2023-01-07, 16:25
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Salah brände mer när han kom från Roma där han brände väldigt mycket. Nunez verkar rätt oskolad fotbollsmässigt utan kör mest på känsla. Tex friläget han lobbar och missar, där räcker det med en enkel bredsida till vänster om målis för att bli mål. Kokas ner i självförtroende fråga och våga göra samma sak vid avslut.

Ja det gjorde han. Som sagt så betyder ju missar att man är på rätt plats ändå. Kan nog bli bra
Citera
2023-01-07, 16:41
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SomaliSwimmer
Ja det gjorde han. Som sagt så betyder ju missar att man är på rätt plats ändå. Kan nog bli bra
På sikt blir det nog bra, än så länge motsvarar han förväntningarna. Skola & språket behöver komma på plats först.
Om Salah hade gjort fler mål och lite mittfältsmål hade Nunez sluppit känna att bära så mycket ansvar, lite för mycket vilja för hans eget bästa.
Citera
2023-01-07, 16:44
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
På sikt blir det nog bra, än så länge motsvarar han förväntningarna. Skola & språket behöver komma på plats först.
Om Salah hade gjort fler mål och lite mittfältsmål hade Nunez sluppit känna att bära så mycket ansvar, lite för mycket vilja för hans eget bästa.

Ja jag tycker att han får lite väl mycket fokus men det kommer ju med prislappen. Det är samtidigt inget han kan styra över.

Säger väl lite om tiderna vi lever i med, tålamod hos både egna fans och motståndarfans är lika kort som en TikTok video.

Långt ifrån alla superstjärnor & legender "hit the ground running" efter klubb-byten men det har folk glömt.
Citera
2023-01-07, 16:51
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Betalas det såpass dyra summor vill man ha mål snabbt och mycket.

Ovs pris tycker jag man borde få en säsong på sig att jobba sig in i laget, men det är vad jag tycker och det verkar inte gå hem hos ägarna.

Vi (jag) kommer få hålla i Grealish *suck* länge till tyvärr. Blir nog aldrig aston villa vibbar utav honom igen.
Citera
2023-01-07, 17:19
Medlem
-GGs avatar
Citat:

Salah brände mycket i Fiorentina, också.

Han sprintade sig ofta fri men missade.

I några matcher mot Juve var det galet att se.
Citera
2023-01-07, 17:20
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ja jag tycker att han får lite väl mycket fokus men det kommer ju med prislappen. Det är samtidigt inget han kan styra över.

Säger väl lite om tiderna vi lever i med, tålamod hos både egna fans och motståndarfans är lika kort som en TikTok video.

Långt ifrån alla superstjärnor & legender "hit the ground running" efter klubb-byten men det har folk glömt.
Visst är det ett överpris men personligen räkna jag av summan som kom från Mané och hade man sålt Ox & Keita hade det nästan gått jämt upp. Nu blir det väl inga summor in på de 2 🧐
Citera
2023-01-07, 18:15
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Salah brände mycket i Fiorentina, också.

Han sprintade sig ofta fri men missade.

I några matcher mot Juve var det galet att se.

Ja det kan jag tro. Man ser det nu med när han har en dålig dag eller som tex. förra säsongen. Salah är märklig på det sättet då han får allt att se så enkelt ut när han är i form, medans det är ut som att han glömt hur man spelar fotboll när han är dålig.

Citat:
Visst är det ett överpris men personligen räkna jag av summan som kom från Mané och hade man sålt Ox & Keita hade det nästan gått jämt upp. Nu blir det väl inga summor in på de 2 🧐

Nä Ox har jag svårt att se någon faktiskt betala för. En märklig värvning från början då han alltid varit skadedrabbad. Funkar ju inte alls i Klopps explosiva fotboll. Visst har han en jävla högstanivå men han hinner ju aldrig komma dit, blir alltid skadad igen när han ens närmar sig lite form typ.

Keita fattar jag bara inte alls. Vad är ens hans usp.
Skador visst, men vafan?
Citera
2023-01-07, 19:39
Medlem
Drickbacks avatar
FA utreder Arsenal efter matchen mot Newcastle och det med all rätta.

https://www.goal.com/en/news/arsenal-fa-charge-disorderly-reaction-newcastle-penalty-incident/blt34a6041097560c13
Citera
2023-01-07, 20:01
Medlem
Schmooves avatar
Citat:

https://www.goal.com/en/news/arsenal-fa-charge-disorderly-reaction-newcastle-penalty-incident/blt34a6041097560c13

Nej, det är mer så här:

Citat:
Man United vs Newcastle: Man United charged with breach of FA rules.

Liverpool vs Newcastle: Liverpool charged with breach of FA rules.

Tottenham vs Newcastle: Tottenham charged with breach of FA rules.

Arsenal vs Newcastle: Arsenal charged with breach of FA rules.
Citera
2023-01-07, 20:05
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schmoove
Nej, det är mer så här:
🤣🤣🤣 riktigt bra hittat.
Citera
2023-01-07, 20:07
Medlem
Drickbacks avatar
Idag gör Gapko debut, ska bli intressant att se.
Citera
2023-01-07, 20:38
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:

Löjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in