2023-01-07, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Killen bodde i huset

Det hindrar inte något i min teori iofs.
Citera
2023-01-07, 18:40
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Det hindrar inte något i min teori iofs.
Nja, det gör den ju iallafall väldigt mycket mera osannolik.

Jag tänker att vem som helst inte skulle gå med på att lägga sig utanför en dörr och spela medvetslös. De flesta män bor inte i Margås hus, så urvalet blir ju något snävt när man måste övertala någon av de drygt 10 lämpliga män som bor i Margås port.

Dessutom, även om det skulle vara en utsänd skådespelare som låg utanför agerade ju Margå ändå som hon gjorde. Det var hon och hennes team som filmade, petade, lade på förlöjligande musik och boink ljud. Så om det var en fälla klev ju Margå rätt i den med ullstrumpor och allt.
Citera
2023-01-07, 19:55
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:
Hon har varit på förhör enligt dokumentären iallafall. Samt skaffat sig en advokat.

Må så vara att många anmäler inom social media världen. Det betyder ju inte att vissa är skyldiga till brottet.

Margås anmälan är, en av polisen upprättad anmäla. På grund av den enorma spridning hennes plattform ger är jag tämligen säker på att hon kommer att bli dömd för detta.

Det finns väl en sak som talar till hennes fördel och det är att hon eller assistenten censurerade ansiktet på mannen som låg där. Kanske klarar hon sig från åtal för olaga integritetsintrång eller så får hon precis som kompisen Ebba Busch ett förslag på strafföreläggande.
Citera
2023-01-07, 20:06
Medlem
Citat:
Dessutom, även om det skulle vara en utsänd skådespelare som låg utanför agerade ju Margå ändå som hon gjorde. Det var hon och hennes team som filmade, petade, lade på förlöjligande musik och boink ljud. Så om det var en fälla klev ju Margå rätt i den med ullstrumpor och allt.

Ja hon gick raka vägen in i den. Men det var väl inte så svårt att räkna ut att hon skulle reagera på ett eller annat osympatiskt sätt och publicera. Hennes egobubbla var så tjock innan detta att den gick utanför atmosfären.
Citera
2023-01-07, 20:28
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CtrlAltDelThis
Det finns väl en sak som talar till hennes fördel och det är att hon eller assistenten censurerade ansiktet på mannen som låg där. Kanske klarar hon sig från åtal för olaga integritetsintrång eller så får hon precis som kompisen Ebba Busch ett förslag på strafföreläggande.
Möjligt, han blir ju dock ganska identifierbar genom att han nämns som boende i porten. Jag har ingen aning. Men såg något klipp med nån advokat som spådde att hon skulle finnas skyldig.

Klart hon tar strafföreläggande. Då blir inget offentligt förutom påföljden. Och då är det bara att kopiera Ebba.
Jag har erkänt ett brott jag i skäl och hjärta jag vet att jag är oskyldig till.

Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Ja hon gick raka vägen in i den. Men det var väl inte så svårt att räkna ut att hon skulle reagera på ett eller annat osympatiskt sätt och publicera. Hennes egobubbla var så tjock innan detta att den gick utanför atmosfären.
Ja då spelar det knappast någon roll om mannen lagt sig där av egen vilja.

Men du har rätt, Margå har levt ett liv där hon ansett sig som centrum av universum. Och där alla andra mest var statister och bakgrund.

Jag tror inte Margå är en ond människa. Men hur aningslös och upphöjd är det tillåtet för en människa att vara.
Citera
2023-01-07, 20:30
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:
Möjligt, han blir ju dock ganska identifierbar genom att han nämns som boende i porten. Jag har ingen aning. Men såg något klipp med nån advokat som spådde att hon skulle finnas skyldig.

Jag vet inte om det räcker med att man säger att han bodde i samma trappuppgång men å andra sidan kanske det inte alls behövs för ett åtal/strafföreläggande. Tror precis som dig att hon kommer åka fast för detta.
Citera
2023-01-07, 20:36
Medlem
Snyggast någonsin på fortet.
Så mysig tjej.
Citera
2023-01-07, 20:40
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russinsmurfen
Snyggast någonsin på fortet.
Så mysig tjej.
Javisst, och kommer du ihåg vilka snälla mjuka ögon Osama bin Laden hade?
Citera
2023-01-07, 20:41
Medlem
Citat:
Javisst, och kommer du ihåg vilka snälla mjuka ögon Osama bin Laden hade?
Kanske han hade, men han är inte min typ.
Citera
2023-01-07, 20:51
Medlem
Citat:
Jag tror inte Margå är en ond människa. Men hur aningslös och upphöjd är det tillåtet för en människa att vara.

Hon kommer ut på andra sidan detta som en förbättrad person kan man hoppas. Ett tag i alla fall tills hon faller tillbaka i gamla vanor.
Citera
2023-01-07, 20:59
Medlem
Jaha, då har jag sett mitt sista avsnittet av fånarna på fortet...
"I säsongspremiären av ”Fångarna på fortet” fick den tidigare längdskidåkaren Anders Södergren, 45, som tävlade tillsammans med Daniel Paris och Margaux Dietz, i uppdrag att hämta en nyckel i ett kolsvart utrymme."
Citera
2023-01-07, 21:06
Medlem
Lysande uppmaning från Ida Söderberg i AB idag.
"Ett tips: Sluta köp det influencers gör reklam för."
Dvs varje varumärke som M(D) Persson kan kopplas till bojkottar man. Gärna åtföljs av ett mail till bolaget ifråga att så länge de har avtal med M bojkottar du deras varor. T ex Marbodalskök samt TV4:s fångarna på fortet (är det Strix?)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in