2023-01-05, 15:56
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Ska ni swisha till nya gäddresor?
Givetvis. Ger månadsvis. Det här alarmerar allmänheten om tendensen att män jagar barn på nätet, alarmerar allmänhet om direkt farlig män, lyfter frågan medialt och sätter press på lagstiftaren att skärpa lagarna kring dessa mäns rovjakt på barn. Dumpen må vara ett trubbigt verktyg med handen på hjärtat men det fyller en funktion våra lagar och rättsvårdande instanser inte fyller enligt mig. Dessutom är det bra att visa att vi alla bär ett ansvar för att hindra dessa män. Du, jag, och media. Inte bara polis. Inget samhälle fungerar om vi inte alla sätter ned foten tillsammans
Citera
2023-01-05, 16:45
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Stinksvampen är inte den enda svampkuken bland gäddorna nu då.

Lokalpolitikern gjorde ett jävla ras, skickade en kukbild som var fulare än fulast o svidhåller att han kanske tror att ett barn vill se hans politikerkuk då han blir konfronterad. Vilken skitgubbe.
Inte bara dasen utan den andra bilden är ju ännu märkligare. En skuggig bild på undersidan av pungen. Han kunde lika gärna skickat en röntgenbild på prostatan. Politiker och civilingenjör men ändå så efterbliven. Man slutar aldrig förvånas.
Citera
2023-01-05, 18:21
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Kanske OT men du får nog googla på vad ”toto” betyder i travsammanhang
Toto är slang för häst så jag ser inget konstigt med hans användning av ordet. Använde det ofta själv när jag spelade schack som yngre. Springaren kunde då informellt kallas för toto eftersom den liknar en häst. Att toto även är en förkortning för totalisatorspel är en olycklig slump i sammanhanget.
Citera
2023-01-05, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Fjärrdiagnostiker gör nog inte heller så mycken nytta - säger jag tills vidare, tills jag får mera tid...

Högst oklart vad du vill kommunicera…
Citera
2023-01-05, 18:43
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Inte bara dasen utan den andra bilden är ju ännu märkligare. En skuggig bild på undersidan av pungen. Han kunde lika gärna skickat en röntgenbild på prostatan. Politiker och civilingenjör men ändå så efterbliven. Man slutar aldrig förvånas.

Det är inte 2 bilder, utan nederdelen av den första bilden. Om du kollar noggrannt på Dumpen så ser du att det förhåller sig på det viset. Intressant att politikern har sin egen hängande minikuk som profilbild på KiK.

Kanske han brukar hälsa med kuken också, vad tror du?
Citera
2023-01-05, 18:51
Medlem
Pinoputchins avatar
Nu ä det en nyhet i Skövde:

https://www.skovdenyheter.se/2023-01-05/politiker-lamnar-alla-uppdrag---sokte-sexuell-kontakt-med-barn
Citera
2023-01-05, 18:51
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrjoh242
Var dom gifta tidigare tro? Tänker att dom bott ihop med olika efternamn, nu har dock sambon uppgivit ett annat efternamn på sin arbetsplats.

De var i alla fall inte gifta vid tiden för uthängningen. Hans efternamn är ett av Sveriges vanligaste, medan hon delar efternamn med den Christer som spelar Wallander.
Intressant att hon uppger annat efternamn.
Citera
2023-01-05, 19:06
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Det är inte 2 bilder, utan nederdelen av den första bilden. Om du kollar noggrannt på Dumpen så ser du att det förhåller sig på det viset. Intressant att politikern har sin egen hängande minikuk som profilbild på KiK.

Jag förstår mig överhuvudtaget inte på folk som använder sitt könsorgan som profilbild eller skickar bilder på sitt könsorgan. Inte ens om det är en renodlad sexdejtingsida. Det är egentligen rejält synd om så torftiga människor, som har en sådan inställning till mötet med nya människor. Och det är något gäddorna har gemensamt, en fundamental empatistörning.

Man kunde lika gärna ragga med nåt sånt här:
https://pbs.twimg.com/media/DSO1z3DXUAEyM6B.jpg
Senast redigerad av Lysturken 2023-01-05 kl. 19:58.
Citera
2023-01-05, 19:23
Avslutad
"Skövde-kuken-f.d.politiker-gäddan" kanske lyssnat för mycket på Eddie Meduza när han var yngre och blivit kukfixerad i psyket.

Citera
2023-01-05, 19:33
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Gråt en flod för den påhittat anhörige som lidit skada. Du försöker gång på gång hitta på omständigheter för att svärta ned Sara och Patrik. Det är helt lugnt, Sara har stått upp och kommunicerat vilka svårigheter hon haft i livet och hur det format henne. Det kan man inte säga om dig och dina gäddkompisar som vill förgripa sig sexuellt på små barn. Du måste verkligen räkna dina tår så att de inte är 13 eller fler för någon mer lovande kandidat för inavel tror jag inte skrivit i tråden tidigare. För övrigt är det småpengar Dumpen får in vilka behövs för att resa runt och kroka pedofilgäddor…
Det finns anhöriga i tråden, säkert någon som är uthängd också. Du vet inte vilka svårigheter gäddorna har, ofta har de utsatts för kränkande behandling tidigare.

Nu finns det ingen nåd för de som gör goda saker, nu gör Dumpen inte bra goda saker. Det finns de som jobbar som djur som får kronofogden på strupen, cancersjuka som måste jobba.

Man får ha inkomster samtidigt som man har sjukersättning, men man ska anmäla detta och summan ska räknas av på sjukersättningen. Swish går till henne personligen, och enligt henne så går en del till cigg. En privat utgift som man inte kan använda föreningens pengar till, och ska skattas.

Antar Sara har sjukersättning av psykiska skäl, och ingen anställer ett vrak som henne med sin juridiska bakgrund, ingen vill väl att kaffekassan ska försvinna på jobbet.

Det nämnts hon har över 30 domar mot sig, väl en i halvåret, en prestation i sig. Om man tänker att det är 5 till 10 gånger fler brott som skett. Är nyfiken på vilka brott som det gäller för?
Citera
2023-01-05, 19:39
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken

Hahaha sant.
Citera
2023-01-05, 19:52
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:

Det är verkligen intelligenskrävande att försöka förstå dessa som hälsar med kuken. Det är för mig en subgenre i hela incelproblematiken vårt moderna samhälle skapat sig. Män som är helt frånkopplade från normal social tillvaro
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in