2023-01-05, 21:37
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Själva fenomenet förundrar mig ännu mer med tanke på att dom gör inte ett vitten för att deras bilder ska se bra ut som de skickar till Dumpens fiskare. Vidriga kukbilder såklart, men även kropps och ansiktsbilderna är ofta bedrövliga, kan inte ens försöka ha lite hållning då de fotar sig själva utan står bara där som en idiot med dubbelhakan utfälld, ingen stil och finess överhuvudtaget. Ingen kvinna skulle vilja träffa en sådan hösäck, än mindre en fjortis skulle vilja det. Ja om man är blind möjligtvis

Det har jag också tänkt på. Är självbilden så grand de luxe att de tror att dubbelhak-, gubbakagge- och flenskukebilderna ska imponera på den de tror sig skicka till.
Senast redigerad av Hussefar 2023-01-05 kl. 21:39.
Citera
2023-01-05, 21:47
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Då är ändå både Rektorn och Lokalpolitikern personer som både har familjeliv, lever i äktenskap, har barn, är aktiva personer och även har utbildning. Trots det står Rektorn där och visar upp sina anskrämliga fötter och hängande penis och fullt synliga rektorsfejs utan att skämmas och Lokalpolitikern visar obehindrat upp sitt dubbelhakade gubbansikte samt skickar en fullständigt motbjudande bild på sin egen penis, båda av dessa herrar gör det till någon de tror är en 14-årig tjej efter att dom ha sett en tydligt datoranimerad bild på Kik...

Vad är det för fel och varför?

Ja det övergår mitt förstånd helt o hållet
Citera
2023-01-05, 21:47
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Inte bara dasen utan den andra bilden är ju ännu märkligare. En skuggig bild på undersidan av pungen. Han kunde lika gärna skickat en röntgenbild på prostatan. Politiker och civilingenjör men ändå så efterbliven. Man slutar aldrig förvånas.
Pungröntgenbilden är högklassigt Flashback-avatarmaterial!
Citera
2023-01-05, 22:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sndubbelok
Vem njuter inte? Njutning rakt igenom.

Anhöriga till dom uthängda njuter nog inte av att få sina hem vandaliserade och barn som blir retade i skolan för deras pappas gärningar. Är inte så säker på att dessa människor njuter. Hade du njutit om det var din bror eller din bästa vän?
Citera
2023-01-05, 23:10
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sndubbelok
Vem njuter inte? Njutning rakt igenom.
Sjukt att njuta av andras olämpliga beteende, är väl bara sorligt. Vill man samhället ska vara bra, eller är prioriteringen att straffa.
Citera
2023-01-05, 23:15
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Skulle vara väldigt skoj om någon med psykologikunskaper kunde förklara detta besynnerliga fenomen. För mig är det helt obegripligt. Någonstans har jag också funderat i banorna att dom har fått för lite sex i sitt liv. Och Inte fått möjlighet att leva ut sina lustar. Därför gör dom dessa tokiga saker som att skicka ”Dick pick”.
Tror inte de har för lite sex i sitt liv, har snarare fått för lite kramar i sitt liv.
Citera
2023-01-06, 00:07
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Sjukt att njuta av andras olämpliga beteende, är väl bara sorligt. Vill man samhället ska vara bra, eller är prioriteringen att straffa.
Ett bra samhälle prioriterar att skydda barn och straffa peddarna och hebbarna
Citera
2023-01-06, 00:19
Medlem
Farenellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Tror inte de har för lite sex i sitt liv, har snarare fått för lite kramar i sitt liv.

Jag har fått väldigt lite kramar i mitt liv. Jag blev inte pedofil.
Citera
2023-01-06, 00:47
Avslutad
Tycker det bortses ifrån att en så här ond individ inte bara är pedofil utan att han också saknar samvete och medkänsla. Jag tror att pedofiler som lever ut sin pedofili med barn också måste vara psykopater. Annars går det inte ihop. De vet att de ödelägger barnens liv.

Det är tydligt att han snarare njuter av att förnedra vad han tror är en 13 årig flicka.

Riktigt perverst ondskefullt mycket. Psykopater har dessutom en grandios självbild, ser andra som blott medel för egna giriga mål (saknar, som sagt, helt medkänsla, men spelar den rollen mycket väl ofta). Och så är de otroligt skickliga manipulatörer.
Citera
2023-01-06, 00:58
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Många har sitt levebröd på dåligt fungerande människor, och det är okej, men bättre att de reder ut sina brister själva, Dumpen ger inget stöd för dem i detta. Ingen bonus för samhället utan bara kostnader. Bäst för samhället de kollar på porr blir avtrubbade och lugna och tysta och betalar sin skatt.
Citera
2023-01-06, 01:00
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Anhöriga till dom uthängda njuter nog inte av att få sina hem vandaliserade och barn som blir retade i skolan för deras pappas gärningar. Är inte så säker på att dessa människor njuter. Hade du njutit om det var din bror eller din bästa vän?

Hem vandaliserade? Nu får ni ändå ge er!

(Eller menar du skobutiksgäddan? Han hade ingen familj.)
Citera
2023-01-06, 01:15
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop

Det sjuka ligger inte i att straffa dom utan i att njuta av att dom blir straffade. Jag märker tendenser av detta i mig själv när jag mår dåligt, och då dras jag också överlag till Dumpen.

När jag mår bra tycker jag bara allt detta är sorgligt på alla sätt. Vilket det är.

Sara finner onekligen njutning i den makt hon känner när hon konfronterar männen, vilket så klart har att göra med hennes egna trauman som hon bär på. Antagligen liknande med Patrik om än inte lika perverst som i Saras fall.

Men inte fan mår varken hon eller Patrik bra av att hålla på med det här. Dom frodas i dom lägsta känslorna och bland det mörkaste avskummet. Det må kännas bra i stunden men i det långa loppet bryter Dumpen ner både Sara och Patrik, det är jag säker på. Tycker ärligt talat att Patrik ser ut att ha gått ner sig rejält bara dom två senaste åren. Tror inte att han mår bra psykiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in