2023-01-06, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Nåja, hon har sonat vad hon en gång gjort och inte försökt dölja vem hon är och var hon kommer ifrån. Detsamma går inte att säga om gäddorna som vill skada barn med uppsåt. Du borde applådera hennes idella arbete men du är förstås en sån själv…

Man borde inte lasta henne för gammal skåpmat. Alla människor har gjort dumma grejer och idag är Sara Snövit som sagt.
Citera
2023-01-06, 14:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Måste vara jobbigt att vara så trög? Ingen har bett om en kukbild i Dumpens (publicerade) chattar, ever. [...].

Det sägs tidigt i tråden, med exempel, att så har skett.
Citera
2023-01-06, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
FK om det nu är som så att hon uppbär Sjukersättning och jobbar med detta och tjänar pengar på det.

Om hon jobbar och om hon tjänar pengar och om FK granskar henne så då ... då ja då jävlar ....

I din tankevärld, om hon jobbar och tjänar pengar, tror du då att hon skattar för dem och låter FK se det? Eller tar hon emot pengar svart och FK kommer att komma på det när de sätter in krutet och hittar att hon inte alls jobbar ideellt? Jag menar HUR ska FK komma fram till något alls i den här frågan?
Citera
2023-01-06, 14:55
Medlem
goofers avatar
Citat:
Nåja, hon har sonat vad hon en gång gjort och inte försökt dölja vem hon är och var hon kommer ifrån. Detsamma går inte att säga om gäddorna som vill skada barn med uppsåt. Du borde applådera hennes idella arbete men du är förstås en sån själv…

Hur kan du ens tro att det handlar om ideellt arbete?
Du är lurad!

De lever på swish som folk skickar in, ju jävligare gäddor desto mer swish.

Den som inte är född igår räknar snart ut agendan med att få till så många uthämtning som möjligt.
Citera
2023-01-06, 14:59
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det där är ju inte vad granskning betyder. Det du har skrivit ner är en uppräkning.

Vad har det markerade med någonting att göra i tråden?
Vi kan vara överens om att Sara arbetar och lägger ner mycket tid på dumpen.
Om hon samtidigt är förtidspensionärer eller har sjukbidrag som vi andra skattebetalare betalar tycker du inte att det sticker i ögonen?

Eller är du ok med att folk fuskar med bidrag?
Citera
2023-01-06, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Om hon jobbar och om hon tjänar pengar och om FK granskar henne så då ... då ja då jävlar ....

I din tankevärld, om hon jobbar och tjänar pengar, tror du då att hon skattar för dem och låter FK se det? Eller tar hon emot pengar svart och FK kommer att komma på det när de sätter in krutet och hittar att hon inte alls jobbar ideellt? Jag menar HUR ska FK komma fram till något alls i den här frågan?

Men hallå!! Tror du jag bryr mig??
Skiter fullständigt i vad hon tjänar eller ej
Jag bara sa hur det kan gå till mer som ett n varning för att inte råka illa ut.

Jag gillar Sara
Citera
2023-01-06, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Du har nog rätt där i mångt och mycket men jag tror ändå att genom att synas i media så kommer iallafall vissa att vara så mycket mer försiktiga.

Men som du säger så drivs en del av lustar.

Men tyvärr så lyckas de grova riktiga förövarna att komma undan och det stör mig.

Där skulle dumpen lägga mer tid än att hänga ut gamla överlåta gubbslem.

Fast det är ganska kul.

Du har rätt i att många grova förövare kommer undan men där tror jag polisen lägger det krut de har. Sen förstår vi att det inte räcker långt när det är så många förvridna pervopeddos därute. Må bäst!
Citera
2023-01-06, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Hur kan du ens tro att det handlar om ideellt arbete?
Du är lurad!

De lever på swish som folk skickar in, ju jävligare gäddor desto mer swish.

Den som inte är född igår räknar snart ut agendan med att få till så många uthämtning som möjligt.

Det är oavsett småpengar jämfört med den oerhörda nytta hon tillför samhället. Det är ju fint att du är Skatteverkets fotsoldat men du kanske borde ge dig efter de stora pengarna. Sila mygg och svälja kameler, hört talas om det? Nej, just det, du är gädda och efterbliven.
Citera
2023-01-06, 15:31
Medlem
snooper123s avatar
Tycker dom görbett fantastiskt jobb när dom tar fast pedofilerna
Citera
2023-01-06, 15:39
Medlem
goofers avatar
Citat:
Det är oavsett småpengar jämfört med den oerhörda nytta hon tillför samhället. Det är ju fint att du är Skatteverkets fotsoldat men du kanske borde ge dig efter de stora pengarna. Sila mygg och svälja kameler, hört talas om det? Nej, just det, du är gädda och efterbliven.

Ja men va bra, då kan vi alla fuska med bidrag för den "goda sakens skull"
Nu är jag inte på den sidan som ringer och skvallrar på folk men det retar att hon uppbär bidrag när hon ändå är arbetsför.

Om du visste hur många sjuka som blivit av med sina bidrag bara för att de tex haft en hobby de ägnat sig åt, eller kanske tagit en längre promenad.

Jag förstår inte varför en kriminell pundare helt plötsligt fått ett frikort och nu tillbeds som om hon vore en religiös ledare.

Pedofiler jagas för fullt ändå utan dumpen och swish.
Här är ett exempel på pedofiljagare.

https://youtube.com/@vadarproblemet

Behövs inte någon dump, alla kan göra detta jobbet.
Citera
2023-01-06, 15:41
Medlem
Kommunisterna gnäller rejält på Twitter över att lokalpolitikerns partitillhörighet inte uppmärksammas i samma utsträckning som när Annies gullegrisar visar upp sig. Låt dom hålla på, tröttnar nog snart.
Citera
2023-01-06, 15:53
Medlem
Förstår inte varför Saras ekonomi diskuteras så mycket . Folk är avundsjuka . Hon gör åtminstone en enorm samhällsnytta .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in