklagelserna är ju väldigt vanligt försvar. Det är typiskt för bland annat narcissister.
Du tycker det inte är konstigt att inte media eller liknade tro värdiga källor skriver nåt om det då eller
Hmm vad kan de bero på tror du ???
Vilka är skyldiga enligt lag har anmälningsplikt att anmäla om det finns misstanke om att ett barn upp till 18 är får illa eller riskerar att fara illa?
Alla som arbetar inom skola, polis, hälso- och sjukvård är skyldiga enligt lag att anmäla om det finns misstanke om att ett barn upp till 18 år far illa eller riskerar att fara illa. För barnet som drabbas kan det vara livsavgörande att dessa personer tar sin anmälningsplikt på största allvar och fullföljer den.
Med det sagt spelar ingen roll om BO inte vill gå vidare med en anmälan eller inte
Jag vet vad som komma skall
Och många i denna tråd kommer att bli besvikna
Och mest synd är de väll om killen som tror han bara lånar ut sin plattform
men som kommer åka dit så de smäller om det
puss o godnatt // Frida