Citat:
Ursprungligen postat av
CtrlAltDelThis
Det finns väl en sak som talar till hennes fördel och det är att hon eller assistenten censurerade ansiktet på mannen som låg där. Kanske klarar hon sig från åtal för olaga integritetsintrång eller så får hon precis som kompisen Ebba Busch ett förslag på strafföreläggande.
Möjligt, han blir ju dock ganska identifierbar genom att han nämns som boende i porten. Jag har ingen aning. Men såg något klipp med nån advokat som spådde att hon skulle finnas skyldig.
Klart hon tar strafföreläggande. Då blir inget offentligt förutom påföljden. Och då är det bara att kopiera Ebba.
Jag har erkänt ett brott jag i skäl och hjärta jag vet att jag är oskyldig till.
Citat:
Ursprungligen postat av
Agoldenage
Ja hon gick raka vägen in i den. Men det var väl inte så svårt att räkna ut att hon skulle reagera på ett eller annat osympatiskt sätt och publicera. Hennes egobubbla var så tjock innan detta att den gick utanför atmosfären.
Ja då spelar det knappast någon roll om mannen lagt sig där av egen vilja.
Men du har rätt, Margå har levt ett liv där hon ansett sig som centrum av universum. Och där alla andra mest var statister och bakgrund.
Jag tror inte Margå är en ond människa. Men hur aningslös och upphöjd är det tillåtet för en människa att vara.