2023-01-07, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Fast nu blir det ju dubbelmoral,mina barn offras ju? Alla anhörigas barn offras iom uthängning och det är tydligen ok?
Du kan inte köpa ut Ditt ansvar i de relationer du involverar dina barn i,
Sitter du i en skiten sits så måste du förklara det för dina barn.
Det är inte de utsatta barn som på bekostnad av sig själva som ska göra det jobbet åt dig.
Förstår du inte det?
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-01-07 kl. 14:49.
Citera
2023-01-07, 14:41
Medlem
Blarggs avatar
Vem av alla är detta som stoltserar med att vara med på dumpen? https://vm.tiktok.com/ZMFKey1ug/
Citera
2023-01-07, 14:49
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Nej. men rent krasst är det inte uthägningen som gör det, på en liten ort kommer sånt ut ändå. Bättre att veta. Antalet bar som skyddas, dina barn slipper växa upp med en förövare som, även om han inte gått/går på dem, mer eller mindre subliminalt förmedlar sjuka värderingar och kvinnosyn vidare till barnen.

Jo lite. Säg att folk går på anhöriga då kan man välja att flytta men att det finns över nätet gör att det ändå blir en tidsfråga innan nån vet vem man är anhörig till och kan då igen bli mobbning osv. Jag vill tro på att vårt rättssystem funkar och tror då också att det är den vägen man ska gå. Sen behövs absolut en lagändring i detta gällande barn och jag hoppas att det blir hårdare så polisen kan sköta detta.
Citera
2023-01-07, 14:50
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Hur mycket kan Patrik och hon tjäna på denna sajt?
Citera
2023-01-07, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Du spammar sönder tråden med dina pedofilvurmande oneliners. Föreslår att du startar en ny tråd där du diskuterar pedofilers rätt att förgripa sig på barn.
Ordet är fritt. Vill du mässa dumpens lovord så föreslår jag facebook. Jag förespråkar rättssäkerhet, inget annat.
Citera
2023-01-07, 14:52
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Du kan inte köpa ut Ditt ansvar i de relationer du involverar dina barn i,
Sitter du i en skiten sits så måste du förklara det för dina barn.
Det är inte de utsatta barn som på bekostnad av sig själva som ska göra det jobbet åt dig.
Förstår du inte det?
Tell me, hur förklarar man detta för en 3 åring? Mkt möjligt därför ska jag leva singel resten av livet.
Citera
2023-01-07, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrPike
undra om den oskyldige mannen i Torslanda förtjänade att bli efterföljd och uthängd som felaktigt anklagad.

https://dumpen.se/2022/05/11/cigarett-berra-levererar-napp-98/
Han var inte oskyldig. Varför skriver du det?
Citera
2023-01-07, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Det är omöjligt att ge respons till och omöjligt att ha dialog med någon som maniskt maler på samma sak hela tiden, du verkar på må dåligt, det är allt jag säger.
Där får jag nog säga right back at ya'...
Jag gillar inte dumpens sadism. Det är något helt annat än att må dåligt. Men tack för omtanken.
Citera
2023-01-07, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Kört bil och brukat narkotikum samtidigt.
Kört bil och brukat sex med underårig samtidigt.
Ungefär lika illa.
Verkligen inte, men att du tycker det förklarar en hel del.
Citera
2023-01-07, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Tror du har helt rätt. 99% av kritiken mot Dumpen här handlar uteslutande om Sara och hennes påstådda bristande karaktär. Mycket småkuksenergi från dessa herrar.
Så är det (Maggie som FF2023 citerade skrev att kvinnoföraktet genomsyrade gäddlingarnas retorik, typ), väldigt lite fokus på själva grundproblemet, dvs. förövare som trålar efter offer på nätet och begår övergrepp där och irl.
Citera
2023-01-07, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Är det därför man ska se över allt bidragsfusk? Läcker miljarder till folk som är fullt kapabla till att arbeta. Sossarnas fel och nu måste man städa upp efter dom.

Saras journal känner man ju inte till så låter det vara osagt. Hon är i alla fall i sysselsättning.
Det var ju just det att det inte läckte några miljarder till människor som är kapabla utredningar har visat , är inom assistent det visat sig vara en hel del fusk , samt inom bostadsbidrag och sjukskrivning där människor jobbat på ett arbete och varit sjukskriven från ett annat arbete
Citera
2023-01-07, 15:16
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blargg
Vem av alla är detta som stoltserar med att vara med på dumpen? https://vm.tiktok.com/ZMFKey1ug/
Det verkar ju vara en del andra i kommentarerna som delar den erfarenheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in