Citat:
Ursprungligen postat av
maximalvinst
Det svåra med betting är ett långsiktigt tänk. Det är så mycket mer än att bara välja ut spel. Om du nu ska spela så måste du se det som en process under en lång tid anser jag. Problemet är att man vill bli rik direkt, och det är oftast inget lyckat koncept.
Det svåra är också att bedöma ifall ett odds är spelvärt eller inte. Sedan är det nästan ett måste att ha flera olika spelbolag tillgängliga för att få högsta möjliga odds. Jag personligen sätter nästan aldrig in en summa pengar på ett spelbolag, utan jag sätter in pengar till det bolag där jag får det högsta oddset, och tar ut alla vinster direkt.
Jag använder mig av en sida som jag tycker är okej att bedöma sannolikheten. Dratings heter sidan, och jag letar där efter värdeodds. Om man inte är bra på att bedöma sannolikheten själv är ett bra tips att hitta en sida som är bra på detta. Personligen gillar jag Dratings. När jag spelar vill jag ha minst 3% högre i odds än Dratings bedömning, bara en personlig gräns.
Jag skall göra ett ärligt försök att väcka liv i denna tråd igen.
Spel 13.10
1. NFL
Chicago Bears - Washington Commanders: Chicago moneyline
Odds: 2.06 (Pinnacle) kl 02:15
Dratings ger Chicago 56.3% i vinstchans, vilket betyder 1.78 i odds. Jag vill ha minst 3% högre i odds och lägsta odds för spel blir 1.83.
2. NHL
Philadelphia Flyers - New Jersey Devils: Philadelphia moneyline
Odds: 2.15 (Pinnacle) kl 01:00
Dratings ger Philadelphia 50.6% i vinstchans, vilket betyder 1.98 i odds. Jag vill ha minst 3% högre i odds och lägsta odds för spel blir 2.04.
Spel 15.10
1-1 senast och ett litet plusresultat då båda oddsen var över 2.00. Hela 8 spel idag!
1. NCAAF
Syracuse - North Carolina State: North Carolina State moneyline
Odds: 2.45 (Bet365) kl 21:30
Dratings ger North Carolina State 52.3% i vinstchans, vilket betyder 1.91 i odds. Jag vill ha minst 3% högre i odds och lägsta odds för spel blir 1.97.
2. NCAAF
TCU - Oklahoma State: Oklahoma State moneyline
Odds: 2.70 (Bet365) kl 21:30
Dratings ger Oklahoma State 52.1% i vinstchans, vilket betyder 1.92 i odds. Jag vill ha minst 3% högre i odds och lägsta odds för spel blir 1.98.
3. NCAAF
Western Michigan - Ohio: Western Michigan moneyline
Odds: 1.93 (Pinnacle) kl 21:30
Dratings ger Western Michigan 58.2% i vinstchans, vilket betyder 1.72 i odds. Jag vill ha minst 3% högre i odds och lägsta odds för spel blir 1.77.
4. MLB
San Diego Padres - Los Angeles Dodgers: San Diego moneyline
Odds: 2.12 (Pinnacle) kl 03:30
Dratings ger San Diego 51.3% i vinstchans, vilket betyder 1.95 i odds. Jag vill ha minst 3% högre i odds och lägsta odds för spel blir 2.01.
5. NHL
Seattle Kraken - Vegas Golden Knights: Vegas moneyline
Odds: 1.78 (Coolbet) kl 04:00
Dratings ger Vegas 60.1% i vinstchans, vilket betyder 1.66 i odds. Jag vill ha minst 3% högre i odds och lägsta odds för spel blir 1.71.
6. NHL
San Jose Sharks - Chicago Blackhawks: Chicago moneyline
Odds: 2.31 (Pinnacle) kl 04:00
Dratings ger Chicago 50.1% i vinstchans, vilket betyder 2.00 i odds. Jag vill ha minst 3% högre i odds och lägsta odds för spel blir 2.06.
7. UFC
Piera Rodriguez - Sam Hughes: Sam Hughes moneyline
Odds: 2.40 (Coolbet) kl 23:00
Dratings ger Sam Hughes 56.1% i vinstchans, vilket betyder 1.78 i odds. Jag vill ha minst 3% högre i odds och lägsta odds för spel blir 1.83.
8. UFC
Nick Maximov - Jacob Malkoun: Nick Maximov moneyline
Odds: 1.78 (Coolbet) kl 00:00
Dratings ger Nick Maximov 65.7% i vinstchans, vilket betyder 1.52 i odds. Jag vill ha minst 3% högre i odds och lägsta odds för spel blir 1.57.