2022-12-29, 16:46
Medlem
Nu är de ute och jagar röster till guldbaggegalan. 🤮
Citera
2022-12-31, 14:26
Medlem
Och nu är Joakim igång med sin må dåligt period igen. Är det någon som vet hur många gånger han kört detta, jag har tappat räkningen.
Citera
2023-01-01, 21:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Julina456
Och nu är Joakim igång med sin må dåligt period igen. Är det någon som vet hur många gånger han kört detta, jag har tappat räkningen.

När det står mellan Jocke vs Lokalvårdaren står jag på Jockes sida men det känns inte genuint och väldigt påklistrat, ja.
Citera
2023-01-03, 23:34
Medlem
Citat:

Julaftons videon som kom upp med Anjo som tomte verkade han må bra.
Citera
2023-01-04, 19:59
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Julaftons videon som kom upp med Anjo som tomte verkade han må bra.
Eller så var det tomtemor som gjorde dagen bättre
Citera
2023-01-05, 03:49
Medlem
”Enligt källor rör det sig om över 10 miljoner kr i Upptaxering från Skatteverket till Joakim Lundell, bl.a. har han skickat pengar han "tjänade" på Newton Nordics skandalen direkt till Avanza. Därför bl.a. Danjal Kanani har lämnat både Joakim Lundell, Newton Nordics och landet”

”Han har fått en privat skatteskuld på flera miljoner som han fått en avbetalningsplan (uppskov) på idag av Skatteverket. Avbetala hus, falska klockor, kreditkort och nu skatteskulder”

Någon som vet mer om dessa påståenden?
Citera
2023-01-05, 04:12
Medlem
knark-kungens avatar
Är husblatten fortfarande på rymmen?
Citera
2023-01-05, 04:16
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LabbeU
”Enligt källor rör det sig om över 10 miljoner kr i Upptaxering från Skatteverket till Joakim Lundell, bl.a. har han skickat pengar han "tjänade" på Newton Nordics skandalen direkt till Avanza. Därför bl.a. Danjal Kanani har lämnat både Joakim Lundell, Newton Nordics och landet”

”Han har fått en privat skatteskuld på flera miljoner som han fått en avbetalningsplan (uppskov) på idag av Skatteverket. Avbetala hus, falska klockor, kreditkort och nu skatteskulder”

Någon som vet mer om dessa påståenden?
Beslut om beskattning är ju offentliga uppgifter, torde gå att få svar på via telefon.
Frågan är om upptaxering, kvarskatt eller hur det nu är bedömt vara ryms inom den offentliga delen, är jag osäker på.
Citera
2023-01-07, 01:12
Medlem
Såg Danijal svar till en investerare på Olof k twitter . Investeraren arg vilket är förståeligt. Danijal svar så dåligt.
Och nu är Joakim ute och hatar igen…. För att någon hatar mot honom.(hm skulle inte han sluta 🤣🥴&#129315 Oj oj oj hur många gånger har Joakim förstört/hatat andra. Men det är klart det är ju inte samma sak 🫢 för då är det ju någon annan som råkar illa ut inte han
Senast redigerad av Julina456 2023-01-07 kl. 01:15. Anledning: Fel namn
Citera
2023-01-07, 02:30
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Såg Danijal svar till en investerare på Olof k twitter . Investeraren arg vilket är förståeligt. Danijal svar så dåligt.
Och nu är Joakim ute och hatar igen…. För att någon hatar mot honom.(hm skulle inte han sluta 🤣🥴&#129315 Oj oj oj hur många gånger har Joakim förstört/hatat andra. Men det är klart det är ju inte samma sak 🫢 för då är det ju någon annan som råkar illa ut inte han

Ja fyfan jag spyr av att höra han gnälla och hota med självmord för att nån har gjort liknande mot honom som han gjorde mot Joz.

Han försöker bara motivera folk till att ta lagen i egna händer som vanligt. För att rädda stackars jockeboy från självmordet som Lokal och Olof nästan orsakade genom att intervjua nån som påstår sig vara ett brottsoffer.

Brottsoffrets ord och beslut om hon vill göra en rättsprocess av det men såklart ska jockeboy och rövslickarna visa hur det går när en kvinna berättar vad hon har upplevt för då ska ju tre personer bli jagade på gatan av främlingar som tagit lagen i egna händer för att rädda stackars jockeboy från självmordet som Joz en gång försökte orsaka men nu är det Olof och Lokal som ska hållas ansvariga för deras mordförsök på jockeboy det eviga offret.

Edit: Jockeboy har sexchattat med barn och erkänt detta men hävdade sen att han har ändrats.. så han blev förlåten av Anjo, Rask och Chrille kräfta samt tv bolag och alla som tycker att det är förlåtbart att sexchatta med barn så länge man ändrar sig efteråt.
Senast redigerad av KungPungPat 2023-01-07 kl. 03:03.
Citera
2023-01-07, 04:02
Medlem
Finns det mer info ang Jockes inblanding i Newton Nordic och vad som händer där?
Citera
2023-01-07, 14:37
Medlem
kungpungstadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LabbeU
Finns det mer info ang Jockes inblanding i Newton Nordic och vad som händer där?

Det är väll bara att du går in på deras H-sida o letar upp aktieinnehav
så får du svar på din fråga Danijal och Jocke äger ju en hel del där
Kan ju vara så att nån har sålt och då givetvis får man skatta för vinsten
inget konstigt med det
Dom satt i bolag styrelsen roddade om bolaget o flyttade det GBG tror jag
där ett stort invest bolag tog över
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem