2023-01-08, 12:19
  #3193
Medlem
Green-Spirits avatar
Hur som haver, Frida Karlsson + Tour de Ski = Drama. På ena eller andra sättet…
Citera
2023-01-08, 12:19
  #3194
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4
Vad sa Heidi om Frida?
Hun sa egentlig ingenting om Frida, men hun sa det gikk mye raskere i bakken når hun(Heidi) gikk mot Johaug tidligere år. Intervjuet ble gitt rett etter målgang, men ble tydeligvis feil for flere her inne som vanlig.
Citera
2023-01-08, 12:19
  #3195
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Ja, nydopad med någon hårgele, tillverkad på Möllers Tranoljeextrakt...

ja man ska inte underskatta fördelen med en torr hårbotten
Citera
2023-01-08, 12:19
  #3196
Medlem
Glisseurs avatar
Gratulerar till Frida för vinsten! Hennes förmåga att kunna ta ut sig så mycket kan ju dock inte vara hälsosamt. Hoppas hennes team håller koll på henne så det inte i framtiden blir allvarliga konsekvenser, känns som hon kanske själv är för tävlingsinriktad för att kunna dra den gränsen.
Citera
2023-01-08, 12:19
  #3197
Medlem
heggeness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Likt Fågel Fenix reste sig Frida ur askan!

Kan ni tänka er Sixten Järnberg slänga sig i snön två centimeter efter mållinjen och flämta som en döende i någon jävla tik-tok-teater?

Har vi någonsin haft en signifikant skidåkare med det namnet?

Men till topic, är det inte otroligt ned denna kämpaglöd? Heja Frida hon är ju nationalhjälte nu. Skulle ni hellre se att hon förlorade, men gick visslande från mållinjen?
Citera
2023-01-08, 12:19
  #3198
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Trodde prispallen var till för åkarna men uppenbart är det inte så

Den är till för arrangörerna.

Lägg ner TdS.
Citera
2023-01-08, 12:20
  #3199
Avslutad
Varför väntar de inte med prisceremonin tills herrarna kört klart? Fungerar ju i andra sporter men inte hos fis..
Citera
2023-01-08, 12:20
  #3200
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pronh
Hun sa egentlig ingenting om Frida, men hun sa det gikk mye raskere i bakken når hun(Heidi) gikk mot Johaug tidligere år. Intervjuet ble gitt rett etter målgang, men ble tydeligvis feil for flere her inne som vanlig.

Svagt av Heidi att inte ens kunna hänga med Claudel om det nu gick så långsamt.
Citera
2023-01-08, 12:21
  #3201
Medlem
BigBadZekeWolfs avatar
Bara det inte går för Frida som för Elofsson. Dom tar ut sig så jävla mycket
att det blir en spärr mentalt för att göra det igen. Jämför med hästar som tagit ut
sig för mycket (t.ex. med infektion i kroppen) som aldrig kommer
tillbaks på topp igen. Kroppen och hjärnan minns och undviker upprepning.

- BBZW
Citera
2023-01-08, 12:21
  #3202
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Skulle det kunna va en taktik för att undvika dopingkontroll? Man fejkar en kollaps, läkare kommer och tar henne till ett sjukrum och gör sig av med spåren av doping i blodet (ungefär som finska landslaget försökte göra när de skulle bli påkomna).

Så läkare från andra länder hjälper Frida att undvika dopingkontroll? Hur tänkte du nu?
Citera
2023-01-08, 12:21
  #3203
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Finnarna? Precis innan de blev påkomna 2002 i sitt hemma-vm
Nej det gjorde de inte. Dessutom var det 2001. Myllylä flydde sista dagen då han insåg att han hade lämnat ett positivt test. Kuitunen var med till slutet. Hon lämnade dessutom inget positivt dopingtest i anslutning till tävling. Hon behöll sitt guld, var odopad då hon vann.
Citera
2023-01-08, 12:21
  #3204
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Impact21
Kan man inte ens stava Jernberg rätt borde man hålla käften.
Håller med. Jävla rättstavningsprogram!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in