2022-05-05, 06:24
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
En sak som jag inte tycker om med mixarna är just själva mixarna. Tycker om att röka cannabinoider(inte alla såklart) men att röka damiana och andra konstiga örter ger mig huvudvärk och illamående som jag inte får när jag röker rent.

Har lite jwh på ingång, så håller tummarna att allt går vägen
Fan också! Mixar skall ju smaka som pulse ultra tex dvs fruktigt blåbär
Citera
2022-05-05, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Vart kommer denna källa ifrån? Är lite sugen på att beställa mix men vill inte ha en för stark eller skev sort! Har inte rökt mixar sedan spicenordic smartbar mfl var aktiva

Källan om ny mix? Den kommer direkt från han som driver prylshoppen.

Har varit med sedan spice hette spice och var med när spice vart psykos och dödspulver. Den flower power jag brukade köpa var faktiskt riktigt trevlig. Stark men inte så äckligt intensiv och inte särskilt beroendeframkallande. Jag kommer helt klart recensera den nya mixen direkt jag har tillgång.
Citera
2022-05-05, 15:07
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Smakade pulse ultra blåbär? Kommer inte ihåg att den smakade så mycket. Men minns rökmixarna som Smartbar sålde, de smakade verkligt gott, som godis.
Citera
2022-05-05, 23:57
Medlem
OdCaBos avatar
Några droppar Tasty Puff och det smakar precis som de där goda mixarna. Tyvärr säljer inte Smoketower längre men kolla in andra.

Just blueberry är (var?) min favorit
https://tastypuff.com/product/blueberry-thrill/
Citera
2022-05-06, 08:34
Avstängd
Citat:

Prylshoppens mixar går bra att röka. Han som driver shoppen är den trevligaste i branschen. Tyvärr är inte den ribban så hög…. Men han är reko som fan. Svarar snabbt och löser alltid problem om det uppstår.

Jag köpte av den svaga batchen innan alla visste att den var svag och jag skulle fått en ny påse med nästa batch men jag kunde inte hålla mig så jag fick två påsar av den svagare sorten
Ska spicea upp den svagare sorten med lite jwh-210 som kommer idag. Kommer bli nice 😊

Om andra shoppar var lika bra som PS skulle jag handlat mer inrikes.
Citera
2022-05-06, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Prylshoppens mixar går bra att röka. Han som driver shoppen är den trevligaste i branschen. Tyvärr är inte den ribban så hög…. Men han är reko som fan. Svarar snabbt och löser alltid problem om det uppstår.

Jag köpte av den svaga batchen innan alla visste att den var svag och jag skulle fått en ny påse med nästa batch men jag kunde inte hålla mig så jag fick två påsar av den svagare sorten
Ska spicea upp den svagare sorten med lite jwh-210 som kommer idag. Kommer bli nice 😊

Om andra shoppar var lika bra som PS skulle jag handlat mer inrikes.

Men du kanske kan prata med honom och få en påse ändå. Denna batchen var ju ej svag. Min har noll effekt utöver möjligtvis att jag får syrebrist.

Ser fram emot att testa den nya doften iaf! Hade varit najs om han får in den idag och den ligger i lådan på måndag
Senast redigerad av 1000RopparOch1Yxa 2022-05-06 kl. 11:22.
Citera
2022-05-06, 17:14
Medlem
Flexarn10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1000RopparOch1Yxa
Men du kanske kan prata med honom och få en påse ändå. Denna batchen var ju ej svag. Min har noll effekt utöver möjligtvis att jag får syrebrist.

Ser fram emot att testa den nya doften iaf! Hade varit najs om han får in den idag och den ligger i lådan på måndag
Med tanke på att batchen innan denna var precis lika värdelös Som den aktuella och att det tog tid innan
Det framkommer på hemsidan att det är svagt
Då tror jag vi får vänta ett tag till han sålt bort så mycket
Av skräpet som möjligt innan den nya lanseras.
Jag håller med om att han svarar på mail och löser
Det mesta som blir fel men nu handlar det om att
Minimera förlusten. Som sagt andra batchen i rad
Som blev misslyckad.
Jag kan inte tro någon som säger att den fungerar,
Tar det som placebo isf.
Citera
2022-05-06, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn10
Med tanke på att batchen innan denna var precis lika värdelös Som den aktuella och att det tog tid innan
Det framkommer på hemsidan att det är svagt
Då tror jag vi får vänta ett tag till han sålt bort så mycket
Av skräpet som möjligt innan den nya lanseras.
Jag håller med om att han svarar på mail och löser
Det mesta som blir fel men nu handlar det om att
Minimera förlusten. Som sagt andra batchen i rad
Som blev misslyckad.
Jag kan inte tro någon som säger att den fungerar,
Tar det som placebo isf.

Vad fan? Var batch #0040 också helkass? Tråkigt ändå att måsta skicka ut något som ej fungerar. Inge bra pr direkt även om han försöker minimera förlust. Den han köper in mixen från tar väl förhoppningsvis lite ansvar också.
Citera
2022-05-06, 18:05
Medlem
Flexarn10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1000RopparOch1Yxa
Vad fan? Var batch #0040 också helkass? Tråkigt ändå att måsta skicka ut något som ej fungerar. Inge bra pr direkt även om han försöker minimera förlust. Den han köper in mixen från tar väl förhoppningsvis lite ansvar också.
Tror inte den hette #0040 utan någonting helt annat.
Den nya efter tidigare miss fick en helt ny batch nr
Men jag kan garantera att dom var identiska.
Helt nytt innehåll redan i den tidigare och samma i nya
Antingen provade han byta leverantör alternativt
Öka mängden i nästa, men det vet vi ju att ta mer av skit
Ger bara mer skit. Tittar man på Jonas omsättning är den på nedgående senare år och som sagt det är ett vad jag tror minimering av förlust. Han ska också äta och tanka Porsche han äger.
Tråkigt för oss. Tråkigt för honom
Jag tycker annars han sköter det jäkligt bra
Inga problem annars om det blivit fel då kompenserar han och han är snabb att svara på frågor osv.
Det är business men den här gången måste han leverera
Om han vill ha kvar trogna kunder.

Fridens liljor
Citera
2022-05-10, 19:34
Medlem
Är det någon som har haft kontakt med ägaren och vet när det kommer in en ny mix?
Citera
2022-05-10, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggarenB
Är det någon som har haft kontakt med ägaren och vet när det kommer in en ny mix?

Hsde varit trevligt om det blev denna vecka iaf.
Citera
2022-05-11, 16:37
Medlem
Mailade i måndags. Inget svar än.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här