Citat:
Ursprungligen postat av
Teu
Har säkert hänt innan men alla som drar slutsatser om hur marknaden i sin helhet ser ut baserat på anekdoter är idioter
Hur ofta har du klagat på bubbelpratarna om det. Det är ju deras huvudsysselsättning.
Det jag uppmärksamma här är ju hyckleriet att det går bra.
Men jag ser ju inte riktigt att det berörs.
Citat:
Ursprungligen postat av
Teu
Du förtjänar för övrigt inget annat än personangrepp efter dina konstanta fulcitat och vridande på sanningen för att stödja din talibanliberalistiska världssyn där allt annat än marknadsekonomi är Nordkorea.
Utan tvivel känns det så för dig.
Men i verkligheten är jag väldigt saklig och konsekvent. Obarmhärtigt är nog ett passande ord.
Men det är ju bara andra sakliga personer som kan se det. Alla andra känner ju i hela kroppen att det inte är så.
(Men visst är det intressant hur störda alla ni kommunister blir av att jag uppmärksammar det helt korrekta att det är staten som sköter allt i Nordkorea).
Citat:
Ursprungligen postat av
Teu
Jag ser för övrigt att du lyfte Singapore som ett positivt exempel när du argumenterade med Hindenburg
Nej det är fel.
Nu är det som vanligt att du inte läst ordentligt.
Jag refererade till bla Singapore till Lava ang
arbetslöshet.
Du ser hur lätt det går fel för dig.
(Hindenburg är för trög. Han fattade aldrig vad jag skrev utan skulle bara gå igång med off topic).
Citat:
Ursprungligen postat av
Sportlaban
Fast när detta kommer från han som alltid ljuger

Om jag någon gång skulle skriva något som är fel vore det väl enkelt att då visa att det är fel. Det skulle jag ju gå med på omedelbart om det var så. Men hur ofta kan någon visa att jag har fel?
Det som händer däremot är att sådana som du kommer med fantasifulla fantasier om att jag skulle haft fel.
Men det har ju inget värde.