2023-01-06, 23:18
Medlem
ShotsFireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Kört bil och brukat narkotikum samtidigt.
Kört bil och brukat sex med underårig samtidigt.
Ungefär lika illa.
Well. Du erkänner iaf för dig själv att det är fel att våldta barn.

Du kanske har blivit påverkad av dumpen för jag tror inte du besitter moral.
Citera
2023-01-06, 23:29
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Ja men eftersom jag inte chattat med dig och inte skickat bilder på mig till dig så skulle du ju inte komma någonstans med det mer än att du blev anmäld.
I det här fallet så är har han skickat flertalet foton på sig själv och är alltså lätt att identifiera när han öppnar dörren på den adress som han själv gett till barnet.
Kopplar du nu?
Det är bara att plocka bilder på dig från din Facebook, ladda ner valfri bild på könsorgan samt skapa fejkade chatloggar. Det klarar vem som helst att skrapa ihop på några minuter.
Citera
2023-01-06, 23:29
Bannlyst
Sjukskrivningen Sara har är på cirka 12 000kr i månaden och grejen är att man får jobba som långtidsjukskriven fast man får dock inte tjäna mer än runt 45 000-50 000kr på ett år.Vilket hon med all sannolikhet har gjort under tiden hon har hållit på med dumpen.
Citera
2023-01-06, 23:32
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
Det är bara att plocka bilder på dig från din Facebook, ladda ner valfri bild på könsorgan samt skapa fejkade chatloggar. Det klarar vem som helst att skrapa ihop på några minuter.
Nej det är det inte för du ska skicka dom från mig till dig också.
Citera
2023-01-07, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Det tror jag inte. Kinnor ärver väl också hus och pengar från sina päron och de flesta har väl minst lika bra jobb som de här nötterna. Tuffast är väl om de har barn, särskilt små barn, men då finns det ännu större skäl att dra kvickt. De flesta kvinnor ser vi har lämnat direkt, troligen har de vetat inom sig att NÅT skevat länge, så beslutet är nog inte så svårt. Vem fan vill vara med ett peddo?

Ok jo smarta kvinnor ja men inte majoriteten. Håll lite koll på t ex mr koll så ser du att dom flesta inte separerat. Tjejer jag träffat gör slut pga att jag varit för trevligt mot kassörskan på ica medan dessa nissar klarar pedofilragg

Barn, bostad, ekonomi allt spricker så damen stannar kvar. Lelle lovar att det var första gången och ska gå till en psykolog för att lappa ihop familjen igen. Jävla dumheter men det är så det låter och tanten köper det. "För barnens skull".

Sara konfronterar rektorn. Man blir kär
Citera
2023-01-07, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ok jo smarta kvinnor ja men inte majoriteten. Håll lite koll på t ex mr koll så ser du att dom flesta inte separerat. Tjejer jag träffat gör slut pga att jag varit för trevligt mot kassörskan på ica medan dessa nissar klarar pedofilragg

Barn, bostad, ekonomi allt spricker så damen stannar kvar. Lelle lovar att det var första gången och ska gå till en psykolog för att lappa ihop familjen igen. Jävla dumheter men det är så det låter och tanten köper det. "För barnens skull".

Sara konfronterar rektorn. Man blir kär
Vad jag sett på just mr Koll mm så har de flesta separerat kvickt. Sen tar bodelning tid ibland. Vet ärligt talat ingen kvinna eller man som skulle stanna med en avslöjad förövare, men det är klart känner mest smarta kvinnor, vuxit upp med smarta kvinnor och antar att det finns många osäkra, desperata personer som hellre förnedrar sig än flyttar till mindre.
Citera
2023-01-07, 00:15
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Det stämmer ju inte.
Det finns fällda pedofiler som är både lågbegåvade och ser rejält äckliga ut.
Och det inte helt ovanligt att det handlar om flera offer och många år innan dom fälls.
Kolla in pedofilbröderna som en användare här till slut satte dit och hur många offer dom hade.
Om du tror att det bara är snygga smarta som lurar till sig barn så behöver du vakna och se hur det är på riktigt.

Såklart att det finns, men då är ju offren också därtill. Den Dumpen utger sig för att vara hade aldrig kommit i fysiskt kontakt med skrivande person. Det är bara önsketänkande och skrämselpropaganda. Hade den det så hade förhållandet varit omvänt. Personen hade lätt kunna lura den naiva gäddan på pengar och dylikt. Det är egentligen inte så märkligt fenomen att "kvinnor" från utlandet på diverse suspekta sidor får gubbar att föra över stora summor pengar som de aldrig får se igen. Är gubbarna gubbsjuka och snuskiga? Ja, det är rätt slibbigt beteende. Är de farliga? Knappast.

