2023-01-06, 00:36
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santalucia84
Har han ngn instagram?

dumle.byn
Citera
2023-01-06, 02:15
Medlem
Herregud, såg ett klipp med den här tönten där han bar både munblöja och gangster-handväska. Svårt att ta dessa personer på allvar, men sociopater och galningar är oftast osäkra fjollor.
Citera
2023-01-06, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Han var resultatet av en totalt misslyckad invandrarpolitik.
Skärp dig !
Samhället har ett stort ansvar för att ge befolkningen goda förutsättningar för uppväxt. Just i det här fallet är först och främst samhället som har misslyckats.
Det var det löjligaste jag hört. Vakna upp . Dessa idioter tar den enkla vägen till att tjäna pengar och få status. Spelar ingen roll hur mycket hjälp dom hade fått av samhället . Dom skulle aldrig ta ett vanligt jobb .. så sluta för fan att försvara idioterna dom har gjort ett medvetet val och dom är stolt över det . Idioten förtjänade att dö och hoppas han led lika mycket som sina offer innan han dog !!
Citera
2023-01-06, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterWhite
ALLA har eget ansvar, det finns många många som bor i orten men som INTE blir kriminella, Dumle och alla andra har ett val, dom väljer själva vad dom gör och dom får stå för sina handlingar, Dumles handlingar hann ikapp honom, det är inte samhällets fel utan det är hans eget fel.

Det är så många av dessa kriminella som i tidig ålder inte vill ha ett Svenssonliv, dom vill ha all flash som dom ser andra kriminella ha, dom vill ha det flashiga liv som dom ser i gangsterrap videos, dom vill ha respekten som en hårt kriminell 100 gubbe har, dom vill vara bossen över små soldater som jagar stålar åt ledarna.

Dom väljer själva att jaga efter denna dröm som så många kriminella har, så att Dumle strök med var hans eget fel baserat på hans egna val och samhället lider ingen förlust av hans bortgång, det är snarare tvärt om, många människor kommer ev slippa lida p.g.a Dumle.
Så sant 👍 Hatar alla jävla vänsternollor som ska försvara dom här avskummen till människor som mördar och våldtar 🤬 och så skyller dom på att det är samhällets fel att dom "stackarna " mördar och våldtar 🤬🤬🤬 Hur vore det om vänsterflummarna hade lite mer empati och tyckte synd om offren istället ! Hoppas att svinet Dumle fick lida ordentligt innan han dog . Helst lida mer än den stackars tjejen som dom gruppvåldtog !!
Citera
2023-01-06, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Det här måste vara den mest hatfulla, hånfulla tråden i FBs historia.
Om moderatorn hade ryggrad vilken tydligen saknas då skulle 90% av inläggen raderas.
om du hade haft lite förstånd och ryggrad så skulle du koncentrera dig på att tycka synd om och ha empati för den stackars tjejen som Dumle och hans kompisar gruppvåldtog i 1 dygn !! Men det är väl samhällets fel att han våldtog misshandlade och utsatte henne för tortyrliknande saker som bara ett sadistiskt svin skulle komma på tanken att göra 🤬🤬🤬 och ändå finns det idioter som du som försvarar dom ! Du fattar inte att det är att spotta offret och anhöriga i ansiktet att försvara svinet 🤬🤬🤬 Man är alltid ansvarig för sina handlingar . Det finns alltid ett val du kan göra .
Citera
2023-01-06, 05:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
dumle.byn
@Sixfeetunder
Citera
2023-01-06, 05:12
Medlem
Fett bra att han dog ändå. Mer sånt!
Citera
2023-01-06, 05:13
Medlem
Dumle hit & snickers dit, kan vi inte bara komma överens om att de va fantastiskt att han mördades? Tack
Citera
2023-01-06, 06:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Viking632
Så sant 👍 Hatar alla jävla vänsternollor som ska försvara dom här avskummen till människor som mördar och våldtar 🤬 och så skyller dom på att det är samhällets fel att dom "stackarna " mördar och våldtar 🤬🤬🤬 Hur vore det om vänsterflummarna hade lite mer empati och tyckte synd om offren istället ! Hoppas att svinet Dumle fick lida ordentligt innan han dog . Helst lida mer än den stackars tjejen som dom gruppvåldtog !!
Sätt dig ner , det jag läste vad han hade gjort mot tjejen va HELT sjukt , hoppas den tjejen han gjorde så mot mår bättre idag. Vi var inte där vi vet inte vad som hände , men kvinnor är inte helgon alla gånger heller , jag tippar på att han inte gjorde så oprovocerat, utan anledning , oavsett vad det var sjukt ja , men ibland har till och med jag haft tanken på att göra värre saker mot folk. Vet du vart ilskan kommer ifrån? Då kan du börja arbeta med dig själv. Jag skulle aldrig döma nån till helvetet om jag inte visste hela anledningen.
Citera
2023-01-06, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96
Sätt dig ner , det jag läste vad han hade gjort mot tjejen va HELT sjukt , hoppas den tjejen han gjorde så mot mår bättre idag. Vi var inte där vi vet inte vad som hände , men kvinnor är inte helgon alla gånger heller , jag tippar på att han inte gjorde så oprovocerat, utan anledning , oavsett vad det var sjukt ja , men ibland har till och med jag haft tanken på att göra värre saker mot folk. Vet du vart ilskan kommer ifrån? Då kan du börja arbeta med dig själv. Jag skulle aldrig döma nån till helvetet om jag inte visste hela anledningen.

Det finns bara en anledning att köra upp en pistol i någons underliv och det är att personen som gör det är helt j*vla sjuk i huvudet och saknar helt empati för andra människor. Är du helt tappad eller?
Citera
2023-01-06, 11:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hoggie
Det finns bara en anledning att köra upp en pistol i någons underliv och det är att personen som gör det är helt j*vla sjuk i huvudet och saknar helt empati för andra människor. Är du helt tappad eller?
WTF va de inte att han hade slagit pistolen i huvudet på personen ett flertal gånger , måste ha missat nått
Citera
2023-01-06, 13:03
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honungsgravling
Herregud, såg ett klipp med den här tönten där han bar både munblöja och gangster-handväska. Svårt att ta dessa personer på allvar, men sociopater och galningar är oftast osäkra fjollor.

Finns det någon med IQ över 70 som tar dessa personer på allvar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in