2023-01-07, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Lite fick pengar?Jag skulle säga att det är lite mer än så.Problemet är att hon är sjukskriven för att hon inte klarar av ett jobb. Hon får ersättning ifrån staten samtidigt som att hon tjänar extra pengar via swish.

Det är precis samma sak som att någon har socialbidrag eller är sjukskriven och jobbar svart på en fabrik någonstans.Det är exakt det som Sara håller på med.Och ni i den här tråden snackar om vad som är oetiskt..titta bara på Sara så har ni svaret på vad som är oetiskt.Det hon gör är bidragsbrott.

Hur mycket tjänar hon i veckan på swish?

Du vet väl inte ens om hon har sjukersättning eller är sjukskriven så varifrån får du att hon sysslar med bidragsbrott då?
Citera
2023-01-07, 12:17
Medlem
Jag får lite samma vibbar som allt hat som var mot Joakim Lamotte! Jag är inte superinsatt i Lamotte, men det jag såg av honom så var väl hans arbete bra, och vill man då swisha en slant för dessa frilansare eller som i Sara och Patriks fall jävla samhällshjältar så är väl det upp till var och en?

Hade jag haft mer pengar så hade jag donerat en redig slant till dumpen, skulle kunna vara med dessa två och göra samma sak, pedofiler hör inte hemma bland våra barn, punkt!
Citera
2023-01-07, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Mina inlägg handlar inte om honom i sig utan ett anhörig perspektiv, men det kanske är svårt att förstå?
Jag har aldrig sagt att det är bara dumpens fel. Det är såklart hans fel, det fattar ju vilken idiot som helst. Men ingen ber dumpen lägga ut filmerna till allmän beskådan och det är dumpens ansvar. Därav att jag tycker båda är skit. dumpen hänger inte bara ut gäddan utan också på ett sätt anhöriga, vilket jag tycker är fel. Polisanmälan och sen låta myndigheterna sköta resten.
Nä gör all del behåll det, det bara bekräftade mer om vem du faktiskt är.
Jo jag ber Dumpen lägga ut till allmän beskådan för jag tycker det är viktigt att synliggöra vad våra barn utsättts för.
Finns många med mig som kan skriva under samma sak.

Utan allmän kännedom så kommer inte lagarna förändras så att de verkligen kan börja skydda våra barn.

Att tycka det är ok att offra barn för att skydda anhöriga till förövaren är en fruktansvärt sjuklig tankegång. Det är tyvärr så att vi alla tar risker vi måste hantera i alla relationer vi har etablerat.
Citera
2023-01-07, 12:39
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Jo jag ber Dumpen lägga ut till allmän beskådan för jag tycker det är viktigt att synliggöra vad våra barn utsättts för.

Utan allmän kännedom så kommer inte lagarna förändras så att de verkligen kan börja skydda våra barn.

Att tycka det är ok att offra barn för att skydda anhöriga till förövaren är en fruktansvärt sjuklig tankegång. Det är tyvärr så att vi alla tar risker vi måste hantera i alla relationer vi har etablerat.

Ok det är ju upp till dig om du vill bli uthängd som pedofil. Jag har inte bett om att hamna i nåns jävla sökruta och vet att mina barn har inte heller bett om det. Du får tycka att det är sjukligt, jag tycker det är sjukt att både jag och mina barn blir dömda i samhället av väldigt många pga nåt som nån annan gjort.
Citera
2023-01-07, 12:40
Medlem
Gillar absolut inte pedofiler men ibland verkar det som dumpens arbetssätt går ut på att provocera fram dessa chatttar en del av deras offer märker man ju deffinitivt har flera diagnoser och ör mer eller mindre förståndshandikappade
Killen med gula jackan i busskuren som dessutom va oskuld kunde man ju ha lämnat…
Sen finnes det guldklipp som rektorn som det fanns befog för lägga ut
Citera
2023-01-07, 12:41
Medlem
Citat:

