2023-01-07, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Jo jag ber Dumpen lägga ut till allmän beskådan för jag tycker det är viktigt att synliggöra vad våra barn utsättts för.
Finns många med mig som kan skriva under samma sak.

Utan allmän kännedom så kommer inte lagarna förändras så att de verkligen kan börja skydda våra barn.

Att tycka det är ok att offra barn för att skydda anhöriga till förövaren är en fruktansvärt sjuklig tankegång. Det är tyvärr så att vi alla tar risker vi måste hantera i alla relationer vi har etablerat.

Det där är väl klart och tydligt ett tecken på kraftigt medberoende när man vill offra andras barn för att ens egna barns pappa vill våldta barn. Alla ska skyddas på hans sida. De törs kanske inte ens tänka att det är han som har skadat deras familj och framför allt då barnen som har skolplikt. Medberoende är en tragisk sak. Det är Sara som har skadat dem tror de. Speciellt Sara då hon är kvinna. De får inte bara gå in och se till att det händer saker när det finns känsliga snöflingor som inte får anklagas för att de söker barn att våldta.
Citera
2023-01-07, 12:53
Medlem
feemaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Åkers Styckebruk (eller Åkers Styckesbruk som Sara så exalterat och uppeldat säger flera ggr i videon)

Kommer inte så långt ifrån Åkers Styckebruk och det är rätt många som säger
Åkers Stycksebruk eller Åkers Styckersbruk
Citera
2023-01-07, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalsjofors
Avund på 33 domar i bagaget? Att hon återgår till sin f.d. karriär när Dumpens era är över? Eller du kanske tillhör skaran som tror att det kommer gjutas bronsstaty av Sara utanför riksdagshuset när hon "lagt av" ? Herrens största skapelse för planeten som hon är.
Har hon sjukersättning behöver hon inte återgå till någonting ., Man får dessutom syssla med hobbyverksamhet när man har varaktig sjukersättning är inte tänkt att man ska leva som ålderspensionär i 30-40 år för att man inte kan delta i arbetsliv. De med funktionshinder "jobbar " på daglig verksamhet ett stort antal timmar i veckan kanske i 40 år för flitpeng som inte reducerar sjukersättningen.
Citera
2023-01-07, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Ok det är ju upp till dig om du vill bli uthängd som pedofil. Jag har inte bett om att hamna i nåns jävla sökruta och vet att mina barn har inte heller bett om det. Du får tycka att det är sjukligt, jag tycker det är sjukt att både jag och mina barn blir dömda i samhället av väldigt många pga nåt som nån annan gjort.
Jag blir inte uthängd som pedofil om någon nära mig skulle hänge sig till sådana sjuka böjelser.
Det är som sagt en risk du tar i dina etablerade relationer.
På mindre orter råder fortfarande arvsynden och det blir med ens jävligt viktigt att försvara snygga falska fasader. Är det värt din hälsa att upprätthålla en sådan?
Citera
2023-01-07, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det där är väl klart och tydligt ett tecken på kraftigt medberoende när man vill offra andras barn för att ens egna barns pappa vill våldta barn. Alla ska skyddas på hans sida. De törs kanske inte ens tänka att det är han som har skadat deras familj och framför allt då barnen som har skolplikt. Medberoende är en tragisk sak. Det är Sara som har skadat dem tror de. Speciellt Sara då hon är kvinna. De får inte bara gå in och se till att det händer saker när det finns känsliga snöflingor som inte får anklagas för att de söker barn att våldta.
Så sant 👏
Citera
2023-01-07, 13:05
Medlem
Citat:
Så sant 👏

Det är ju för en del också som ett Stockholmssyndrom. Och eftersom att han är beredd att våldta barn utan att blinka, utan gör det med glädje, så har han säkert tryckt till kvinnan så att hon är rädd för honom. Mer rädd för honom om hon vill lämna. Det är ju då det är som farligast för kvinnor som blir misshandlade psykisk/fysiskt, när de lämnar det är då det smäller till i huvudet på dem.
Citera
2023-01-07, 13:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Det verkar mer vara någon form av brott mot Jantelagen.

