2023-01-06, 13:16
  #2053
Medlem
Snyggt av Calle. Kunde vila lite på slutet. 😁

Stolpe in för Calle nu när Goldberg rök, jämfört med förra sprinten.
Citera
2023-01-06, 13:16
  #2054
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Idiot-producent som skall leka med cool teknik och förstör upploppet. Hur fan kan dessa dårar få hålla på? Visa tävlingen!
Ja det dör var den sämsta kameravinkel man sett. Totalt hjärnsläpp av producenten
Citera
2023-01-06, 13:16
  #2055
Medlem
Rosjö! Haha. Gillar det.
Citera
2023-01-06, 13:17
  #2056
Avslutad
Bra att Golbögen åkte ut
Citera
2023-01-06, 13:17
  #2057
Medlem
seranoskinkans avatar
ser ju så jävla jobbigt ut att köra utan fäste
Citera
2023-01-06, 13:17
  #2058
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Det var ju likadant på Norrtugs tid. Han kunde göra som han ville och inte jäkel tänkt på att gå ihop och förstöra den återkommande strategin från norrmannen. Man måste blocka och tackla mer. Nån får offra sig och fälla grisarna, sen delar man på prispengarna,😄

Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Ingen skillnad mot löpning exempelvis. Knappast någon som satsar på att tackla bort motståndarna där heller.

Är det så ni tänker er fulspel. Jag tänker mer att man passar på att täcka upp spåren så att det är omöjligt att ta sig förbi då någon annan rycker.
Citera
2023-01-06, 13:18
  #2059
Medlem
Vad gör du Pelle? Game over
Citera
2023-01-06, 13:18
  #2060
Medlem
seranoskinkans avatar
ojjojj Calles konkurenter ryker som flugor
Citera
2023-01-06, 13:18
  #2061
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seranoskinkan
jag. det är ORIMLIGT mycket reklam... reklam var 2minut. helt vidrigt. Viaplay vinter kostar ju förfan 500kr inte en chans att jag betalar det

Men känner du ingen du kan dela med? Vi betalar hälften och en god vän hälften.
Man kan titta två samtidigt. Väldigt skönt att kunna titta på längdtävlingarna utan reklam och vääääldigt najs att kunna följa premier league inte minst
Citera
2023-01-06, 13:19
  #2062
Moderator
Dr Kings avatar
Calle kan nog komma tvåa efter Kläbo idag.
Citera
2023-01-06, 13:19
  #2063
Medlem
Superdag för Calle om han sköter sina kort rätt nu
Citera
2023-01-06, 13:19
  #2064
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seranoskinkan
dock är det lite lättare att råka stå i vägen utför, åka på skidor, råka knäa av en stav..

Precis. Man turas om att vara den som "råkar" klanta sig och så delar man på prispengarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in