Aura Ring är det ett jäkla drag i. Dom andra mixarna vet jag inte så kan inte uttala mig men gillade flower power när den var ny, den var mild och chill mer som ett riktigt cannabis rus. Dom har ju två för en nu vilket kanske säger att mixen inte är något bra då man får extra pga av styrkan.
Skulle vilja pröva och typ blanda den med aura ring, tror inte det är samma noid i dom. Dock är 400kr mycket för 6 g om det knappt fungerar.
Sen har dom tropical versionen som är "billig" just nu men vågar inte beställa den.
Edit: Bra jävla munchies får man och sover gott med. Svårt att vara fungerande på Aura ring, mer bli cp ett tag för att bli skit seg och lägga sig o sova. Svårt att hitta något mellanting de antingen cp eller knappt något alls o sitter gör det inte länge alls tyvärr.
Senast redigerad av ruttenfimp 2022-11-30 kl. 13:29.
Har rökmixarna börjat bli mer lik riktig cannabis igen?
Det är fan det enda jag varit riktigt hookt på men det var fan många år sedan och så var pb-08 min favorit (man blev endast trasig inte det minsta skön men den var potent som fan)
Kanske måste pröva igen om de har blivit bättre än när jag la utav
Har rökmixarna börjat bli mer lik riktig cannabis igen?
Det är fan det enda jag varit riktigt hookt på men det var fan många år sedan och så var pb-08 min favorit (man blev endast trasig inte det minsta skön men den var potent som fan)
Kanske måste pröva igen om de har blivit bättre än när jag la utav
Kan säga rakt av att det som finns inrikes inte är mycket att hänga i granen. PS färdiga mix funkar och slår på, men håller bara i ca 30m.