2023-01-07, 16:51
Medlem
Sluta sök er till barnplatformar på internet.
Sluta skicka könsbilder på era kukar till barn.
Sluta locka med pengar för barnvåldtäckt.
Sluta kalla småflickor för "flickvän"
Sluta skriv till barnen att det är "hemlis"
Sluta bestäm möten med barn
Sluta utmåla er som offer som har fru och barn och som kommer må dåligt för att ni inte kunde våldta ett barn.
Barnets polare hade nog så jävla mer velat att kompisen skyddades och inte blev en sån där som den stackars pappan måste hota kidsen med.
Den vuxna mannen som kallar ett barn för en pisslyna och spermahora. Och som planerar att våldta denna pga sina sjuka fantasier.
Skall inte han tas till rätta? Hans familj kan få veta och ta avstånd. Jag tror inte någon bror eller son skulle vara fine med farsans övergrepp. Kanske i din lilla hjärna bara.
Senast redigerad av MissDope 2023-01-07 kl. 17:03.
Citera
2023-01-07, 16:58
Medlem
Påminner lite om polisgnället när Missing People drog igång för 11 år sedan. Många poliser var negativt inställda, trodde att MPS skulle förstöra bevis, störa utredningar, vara allmänt i vägen osv. Hemvärnet var arga för att de inte skulle vara ensam (betald) sökresurs längre. Och visst förekom det klumpigheter framför allt de första åren. Men efter drygt 10 år är MPS en självklar resurs för polisen och MPS har med åren ökat sin professionalitet på ett fantastiskt sätt.

Jag tror och hoppas på att det blir samma väg för dumpen. Framför allt hoppas jag på en ändrad lagstiftning så att samhällets resurser kan sätta dit pedofiler redan i ett tidigt skede. Så är tyvärr inte fallet i nuläget.

Och för de som tror på det, absolut, hjälpa pedofilerna också att inte längre vara pedofiler. Den som känner sig manad får gärna förklara hur, eftersom ingen riktigt verkar ha kommit på lösningen på det stora P-problemet ännu.
Citera
2023-01-07, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Så Dumpen har insiders hos polisen!?
Jag vet bara att det uttrycktes sympati och att det enligt min vän finns poliser som i egenskap av privatpersoner tipsat Dumpen.
Citera
2023-01-07, 17:02
Medlem
Citat:
Så Dumpen har insiders hos polisen!? kan det vare silopsilop.

Varför skulle dumpen inte ha insiders hos polisen?

Det finns inga som gillar pedofiler förutom pedofilerna själva.
Citera
2023-01-07, 17:04
Medlem
Citat:
Ljuger man om en sak ljuger man om flera, så är det bara.
Uppenbarligen är det inget som några myndigheter brytt sig om med tanke på att det lär vara ett antal som kontaktat dem för att försöka få dumpen nedstängd .
Citera
2023-01-07, 17:04
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Varför skulle dumpen inte ha insiders hos polisen?

Det finns inga som gillar pedofiler förutom pedofilerna själva.
Därför att det inte är lagligt.
Citera
2023-01-07, 17:08
Medlem
Citat:

Då får du väl skriva till polismyndigheten och tipsa dem.
Underteckna gärna med DNA.
Citera
2023-01-07, 17:13
Medlem
Citat:
I egenskap av privatpersoner kan poliser tipsa, de får däremot inte använda sig av yrkesverktyg som databaser eller liknande för att ta reda på saker, det tog jag som självklart att alla förstår? Många poliser ser mer än de vill och känslan av att inte kunna agera av olika anledningar är tung att bära.
Citera
2023-01-07, 17:25
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
I egenskap av privatpersoner kan poliser tipsa, de får däremot inte använda sig av yrkesverktyg som databaser eller liknande för att ta reda på saker, det tog jag som självklart att alla förstår? Många poliser ser mer än de vill och känslan av att inte kunna agera av olika anledningar är tung att bära.
Med andra ord kan dumpen inte få tag på och knyta IP adresser.
Citera
2023-01-07, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas2022
Patrik säger till gäddorna i flera videor när dom konfronterar dom. Vi arbetar med detta varje dag. Skall du lära oss. Men då ljuger han alltså.

Jag är mer orolig för barnen, det finns tusentals gäddor där ute.
Vad tycker du att man ska göra för att skydda barnen?
Citera
2023-01-07, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Berätta om hotet och våldet.
Pucko. Hot och våld måste INTE vara inblandat för att man ska göra sig skyldig til egenmäktigt förfarande. Du tror på fullaste allvar att du kan parkera in bilar på tex Ica utan att göra dig skyldig till brott så länge du inte hotar någon?
Citera
2023-01-07, 17:47
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Om det var fusk vet FK det och dealar med saken, tro mig. Så du kan tryggt släppa det.
Och FK har direktinsyn i Saras Swich.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in