Citat:
Ursprungligen postat av
Pumpleffe
Då min kran hade slut så köpte jag lite ladd av en blatte runt hörnet, trevliga stenar iallafall! Men jag undrar varför stenarna är glittriga? Aldrig tänkt på det förut men tror inte jag sett det innan.
Är det för att det är bankat med något speciellt? Är det vanligt att laddet glittrar?
Kan tyda på hög kvalité man kallar det fishscale. Googla fishscale coke (eller riktiga namnt)
Personligen fick jag tag i ett pulver som var väldigt fluffigt ochfuktigt typ. Kändes ingett att snorta men gav ett trevligt rus. Koks är dock inget jag köper ofta, då jag endast tar det i samband med alkohol eller benzo. Vilket är osunt i längden. Det jag märkte med detta koks jag inhandla var att det inte lukade mycket bensin, och skit. Luktade mer sött! Jag tror dessa som har gjort detta nere i peru djungeln/columbia har renat denna produkt från restprodukter. Avskyr ladd som stinker bensin, smakar skit jämfört med denna jag köpte igår.
""The typical cocaine that is bought on the street is a white or slightly off-white powder that is bitter when tasted and it causes numbness in the mouth and tongue. High-potency cocaine is pearly white in appearance. Because of its iridescent shine, it is called fish scale cocaine. This type of cocaine is much purer than regular coke. In fact, the cocaine that is typically sold on the street is only about 60% pure because of the additives that are cut into it. Fish scale cocaine is usually 90% pure, with far less additives."
En gul nyans och glitter (fishscale) tyder på hög renlighet. Mycket potent kokain i Sverige nu. Ingen säljer utbankat skit fö r ingen kommer komma tillbaka till den personen.
Hade koks varit lagligt hade man under full kontroll producerat kokain och minska skadorna den gör. Restprodukter som stark lukt av diesel känns otvättade. Många i Sverige tar kok som partydrog mer än någonsin faktiskt. Gör man de lagligt kan man göra om någon kemikalier i kokaine så överdos ej är möjligt. Det stora stora behovet av koks av svenskarna kommer man ALDIG få något slut på detta. Det är kartellerna och de som becknar som vinner på dt