2023-01-07, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Med andra ord kan dumpen inte få tag på och knyta IP adresser.
Polisen kan, i utredning vid misstanke om brott med påföljd, även om denna endast är böter.
Citera
2023-01-07, 17:49
Medlem
Citat:
Och FK har direktinsyn i Saras Swich.
Bankerna skickar årligen in sammanställningar till Skatteverket, detsamma gör FK. FK kan också begära ut kontouppgifter.
Citera
2023-01-07, 17:50
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Polisen kan, i utredning vid misstanke om brott med påföljd, även om denna endast är böter.
Vi har din IP adress, skriiker Sara. Att leta efter adress tar tid, och polisen gör inte det utan anmälan.
Citera
2023-01-07, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Tell me, hur förklarar man detta för en 3 åring? Mkt möjligt därför ska jag leva singel resten av livet.
Om du inte vet hur du ska prata med din 3-åring så kanske du ska söka hjälp. Kontakta BVC
Citera
2023-01-07, 17:51
Medlem
Citat:
Vi har din IP adress, skriiker Sara. Att leta efter adress tar tid, och polisen gör inte det utan anmälan.
Jag föreslår att du ställer frågan direkt till Dumpen.
Citera
2023-01-07, 17:53
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Bankerna skickar årligen in sammanställningar till Skatteverket, detsamma gör FK. FK kan också begära ut kontouppgifter.
De får ett utkast på summan vid årets slut. Och kan få saldo under året. Inte mycket att fatta beslut på.
Citera
2023-01-07, 17:55
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Jag föreslår att du ställer frågan direkt till Dumpen.
Behöver inte vet redan att poliser får inte söka i fall de inte har tilldelats.
Citera
2023-01-07, 17:55
Medlem
Citat:
De får ett utkast på summan vid årets slut. Och kan få saldo under året. Inte mycket att fatta beslut på.
Ni skriker om att så mycket pengar går in på Saras privata Swish, hennes privata konto. Det kommer synas.
Citera
2023-01-07, 17:56
Medlem
Citat:
Behöver inte vet redan att poliser får inte söka i fall de inte har tilldelats.
Du undrade hur Sara kunde säga att de spårat gäddans ip, så jag föreslog att du skulle fråga Dumpen. Hur kom polisen in i sammanhanget?
Citera
2023-01-07, 17:58
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ni skriker om att så mycket pengar går in på Saras privata Swish, hennes privata konto. Det kommer synas.
Frågan man kan ställa sig, varför använder hon sitt privata? men jag vet, då kassören har skulder så tillåter banken inte föreningen teckna konto.
Citera
2023-01-07, 17:59
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Pucko. Hot och våld måste INTE vara inblandat för att man ska göra sig skyldig til egenmäktigt förfarande. Du tror på fullaste allvar att du kan parkera in bilar på tex Ica utan att göra dig skyldig till brott så länge du inte hotar någon?
Backa och läs igen.
Jo, när det handlar om att hindra måste hot eller våld vara inblandat.
Det är den enda punkten som Dumpen kan komma ifråga för.
Att hindra.
Så pucko läs på.
Jag jobbar med det här.
Tillgrepp av fortskaffningsmedel kan inte komma i fråga.
Citera
2023-01-07, 18:00
Medlem
Citat:
Förklarar att du tycker drogkörning inte är något, vanligt med olyckor när man är drogad. Kör du drogad?
Jag har inte sagt att det inte är ett allvarligt brott, jag skulle aldrig köra påverkad av något öht och det är självklart vanligt med olyckor med påverkade förare.

Men varför frågar du det när det handlar om Dumpen övergrepp på barn och unga, du menade, att det är jämförbart och on topic med Dumpens verksamhet och jag inte delade den åsikten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in