Citat:
Ursprungligen postat av
Troldmanden
Samma sak som i Peking OS, då hon kollapsade och såg nästan död ut.
Många tyckte det såg hemskt ut.
Norge tyckte hon överdrev.
Mamma Karlsson sa att hon alltid varit så här, tar ut sig totalt, full av drama.
Hur kan du tycka att ta ut sig totalt är det samma som ”full av drama”?
Det är ju just att pressa ut det där sista och gå i mjölksyra-läge så länge som gör att hon kollapsar. Menar du att hon skulle gett upp tidigare innan mållinjen för att undvika epitetet du ger henne?