2023-01-07, 09:39
Medlem
synthboegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96
Sätt dig ner , det jag läste vad han hade gjort mot tjejen va HELT sjukt , hoppas den tjejen han gjorde så mot mår bättre idag. Vi var inte där vi vet inte vad som hände , men kvinnor är inte helgon alla gånger heller , jag tippar på att han inte gjorde så oprovocerat, utan anledning , oavsett vad det var sjukt ja , men ibland har till och med jag haft tanken på att göra värre saker mot folk. Vet du vart ilskan kommer ifrån? Då kan du börja arbeta med dig själv. Jag skulle aldrig döma nån till helvetet om jag inte visste hela anledningen.

Det enda ledsamma är att det inte går att skjuta honom igen men det finns andra våldtäktsmän att ta av.
Citera
2023-01-09, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viking632
Det var det löjligaste jag hört. Vakna upp . Dessa idioter tar den enkla vägen till att tjäna pengar och få status. Spelar ingen roll hur mycket hjälp dom hade fått av samhället . Dom skulle aldrig ta ett vanligt jobb .. så sluta för fan att försvara idioterna dom har gjort ett medvetet val och dom är stolt över det . Idioten förtjänade att dö och hoppas han led lika mycket som sina offer innan han dog !!
Du har fel. Hans storebror fick hjälp av kommunen att hitta ett jobb. Det gjorde att han är en skötsam och anständigt människa.
De är uppvuxna i samma familj. När det går över gränsen då är det samhällets ansvar att hjälpa sina medborgare.
Citera
2023-01-09, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Du har fel. Hans storebror fick hjälp av kommunen att hitta ett jobb. Det gjorde att han är en skötsam och anständigt människa.
De är uppvuxna i samma familj. När det går över gränsen då är det samhällets ansvar att hjälpa sina medborgare.

Ja gud förbjude att folk skulle ta ansvar för sig själva, det är för mycket begärt. Men det är klart är man efterbliven så
Citera
2023-01-09, 18:39
Medlem
[quote=Lars48.|82946750]Ni behöver begripa att en person föds inte till våldtäktsman, mördare och kriminell.
Det är samhället som har satt honom i den situationen.
Det är samhällets ansvar att minimera förutsättningar för att bli av med kriminalitet. Det är allas ansvar.
De som hånar och hatar har glömt bort att de har oxå haft en indirekt ansvar för det som sker.[/QUOT

Rent nonsen, den här avarten saknade moralisk kompass totalt. Han har precis samma förutsättningar som alla andra att plugga söka jobb osv. Och även om det går dåligt i livet så är det ingen ursäkt till att bete sig som ett svin, vet många som har haft det jävligt mycket svårare än vad han har haft utan att varken våldta eller mörda någon. Han va ett inavlat kräk som fick vad han förtjänade, förstår inte hur man kan ha sympati för en jävla våldtäktsman. Gå och skjut dig
Citera
2023-01-15, 18:06
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
WTF va de inte att han hade slagit pistolen i huvudet på personen ett flertal gånger , måste ha missat nått

Ja du har verkligen missat något. Tjejen blev knullad med en pistol. Du som tjej borde nog kunna veta vilka skador det kan ge och gav.
Citera
2023-01-15, 20:44
Medlem
Citat:
Sätt dig ner , det jag läste vad han hade gjort mot tjejen va HELT sjukt , hoppas den tjejen han gjorde så mot mår bättre idag. Vi var inte där vi vet inte vad som hände , men kvinnor är inte helgon alla gånger heller , jag tippar på att han inte gjorde så oprovocerat, utan anledning , oavsett vad det var sjukt ja , men ibland har till och med jag haft tanken på att göra värre saker mot folk. Vet du vart ilskan kommer ifrån? Då kan du börja arbeta med dig själv. Jag skulle aldrig döma nån till helvetet om jag inte visste hela anledningen.
Minsta lilla provokation från dig borde obönhörligen leda till en Glock uppkörd i analen.
Citera
2023-01-16, 02:31
Medlem
https://youtu.be/Fsg93ZID1S4

Alltså, jag förstår inte hur vi ska klara oss utan Dumle framöver😮
Citera
2023-02-03, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kdakdfskdskdsagd

det er såååå jævla dårlig
Citera
2023-02-10, 11:30
Medlem
Citat:

Va fan är de är för skit?
Citera
2023-02-10, 11:41
Medlem
[quote=inzomniak|83054321]
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Ni behöver begripa att en person föds inte till våldtäktsman, mördare och kriminell.
Det är samhället som har satt honom i den situationen.
Det är samhällets ansvar att minimera förutsättningar för att bli av med kriminalitet. Det är allas ansvar.
De som hånar och hatar har glömt bort att de har oxå haft en indirekt ansvar för det som sker.[/QUOT

Rent nonsen, den här avarten saknade moralisk kompass totalt. Han har precis samma förutsättningar som alla andra att plugga söka jobb osv. Och även om det går dåligt i livet så är det ingen ursäkt till att bete sig som ett svin, vet många som har haft det jävligt mycket svårare än vad han har haft utan att varken våldta eller mörda någon. Han va ett inavlat kräk som fick vad han förtjänade, förstår inte hur man kan ha sympati för en jävla våldtäktsman. Gå och skjut dig
Sluta ljug! Samhället BESTÅR av den samlade genklustret, det SKAPAR det inte.
Citera
2023-02-11, 22:21
Medlem
laddkingens avatar
Citat:

gangbang records
Citera
2023-02-18, 02:00
Medlem
Förlåt en gammal gubbe... Hänger inte med. Var det shottaz som knäppte Dumle?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in