2022-12-22, 19:57
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokingfox
Hejsan!
Efter typ 4 linor börjar jag hosta och typ nästan spy när det rinner ner i halsen. Blir lite bättre när jag dricker något. Men kommer direkt efter jag snortar i mig det. Även om jag tar långsamt eller snabbare.
Någon annan som har det problemet? Eller är det så att jag kör för ofta därför detta problem uppstår?

nej borde vara för ofta men jag gör mer och får inte så
Citera
2022-12-25, 16:22
Medlem
Pumpleffes avatar
Då min kran hade slut så köpte jag lite ladd av en blatte runt hörnet, trevliga stenar iallafall! Men jag undrar varför stenarna är glittriga? Aldrig tänkt på det förut men tror inte jag sett det innan.

Är det för att det är bankat med något speciellt? Är det vanligt att laddet glittrar?
Citera
2022-12-26, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpleffe
Då min kran hade slut så köpte jag lite ladd av en blatte runt hörnet, trevliga stenar iallafall! Men jag undrar varför stenarna är glittriga? Aldrig tänkt på det förut men tror inte jag sett det innan.

Är det för att det är bankat med något speciellt? Är det vanligt att laddet glittrar?
Kan tyda på hög kvalité man kallar det fishscale. Googla fishscale coke (eller riktiga namnt)
Personligen fick jag tag i ett pulver som var väldigt fluffigt ochfuktigt typ. Kändes ingett att snorta men gav ett trevligt rus. Koks är dock inget jag köper ofta, då jag endast tar det i samband med alkohol eller benzo. Vilket är osunt i längden. Det jag märkte med detta koks jag inhandla var att det inte lukade mycket bensin, och skit. Luktade mer sött! Jag tror dessa som har gjort detta nere i peru djungeln/columbia har renat denna produkt från restprodukter. Avskyr ladd som stinker bensin, smakar skit jämfört med denna jag köpte igår.

""The typical cocaine that is bought on the street is a white or slightly off-white powder that is bitter when tasted and it causes numbness in the mouth and tongue. High-potency cocaine is pearly white in appearance. Because of its iridescent shine, it is called fish scale cocaine. This type of cocaine is much purer than regular coke. In fact, the cocaine that is typically sold on the street is only about 60% pure because of the additives that are cut into it. Fish scale cocaine is usually 90% pure, with far less additives."

En gul nyans och glitter (fishscale) tyder på hög renlighet. Mycket potent kokain i Sverige nu. Ingen säljer utbankat skit fö r ingen kommer komma tillbaka till den personen.

Hade koks varit lagligt hade man under full kontroll producerat kokain och minska skadorna den gör. Restprodukter som stark lukt av diesel känns otvättade. Många i Sverige tar kok som partydrog mer än någonsin faktiskt. Gör man de lagligt kan man göra om någon kemikalier i kokaine så överdos ej är möjligt. Det stora stora behovet av koks av svenskarna kommer man ALDIG få något slut på detta. Det är kartellerna och de som becknar som vinner på dt
Senast redigerad av flystar 2022-12-26 kl. 14:57.
Citera
2022-12-27, 11:41
Medlem
OsamaBinLadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
din mamma jag köper inte av svettiga integrerade på klubbar utan av toppar i gäng 10-25 g per gång har provat olika alla samma effekt efter corona jämfört med innan

"toppar i gäng" jo tjena, tvekar på att du någonsin sett 500g kokain ens haha. Hade de du skeivit stämt hade de inte varit sån skit. Eller du kanske bor i norrland?

Min mamma har inget med detta att göra med DIN borde nog svalt dig istället.
Citera
2022-12-27, 11:44
Medlem
OsamaBinLadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpleffe

Fishscale....?? Flex som ser ut så har blivit mycket vanligare med stenar som låter helt extremt när man sen krosar det mellan sedeln och valfri yta.. Hört vissa kalla det "kemiskt ladd" också dock och deras andra för "riktigt organiskt ladd"
Citera
2022-12-27, 11:57
Medlem
OsamaBinLadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
Kan tyda på hög kvalité man kallar det fishscale. Googla fishscale coke (eller riktiga namnt)
Personligen fick jag tag i ett pulver som var väldigt fluffigt ochfuktigt typ. Kändes ingett att snorta men gav ett trevligt rus. Koks är dock inget jag köper ofta, då jag endast tar det i samband med alkohol eller benzo. Vilket är osunt i längden. Det jag märkte med detta koks jag inhandla var att det inte lukade mycket bensin, och skit. Luktade mer sött! Jag tror dessa som har gjort detta nere i peru djungeln/columbia har renat denna produkt från restprodukter. Avskyr ladd som stinker bensin, smakar skit jämfört med denna jag köpte igår.

