2023-01-06, 22:39
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurmenardu
Jag ser att barnet skriver hej och skapade konton.
Han skriver hej och vad han söker.
Var står det att de pratat på ett annat ställe innan?
Dom flyttar över från en websida till en sida där Hans har konto
Barnet har inget konto utan skapar ett
Barnet identifierar sig med användarnamnet från andra websidan och sen fortsätter dom prata
Hans vill direkt ha lät rumpa och knulla.
Klarar du inte att läsa kanske du ska låta bli att diskutera.
Citera
2023-01-06, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Du började chatta med ... är väl en tidsangivelse när man antingen svarar eller inleder?
Varför är det viktigt? Är ni så desperata att "ta ner" Dumpen att minsta grej blir en konspirationsteori?
Citera
2023-01-06, 22:41
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Varför är det viktigt? Är ni så desperata att "ta ner" Dumpen att minsta grej blir en konspirationsteori?
Ja det börjar bli löjligt.
Citera
2023-01-06, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Dom flyttar över från en websida till en sida där Hans har konto
Barnet har inget konto utan skapar ett
Barnet identifierar sig med användarnamnet från andra websidan och sen fortsätter dom prata
Hans vill direkt ha lät rumpa och knulla.
Klarar du inte att läsa kanske du ska låta bli att diskutera.

Tror nog att du hittar på lite.
Svart på vitt i loggen ser inte ut så.
Men vill du fylla ut med tolkningar och tro saker så gör du det. Men det är dina tolkningar, inte fakta.
Det det jag ser i loggen så tar barnet kontakt och mannen börja prata om vad han söker.

Jag vet inte vem av oss som har rätt, vi var inte där, iallafall inte jag.
Men sitt inte och fantisera ihop något som inte finns där!
Citera
2023-01-06, 22:45
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Problemet med ditt tänk är att efterblivna som raggar barn också skadar barn.
Har dom dessutom svårt för gränser och vad som gäller så är det ännu viktigare att varna för dom.
Efterblivna kan vara farliga dom också.

Skillnaden är att dessa kan ragga hur mycket de vill. De får ändå inget napp och därav är de harmlösa.

De farliga är de som är manipulativa, smarta och som sätter sig fort i en maktposition över offret. För det måste du ha en intelligenskvot som är över den gruppen vi pratar om.
Citera
2023-01-06, 22:49
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurmenardu
Tror nog att du hittar på lite.
Svart på vitt i loggen ser inte ut så.
Men vill du fylla ut med tolkningar och tro saker så gör du det. Men det är dina tolkningar, inte fakta.
Det det jag ser i loggen så tar barnet kontakt och mannen börja prata om vad han söker.

Jag vet inte vem av oss som har rätt, vi var inte där, iallafall inte jag.
Men sitt inte och fantisera ihop något som inte finns där!
Jag vet att loggarna stämmer med texten och vad som sägs annars.
Än så länge har jag inte sett något som visar något annat.
Citera
2023-01-06, 22:53
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Skillnaden är att dessa kan ragga hur mycket de vill. De får ändå inget napp och därav är de harmlösa.

De farliga är de som är manipulativa, smarta och som sätter sig fort i en maktposition över offret. För det måste du ha en intelligenskvot som är över den gruppen vi pratar om.
Det stämmer ju inte.
Det finns fällda pedofiler som är både lågbegåvade och ser rejält äckliga ut.
Och det inte helt ovanligt att det handlar om flera offer och många år innan dom fälls.
Kolla in pedofilbröderna som en användare här till slut satte dit och hur många offer dom hade.
Om du tror att det bara är snygga smarta som lurar till sig barn så behöver du vakna och se hur det är på riktigt.
Citera
2023-01-06, 23:02
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Citat:
Ok.
Dom förklarar ju varför det blev så att dom gick hem till honom.
Han hade svårt att gå och ville därför att barnet kom till honom.
Problemet är ju att jag skulle kunna knacka på hemma hos dig och hävda att du bokat dejt med ett spädbarn.
De har tidigare gång på gång påpekat att det bokade mötet utomhus var viktigt eftersom det bevisade att det hela faktiskt stämmer.
Citera
2023-01-06, 23:06
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
Problemet är ju att jag skulle kunna knacka på hemma hos dig och hävda att du bokat dejt med ett spädbarn.
De har tidigare gång på gång påpekat att det bokade mötet utomhus var viktigt eftersom det bevisade att det hela faktiskt stämmer.
Ja men eftersom jag inte chattat med dig och inte skickat bilder på mig till dig så skulle du ju inte komma någonstans med det mer än att du blev anmäld.
I det här fallet så är har han skickat flertalet foton på sig själv och är alltså lätt att identifiera när han öppnar dörren på den adress som han själv gett till barnet.
Kopplar du nu?
Citera
2023-01-06, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Ähh ge sig på efterblivna är verkligen cheap shots. Gör Dumpen det så är de garanterade fångster i all oändlighet. Inga problem för någon normalbegåvad person att sätta dit en sådan person.

Om man nu lägger ribban på den nivån och anser dessa individer vara samhällsfarliga skulle jag kunna vara fräck att säga att då finns det minst en av dessa personer på varje gruppboende i landet... Hört att det är frikostigt med sexuella inviter på dessa ställen och kraven är inte höga. Säg att du vill ha sex där och du kommer få det. Ingen normal 13-14 åring hade gjort det.
Efterblivna ger sig på kids, ganska urskillningslöst också. Bra svensson medvetandegörs om detta, att kidsen kan se vad det kan vara de chattar med och hur det kan gå. Att de är efterblivna gör dem inte vare sig harmlösa eller utan kosekvens, tvärt om kan såna personer som behandlas med eftergift eskalera kraftigt. Se på han som våldtog nioåringen i Skellefteå.
Citera
2023-01-06, 23:11
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Kört bil och brukat narkotikum samtidigt.
Kört bil och brukat sex med underårig samtidigt.
Ungefär lika illa.

Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Om du anser det kan du nog se fram mot ett personligt möte med både Sara och Patrik.

Visst! Det kan gå alldeles utmärkt i decennier att köra bil och vara påverkad av narkotila samtidigt - men det är i princip omöjligt för ett barn att inte bli skadat av sexuella övergrepp.
Citera
2023-01-06, 23:14
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RabiatBitch
Den största vinsten med Dumpen är väl ändå den avskräckande effekten? Dvs färre pedofiler som vågar kontakta barn på nätet = färre utsatta barn.

För övrigt försvinner konsekvenstänket ofta hos kåta män i allmänhet, pedofiler i synnerhet.

Det är en klassiker att vi män förlorar en del funktioner i det stor huvudet när kukhuvudet (ollonet) tar kontrollen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in