Det där är väl klart och tydligt ett tecken på kraftigt medberoende när man vill offra andras barn för att ens egna barns pappa vill våldta barn. Alla ska skyddas på hans sida. De törs kanske inte ens tänka att det är han som har skadat deras familj och framför allt då barnen som har skolplikt. Medberoende är en tragisk sak. Det är Sara som har skadat dem tror de. Speciellt Sara då hon är kvinna. De får inte bara gå in och se till att det händer saker när det finns känsliga snöflingor som inte får anklagas för att de söker barn att våldta.
Citera
2023-01-07, 12:53
Medlem
feemaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Åkers Styckebruk (eller Åkers Styckesbruk som Sara så exalterat och uppeldat säger flera ggr i videon)

Kommer inte så långt ifrån Åkers Styckebruk och det är rätt många som säger
Åkers Stycksebruk eller Åkers Styckersbruk
Citera
2023-01-07, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalsjofors
Avund på 33 domar i bagaget? Att hon återgår till sin f.d. karriär när Dumpens era är över? Eller du kanske tillhör skaran som tror att det kommer gjutas bronsstaty av Sara utanför riksdagshuset när hon "lagt av" ? Herrens största skapelse för planeten som hon är.
Har hon sjukersättning behöver hon inte återgå till någonting ., Man får dessutom syssla med hobbyverksamhet när man har varaktig sjukersättning är inte tänkt att man ska leva som ålderspensionär i 30-40 år för att man inte kan delta i arbetsliv. De med funktionshinder "jobbar " på daglig verksamhet ett stort antal timmar i veckan kanske i 40 år för flitpeng som inte reducerar sjukersättningen.
Citera
2023-01-07, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Ok det är ju upp till dig om du vill bli uthängd som pedofil. Jag har inte bett om att hamna i nåns jävla sökruta och vet att mina barn har inte heller bett om det. Du får tycka att det är sjukligt, jag tycker det är sjukt att både jag och mina barn blir dömda i samhället av väldigt många pga nåt som nån annan gjort.
Jag blir inte uthängd som pedofil om någon nära mig skulle hänge sig till sådana sjuka böjelser.
Det är som sagt en risk du tar i dina etablerade relationer.
På mindre orter råder fortfarande arvsynden och det blir med ens jävligt viktigt att försvara snygga falska fasader. Är det värt din hälsa att upprätthålla en sådan?
Citera
2023-01-07, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det där är väl klart och tydligt ett tecken på kraftigt medberoende när man vill offra andras barn för att ens egna barns pappa vill våldta barn. Alla ska skyddas på hans sida. De törs kanske inte ens tänka att det är han som har skadat deras familj och framför allt då barnen som har skolplikt. Medberoende är en tragisk sak. Det är Sara som har skadat dem tror de. Speciellt Sara då hon är kvinna. De får inte bara gå in och se till att det händer saker när det finns känsliga snöflingor som inte får anklagas för att de söker barn att våldta.
Så sant 👏
Citera
2023-01-07, 13:05
Medlem
Citat:
Så sant 👏

Det är ju för en del också som ett Stockholmssyndrom. Och eftersom att han är beredd att våldta barn utan att blinka, utan gör det med glädje, så har han säkert tryckt till kvinnan så att hon är rädd för honom. Mer rädd för honom om hon vill lämna. Det är ju då det är som farligast för kvinnor som blir misshandlade psykisk/fysiskt, när de lämnar det är då det smäller till i huvudet på dem.
Citera
2023-01-07, 13:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Det verkar mer vara någon form av brott mot Jantelagen.

Farbror får kanske förklara för unga eller obildade läsare:
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Jantelagen

Ingen avundsjuka här inte Jag bryr mig inte hur mycket någon tjänar så länge det görs på rätt sätt utan fusk.Fast om man som långtidssjukskriven tjänar mer än det som är tillåtet och samtidigt försöker dölja det för myndigheter då bryr mig.Rätt ska vara rätt och med tanke på att Sara bryr sig väldigt mycket om lagboken så är det lite hyckleri att bryta emot lagar hon känner för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in