Citat:
Ursprungligen postat av
Joe Blow
Likt Fågel Fenix reste sig Frida ur askan!
Kan ni tänka er Sixten Järnberg slänga sig i snön två centimeter efter mållinjen och flämta som en döende i någon jävla tik-tok-teater?
Har vi någonsin haft en signifikant skidåkare med det namnet?
Men till topic, är det inte otroligt ned denna kämpaglöd? Heja Frida hon är ju nationalhjälte nu. Skulle ni hellre se att hon förlorade, men gick visslande från mållinjen?