2023-01-08, 12:08
  #3157
Medlem
Nu dags ändra fokus till Calle. Kan han göra ett bra lopp idag månntro?? Hopps topp 6 i totalen i alla fall🙂
Citera
2023-01-08, 12:08
  #3158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pronh
Og hva er problemet med det? Er vel bare sannheten.

Mye rart man skal lese her inne.

Men bra at det ser ut til å gå bra med Frida.

Men herregud, Johaug är historia.
Vet att ni är ledsna att hon slutat men det är dags att släppa taget.
Citera
2023-01-08, 12:09
  #3159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pronh
Og hva er problemet med det? Er vel bare sannheten.

Frida är väldigt mycket bättre än Johaug den här säsongen. Vad jag kan se har Johaug inte tagit en enda poäng än. DET är fakta, allt annat är bara spekulation.
Citera
2023-01-08, 12:09
  #3160
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troldmanden
Samma sak som i Peking OS, då hon kollapsade och såg nästan död ut.
Många tyckte det såg hemskt ut.
Norge tyckte hon överdrev.
Mamma Karlsson sa att hon alltid varit så här, tar ut sig totalt, full av drama.

Hur kan du tycka att ta ut sig totalt är det samma som ”full av drama”?
Det är ju just att pressa ut det där sista och gå i mjölksyra-läge så länge som gör att hon kollapsar. Menar du att hon skulle gett upp tidigare innan mållinjen för att undvika epitetet du ger henne?
Citera
2023-01-08, 12:09
  #3161
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troldmanden
Samma sak som i Peking OS, då hon kollapsade och såg nästan död ut.
Många tyckte det såg hemskt ut.
Norge tyckte hon överdrev.
Mamma Karlsson sa att hon alltid varit så här, tar ut sig totalt, full av drama.
Skulle det kunna va en taktik för att undvika dopingkontroll? Man fejkar en kollaps, läkare kommer och tar henne till ett sjukrum och gör sig av med spåren av doping i blodet (ungefär som finska landslaget försökte göra när de skulle bli påkomna).
Citera
2023-01-08, 12:09
  #3162
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pronh
Og hva er problemet med det? Er vel bare sannheten.

Mye rart man skal lese her inne.

Men bra at det ser ut til å gå bra med Frida.
Kan väl visa respekt när en person är helt utslagen? Men du är väl för norsk för att fatta vad respekt innebär.

Finns en orsak att hon kallas för Heidi Bäng. Otroligt osportslig individ.
Citera
2023-01-08, 12:10
  #3163
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pronh
Og hva er problemet med det? Er vel bare sannheten.

Mye rart man skal lese her inne.

Men bra at det ser ut til å gå bra med Frida.


Så man skall hellre lyfta fram en dopad, avdankad fördetting till åkare än hylla den som nyss vunnit Tour de Ski? Idiotfan!
Citera
2023-01-08, 12:10
  #3164
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Hur kan du tycka att ta ut sig totalt är det samma som ”full av drama”?
Det är ju just att pressa ut det där sista och gå i mjölksyra-läge så länge som gör att hon kollapsar. Menar du att hon skulle gett upp tidigare innan mållinjen för att undvika epitetet du ger henne?
Det var mamma Karlsson ord, inte mina.
Citera
2023-01-08, 12:10
  #3165
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Hon vann för att Pärmakoski blev sjuk och tvingades avbryta.
Eller för att Ebba blev sjuk och inte kunde vara med över huvud taget. Eller för att Johaug slutat etc….. så kan man alltid hålla på.
Citera
2023-01-08, 12:11
  #3166
Medlem
Blåbärskungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Verkligen. Den alltid vidrige Jidhe blir ännu vidrigare i sin låtsasomsorg om Frida. Han är så genomfalsk att hälften varit nog.

Nu säger de på SVT från skidskyttet att Frida är på benen igen. Det är ju bra, så klart, och inte ett dugg förvånande.
Var inte för hård mot Jihde han är ju DÖENDE.
Citera
2023-01-08, 12:11
  #3167
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Victoriano
Ok intala dig själv det! 😂 Varför drar du inte ut i spåren och visar hur man ska göra istället? Känns som att det skulle vara en ganska sorgligt tillvaro att vara sådan, men jag hoppas att din narcissism får dig att må bra ändå. 🫶🏼
Att man själv ska dra ut i spåren är nåt som icke-insatta hobbytittare säger. Det har ingenting med att jag fysiskt ska kunna slå idrottare för att kunna uttala mig om deras insats såklart.
Citera
2023-01-08, 12:11
  #3168
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djirt
Men herregud, Johaug är historia.
Vet att ni är ledsna att hon slutat men det är dags att släppa taget.

Det blir väl så när norska damerna har mediokra distansåkare. Då pratar man gärna om det som har varit. Deras största hopp på damsidan är TU Weng i sprint.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in