Citat:
Ursprungligen postat av
seranoskinkan
jag. det är ORIMLIGT mycket reklam... reklam var 2minut. helt vidrigt. Viaplay vinter kostar ju förfan 500kr inte en chans att jag betalar det
Men känner du ingen du kan dela med? Vi betalar hälften och en god vän hälften.
Man kan titta två samtidigt. Väldigt skönt att kunna titta på längdtävlingarna utan reklam och vääääldigt najs att kunna följa premier league inte minst