2023-01-06, 11:09
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Det sjuka ligger inte i att straffa dom utan i att njuta av att dom blir straffade. Jag märker tendenser av detta i mig själv när jag mår dåligt, och då dras jag också överlag till Dumpen.

När jag mår bra tycker jag bara allt detta är sorgligt på alla sätt. Vilket det är.

Sara finner onekligen njutning i den makt hon känner när hon konfronterar männen, vilket så klart har att göra med hennes egna trauman som hon bär på. Antagligen liknande med Patrik om än inte lika perverst som i Saras fall.

Men inte fan mår varken hon eller Patrik bra av att hålla på med det här. Dom frodas i dom lägsta känslorna och bland det mörkaste avskummet. Det må kännas bra i stunden men i det långa loppet bryter Dumpen ner både Sara och Patrik, det är jag säker på. Tycker ärligt talat att Patrik ser ut att ha gått ner sig rejält bara dom två senaste åren. Tror inte att han mår bra psykiskt.
Jag ser inga problem med att ha kul på jobbet faktiskt.
Det är mycket bättre att känna tillfredsställelse när man får dit buset än att sitta i farstun och hulkgråta med fejkat medlidande över kryp som skadar andra.
Citera
2023-01-06, 11:34
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattjag
Hur i hela friden är en utsaga om din nattsömn ett svar på det? Igen, är du STOLT över dig själv? I denna kontext.

Sen ser jag gärna något slags bevis för att social status gör det lättare att grooma barn. Barn, alltså. Inte dumpens låtsasbarn. Din utsaga är värd exakt noll i sammanhanget. Liksom, nota bene, vad jag själv tror.

Du vet vad jag menar när jag skriver jag sover gott om natten. Spela inte dum. Men jag håller med dig när du skriver min utsaga inte är värd mer än t.ex din. Men jag har mina åsikter om det hela och du får ta det för vad det är bara.

Jag står fast vid att hög social fallhöjd hos en gädda gör den mer farlig. Jag behöver inte presentera en forskningsstudie för att kunna ha den uppfattningen. Om vi tar Rektorsgäddan som exempel så arbetar han bland barn, han kan dupera sin omgivning utifrån sin chefsposition och han har pengar att spendera på att få utlopp för sin böjelse. Att inte tro social status ökar gäddans möjligheter är naivt. Det är dessa "Kapten Klänning"-typer som annars håller sig under radarn tack vare sin fina position i samhället.
Citera
2023-01-06, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Du vet vad jag menar när jag skriver jag sover gott om natten. Spela inte dum. Men jag håller med dig när du skriver min utsaga inte är värd mer än t.ex din. Men jag har mina åsikter om det hela och du får ta det för vad det är bara.

Jag står fast vid att hög social fallhöjd hos en gädda gör den mer farlig. Jag behöver inte presentera en forskningsstudie för att kunna ha den uppfattningen. Om vi tar Rektorsgäddan som exempel så arbetar han bland barn, han kan dupera sin omgivning utifrån sin chefsposition och han har pengar att spendera på att få utlopp för sin böjelse. Att inte tro social status ökar gäddans möjligheter är naivt. Det är dessa "Kapten Klänning"-typer som annars håller sig under radarn tack vare sin fina position i samhället.

Svårare att gå under radarn för missbrukartyper än personer med social status, bara vanligt sunt förnuft. ”Nattjag” vill vara lite grötmyndig.
Självklart finns intrikata frågor runt Dumpen för den som är road av bevisprovokation och rättssäkerheten för pedofiler. De största tillskyndarna är advokater typ Bodström som inte kan bli rika på att försvara peddon när Dumpen löser det här effektivare. De borde vara lika mycket för förändrad lagstiftning som de är emot Dumpen om de vill ha någon trovärdighet.
De som inte vill se förändrad lagstiftning på området kan diskutera några decennier ytterligare medan fler barn får livet lemlästat. Rektorgäddans modus operandi och kommunikation med flickan bär pedofilens alla kännetecken. En (man?) som svårt skadat barn för livet tidigare. Nu har han fått ett av gud välsignat tillfälle att fundera lite på om njutningen är värd konsekvensen av en dumpning. Förhoppningsvis kommer han fram till att det är bättre att försöka lägra kvinnor i vuxen ålder istället för att förstöra småflickors liv. Såna som rektorgäddan tar sig alltid fram, han mår alldeles prima om ett par år. Får jobba med sig själv i behandling, söka nytt jobb, ny fru, byta lite vänkrets, förklara sig lite för barn, exfru o.s.v. Flickorna blir däremot traumatiserade för livet, däri ligger hela skillnaden. Rättsväsendet pissar på utsatta flickor & pojkar.
Citera
2023-01-06, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Det är dom som har svaret inte jag, så hänvisade bara till en källa där du kan få svar på din fråga.