I de flesta fall har gärningsmannen någon form av maktposition framför offret som de också har en nära relation till.

Personernas utseende har föga med saken att göra och det har jag aldrig sagt heller.
Citera
2023-01-07, 00:18
Medlem
Citat:
Nu tror jag du snurrat till det lite, eller svarade på fel inlägg kanske?
Eller du som missade poängen?
Gäddor där det inte finns offer - krossas och förgöras.
Tungt återfallsförbrytare/knarkare/hora - allt förlåtet, kyss ringen och swisha henne mest möjligt.

Helt jäkla otroligt.
Citera
2023-01-07, 00:22
Medlem
Citat:
Vad jag sett på just mr Koll mm så har de flesta separerat kvickt. Sen tar bodelning tid ibland. Vet ärligt talat ingen kvinna eller man som skulle stanna med en avslöjad förövare, men det är klart känner mest smarta kvinnor, vuxit upp med smarta kvinnor och antar att det finns många osäkra, desperata personer som hellre förnedrar sig än flyttar till mindre.

Nej dom flesta har inte separerat. Damerna förlorar alldeles för mycket så det är bättre att stanna med sin pedofil (finns naturligtvis undantag). Ekonomi före prestige. Nytt umgänge önskas och Lelle blir ok efter några samtal med en psykolog. Kanske lite skyddad id, ny look, flytt mm. Det tonas ner inom familjen och livet går vidare. Pratar man inte om det så finns det ju inte.

Rektorn ska bli intressant att följa. 1200 elever gör nog detsamma. Typiskt en sån grissosse.
Citera
2023-01-07, 00:25
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Såklart att det finns, men då är ju offren också därtill. Den Dumpen utger sig för att vara hade aldrig kommit i fysiskt kontakt med skrivande person. Det är bara önsketänkande och skrämselpropaganda. Hade den det så hade förhållandet varit omvänt. Personen hade lätt kunna lura den naiva gäddan på pengar och dylikt. Det är egentligen inte så märkligt fenomen att "kvinnor" från utlandet på diverse suspekta sidor får gubbar att föra över stora summor pengar som de aldrig får se igen. Är gubbarna gubbsjuka och snuskiga? Ja, det är rätt slibbigt beteende. Är de farliga? Knappast.

I de flesta fall har gärningsmannen någon form av maktposition framför offret som de också har en nära relation till.

Personernas utseende har föga med saken att göra och det har jag aldrig sagt heller.
Påstår du att offren är fula och sjaskiga.
Dumpen utger sig för att vara barn och det är inga problem att få kontakt med verkliga peddar i den rollen.
Barn är inte förslagna som dom utländska "kvinnor" du tydligen frotterar dig med.
Det är ju precis det ni påstår.
Gäddorna är för fula och gamla för att få riktiga offer.
Och det stämmer inte så klart.
Flera är ju dessutom redan dömda för brott mot riktiga offer.
Citera
2023-01-07, 00:27
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Efterblivna ger sig på kids, ganska urskillningslöst också. Bra svensson medvetandegörs om detta, att kidsen kan se vad det kan vara de chattar med och hur det kan gå. Att de är efterblivna gör dem inte vare sig harmlösa eller utan kosekvens, tvärt om kan såna personer som behandlas med eftergift eskalera kraftigt. Se på han som våldtog nioåringen i Skellefteå.

Ja det är ju helt galet hur det gick med den stackars flickan. Var bara en tidsfråga innan det skulle inträffa tyvärr och en skam att inget gjordes tidigare. Vad jag förstått hade han var på en annan tjej just kort tid innan det inträffade.

Ingen är fri från konsekvenser. De måste dock va i proposition till brottet. GM lär väl sitta på rättpsyk till han ruttnat bort, med all rätt.
Citera
2023-01-07, 00:33
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Påstår du att offren är fula och sjaskiga.
Dumpen utger sig för att vara barn och det är inga problem att få kontakt med verkliga peddar i den rollen.
Barn är inte förslagna som dom utländska "kvinnor" du tydligen frotterar dig med.
Det är ju precis det ni påstår.
Gäddorna är för fula och gamla för att få riktiga offer.
Och det stämmer inte så klart.
Flera är ju dessutom redan dömda för brott mot riktiga offer.

Jag pratar om kategorin som är efterblivna. Hur naiva och dumma de är.

Inte om alla Dumpens gäddor som fastnat. Det är därför jag är kritisk till somliga fångster. Ser ingen nytta i dem faktiskt än att Dumpen får släppa ut sin ilska och pöbeln lite nöje sådär på kvällstid framför soffan.

Var säger jag att offren är fula och sjaskiga? Verkliga offer är inget därhän. De är bara offer för en sjuk person och får sina liv förstörda. Mest sorgligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in