Farbror får kanske förklara för unga eller obildade läsare:
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Jantelagen

Ingen avundsjuka här inte Jag bryr mig inte hur mycket någon tjänar så länge det görs på rätt sätt utan fusk.Fast om man som långtidssjukskriven tjänar mer än det som är tillåtet och samtidigt försöker dölja det för myndigheter då bryr mig.Rätt ska vara rätt och med tanke på att Sara bryr sig väldigt mycket om lagboken så är det lite hyckleri att bryta emot lagar hon känner för.
Citera
2023-01-07, 13:11
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Mina inlägg handlar inte om honom i sig utan ett anhörig perspektiv, men det kanske är svårt att förstå?
Jag har aldrig sagt att det är bara dumpens fel. Det är såklart hans fel, det fattar ju vilken idiot som helst. Men ingen ber dumpen lägga ut filmerna till allmän beskådan och det är dumpens ansvar. Därav att jag tycker båda är skit. dumpen hänger inte bara ut gäddan utan också på ett sätt anhöriga, vilket jag tycker är fel. Polisanmälan och sen låta myndigheterna sköta resten.
Nä gör all del behåll det, det bara bekräftade mer om vem du faktiskt är.
Det är fel för att dina barn är viktigare än dom barn gäddan kan fånga och våldta?
Citera
2023-01-07, 13:12
Medlem
Citat:
Det är ju för en del också som ett Stockholmssyndrom. Och eftersom att han är beredd att våldta barn utan att blinka, utan gör det med glädje, så har han säkert tryckt till kvinnan så att hon är rädd för honom. Mer rädd för honom om hon vill lämna. Det är ju då det är som farligast för kvinnor som blir misshandlade psykisk/fysiskt, när de lämnar det är då det smäller till i huvudet på dem.
Medberoende kan man ju vara på flera olika sätt och våld är inte alltid en överordnad faktor där fara för liv råder.

En snygg fasad verkar däremot vara ett fängelse för många. De vill inte att någon utomstående ska få kännedom om oegentligheterna som pågår i deras etablerade relationer.
Ett fåfängt draperi som de kräver att barn ska offras för 🤮
Citera
2023-01-07, 13:15
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Jo jag ber Dumpen lägga ut till allmän beskådan för jag tycker det är viktigt att synliggöra vad våra barn utsättts för.
Finns många med mig som kan skriva under samma sak.

Utan allmän kännedom så kommer inte lagarna förändras så att de verkligen kan börja skydda våra barn.

Att tycka det är ok att offra barn för att skydda anhöriga till förövaren är en fruktansvärt sjuklig tankegång. Det är tyvärr så att vi alla tar risker vi måste hantera i alla relationer vi har etablerat.
Det är ju dessutom så lagarna har fungerat hittills och fortfarande fungerar.
Skydda gäddorna och deras anhöriga.
Inte ens efter dom är det okej att informera om dom så folk kan skydda sina barn.
Det är så jävligt att jag kan råka på en dömd gädda och ny kvinna och barn och får inte berätta för kvinnan var det är för as hon har i huset.
Citera
2023-01-07, 13:16
Bannlyst
Citat:
Alltså hur är det nu, har hon sjukersättning eller är hon sjukskriven?

Hur vet du att hon inte jobbar ideellt för Dumpen?

Den manipulativa fd drogmissbrukare(troligvis misbrukar hon fortfarande) vill nog få det att se ut som att hon jobbar ideellt.Sara har sjukersättning som ligger på cirka 12 000 kr i månaden då hon inte står inför arbetsmarknadens förfogande.

Grejen är att man får tjäna cirka 50 000 kr även med denna ersättningen.Fast rent logiskt sätt så har så har hon överstigit denna summan för längesedan och kommer att fortsätta dra in Swish pengar.Märker inte folk hur desperat hon börjar bli?Hon hänger ut folk som inte ens har dykt upp på plats.
Citera
2023-01-07, 13:18
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Medberoende kan man ju vara på flera olika sätt och våld är inte alltid en överordnad faktor där fara för liv råder.

En snygg fasad verkar däremot vara ett fängelse för många. De vill inte att någon utomstående ska få kännedom om oegentligheterna som pågår i deras etablerade relationer.
Ett fåfängt draperi som de kräver att barn ska offras för 🤮
I det här fallet får jag känslan av att det är den snygga fasaden och den bekväma tillvaron som inte skulle rubbas.
Att några barn får livet förstört på köpet är ju inte den anhöriges problem för det slipper hon hantera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in