Moget svar. Hur ser din relation ut med din man i dagsläget?
Citera
2023-01-06, 12:34
Medlem
timpanis avatar
Samnytt har grävt fram lite ny info om Rektorsgäddan. Bakom betalvägg tyvärr. Nån som har konto där och kan copypejsta in texten här i tråden?

Citat:
🔴 Pedofilrektorn lovordades för sitt arbete för S-regeringen

Rektor i Stockholm i tjugo års tid. Här är skolorna han jobbat på. 👇

https://samnytt.se/pedofilrektorn-lovordades-for-sitt-arbete-for-s-regeringen
Citera
2023-01-06, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Vad hatar hennes man för något?
Hahaha
Citera
2023-01-06, 12:51
Medlem
Citat:
Det förvånar mig inte att du är djup imponerad av att någon jobbar ideellt och behåller sin sjukersättning. Det är ju extremt komplicerat.

Förtidspension är det. Sara gillar inte att bli synad men nu är det hennes tur som offentlig person. Pedofiljägare som extraknäck är tydligen helt i sin ordning. Själv har man en sticka i lillfingret så blir borta ett par veckor. Sossarnas drömvärld.

Det går ju inte att inte gilla Sara ändå
Citera
2023-01-06, 12:51
Medlem
Citat:
Vad hatar hennes man för något?

Citera
2023-01-06, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Förtidspension är det. Sara gillar inte att bli synad men nu är det hennes tur som offentlig person. Pedofiljägare som extraknäck är tydligen helt i sin ordning. Själv har man en sticka i lillfingret så blir borta ett par veckor. Sossarnas drömvärld.

Det går ju inte att inte gilla Sara ändå

Det är väl sjukersättning hon får? Är de det du menar?

Hon jobbar ideellt och har sjukersättning. Är du mycket avens?

Ser inte att hon granskas i den här tråden i alla fall. Var ser du det?
Citera
2023-01-06, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Mycket bra, tack!

Själv är jag spärrad på deras Facebook då de trots sina "högt i tak" och "alla får komma till tals" har spärrat min fb konton, så jag kan inte ens läsa där längre.

Det var ju det herrskapet själva gnällde på i 242-gruppen. Putte var riktigt förbannad på den där jävla t-shirt-tryckaren. Nu skulle det bli andra bullar med högt i tak. Det har dom rapat flera gånger.

Sara är väl inte typen som är mottaglig för konstruktiv kritik. Känns inte som hennes grej på något sätt
Citera
2023-01-06, 13:28
Medlem
goofers avatar
Citat:
Det är väl sjukersättning hon får? Är de det du menar?

Hon jobbar ideellt och har sjukersättning. Är du mycket avens?

Ser inte att hon granskas i den här tråden i alla fall. Var ser du det?

Hon har granskats ordentligt här.

Långt belastningsregister.
Missbrukare merparten av livet.
Sket i sina egna ungar till förmån för att bruka pulver.

Men nu sista året är hon ren, bryr sig om barn och har fått för sig att hon skall jaga pedofiler.

Det är ju därför många skrattar när hon skriker "vi ringer polisen" till gäddorna.

Sen är det så att kan man arbeta skall man stå till arbetsmarknadens förfogande och INTE uppbär bidrag som betalas med skattemedel.
Citera
2023-01-06, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Hon har granskats ordentligt här.

Långt belastningsregister.
Missbrukare merparten av livet.
Sket i sina egna ungar till förmån för att bruka pulver.

Men nu sista året är hon ren, bryr sig om barn och har fått för sig att hon skall jaga pedofiler.

Det är ju därför många skrattar när hon skriker "vi ringer polisen" till gäddorna.

Sen är det så att kan man arbeta skall man stå till arbetsmarknadens förfogande och INTE uppbär bidrag som betalas med skattemedel.

Har man SE så får man jobba 5 timmar i veckan om man har kommit överens med FK.

MEN om de granskar henne och ser hur mycket pengar som kommer in så kan hon få det lite otrevligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in