""The typical cocaine that is bought on the street is a white or slightly off-white powder that is bitter when tasted and it causes numbness in the mouth and tongue. High-potency cocaine is pearly white in appearance. Because of its iridescent shine, it is called fish scale cocaine. This type of cocaine is much purer than regular coke. In fact, the cocaine that is typically sold on the street is only about 60% pure because of the additives that are cut into it. Fish scale cocaine is usually 90% pure, with far less additives."

En gul nyans och glitter (fishscale) tyder på hög renlighet. Mycket potent kokain i Sverige nu. Ingen säljer utbankat skit fö r ingen kommer komma tillbaka till den personen.

Hade koks varit lagligt hade man under full kontroll producerat kokain och minska skadorna den gör. Restprodukter som stark lukt av diesel känns otvättade. Många i Sverige tar kok som partydrog mer än någonsin faktiskt. Gör man de lagligt kan man göra om någon kemikalier i kokaine så överdos ej är möjligt. Det stora stora behovet av koks av svenskarna kommer man ALDIG få något slut på detta. Det är kartellerna och de som becknar som vinner på dt

Precis som du skriver, vad jag vet finns det två riktiga sätt att framställa kokain på varav ett är mycket mer nogrant och slutar upp i en renare produkt.. Skulle personligen säga att det kokainet vi har i Sverige idag är renare än någonsin tidigare för ingen kommer någonstans med att sälja sitt utbankat som förr då det är så enkelt att få tag i nu och ju renare desto fler återkommande kunder. Året innan Covid så sålde jag och några vänner och vi rörde inte vårat men det antog folk, sjukaste jag sett när vi sålde på en mindre "klubb" med kanske 400 personer där då och 20-30 personer stod utanför på altanen där man röker och spydde som fan för det "var för rent" (deras egna ord) då dom tog nästan tjacklinor istället för max en tändsticka i storlek haha. Kryllade av poliser vid stägning och jag var välkänd där men dom missade mina sista 10g som jag hade i pungen medans jag åt min hamburgare och blev visiterad.. minnen haha.

Folk bad oss faktsikt banka det sista batchen men har kvar NFC rapporten på 94% efter att vår krans vän torskade med 50 g påväg till oss på motorcykel där det hittades i sidofickan på motorcykeln
Citera
2022-12-31, 20:10
Medlem
En kompis varit med om att några ggr har laddet i Swe varit som tvålflingor,mjukare,vad är det då? Utslaget gissningsvis,med vad?
Citera
2023-01-02, 20:22
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squeezeer
En kompis varit med om att några ggr har laddet i Swe varit som tvålflingor,mjukare,vad är det då? Utslaget gissningsvis,med vad?

dextro?

vad har de luktat
Citera
2023-01-03, 22:11
Medlem
Citat:
dextro?

vad har de luktat

Inget särskilt sa han,lite surt/syrligt kanske. Inte dextro,mjukare i konsistens
Citera
2023-01-06, 08:17
Medlem
OsamaBinLadens avatar
Citat:
dextro?

vad har de luktat

Varit med om samma, de är som flingor som inte är samma färg ochg dom går inte att dela upp heller, smakar inget och luktar inget...
Citera
2023-01-06, 08:54
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OsamaBinLaden
Varit med om samma, de är som flingor som inte är samma färg ochg dom går inte att dela upp heller, smakar inget och luktar inget...

glänser eller bara vita ?
Citera
2023-01-06, 21:22
Medlem
laddkingens avatar
en vän till mig har på senaste tiden alltid förlorat synen eller börjat se dåligt när vi har mått bra tillsammans har ni hört talas om det eller upplevt det själva

vad kan de bero på

hänt med olika typer av godis inköpt av olika källor så inte en och samma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in