2023-01-05, 19:58
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Han äger en del i en travare? Knappast att jobbade hästar. Jag är delägare i en jag med och jag vet knappt fram eller bak på en kuse. Det är mer en kompisgrej, man köper in sig i en toto och går på Valla.

Tänkte precis skriva detsamma. Att vara intresserad och hängiven åt hästar är något helt annat.
Citera
2023-01-05, 19:59
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Det är verkligen intelligenskrävande att försöka förstå dessa som hälsar med kuken. Det är för mig en subgenre i hela incelproblematiken vårt moderna samhälle skapat sig. Män som är helt frånkopplade från normal social tillvaro
Tror du är ganska nära sanningen med det jag fetmarkerat. Tycker det verkar vara en röd tråd hos alla gäddor. Bristande social kompetens.
Citera
2023-01-05, 20:08
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Tror du är ganska nära sanningen med det jag fetmarkerat. Tycker det verkar vara en röd tråd hos alla gäddor. Bristande social kompetens.

Alltså att springa runt med dasen på stan hängande hade de aldrig gjort (förutom kanske candymankent o någon till urmupp) men nånstans klarar dessa inte av att förstå att verkligen inte försvinner vid datorn och att det är riktiga människor. Jag vet inte exakt varför men det kanske blir ett fantasiland i brist på normalt liv. Svårt att förstå men de blir ju farliga när de inte kan följa sociala normer och lagar online som de sen vill göra verklighet av för fantasin är bättre än deras verklighet
Citera
2023-01-05, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det finns anhöriga i tråden, säkert någon som är uthängd också. Du vet inte vilka svårigheter gäddorna har, ofta har de utsatts för kränkande behandling tidigare.

Nu finns det ingen nåd för de som gör goda saker, nu gör Dumpen inte bra goda saker. Det finns de som jobbar som djur som får kronofogden på strupen, cancersjuka som måste jobba.

Man får ha inkomster samtidigt som man har sjukersättning, men man ska anmäla detta och summan ska räknas av på sjukersättningen. Swish går till henne personligen, och enligt henne så går en del till cigg. En privat utgift som man inte kan använda föreningens pengar till, och ska skattas.

Antar Sara har sjukersättning av psykiska skäl, och ingen anställer ett vrak som henne med sin juridiska bakgrund, ingen vill väl att kaffekassan ska försvinna på jobbet.

Det nämnts hon har över 30 domar mot sig, väl en i halvåret, en prestation i sig. Om man tänker att det är 5 till 10 gånger fler brott som skett. Är nyfiken på vilka brott som det gäller för?

Å jävlar vad pinsam du är! Du är så otroligt stött av att du löper risken att bli dumpad av Sara att du hittar på en massa trams om henne som alla inser är båg. Du är helt renons på humor, en trött man med vinballe likt rektorgäddan som torskade dit. Ni kanske är nära vänner, det är därför du hyser agg mot Sara?
Citera
2023-01-05, 20:16
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Alltså att springa runt med dasen på stan hängande hade de aldrig gjort (förutom kanske candymankent o någon till urmupp) men nånstans klarar dessa inte av att förstå att verkligen inte försvinner vid datorn och att det är riktiga människor. Jag vet inte exakt varför men det kanske blir ett fantasiland i brist på normalt liv. Svårt att förstå men de blir ju farliga när de inte kan följa sociala normer och lagar online som de sen vill göra verklighet av för fantasin är bättre än deras verklighet
Skulle vara väldigt skoj om någon med psykologikunskaper kunde förklara detta besynnerliga fenomen. För mig är det helt obegripligt. Någonstans har jag också funderat i banorna att dom har fått för lite sex i sitt liv. Och Inte fått möjlighet att leva ut sina lustar. Därför gör dom dessa tokiga saker som att skicka ”Dick pick”.
Citera
2023-01-05, 20:22
Avslutad
God fortsättning på er alla Dumpenfans och hoppas att 2023 kommer bli ett storartat år för er!

Har följt tråden men inte varit aktiv då jag har haft annat för mig över julhelgen. Jävlar anamma vad Dumpen har levererat på sistone!

Gamle arvlöse knarkproggaren hmm Kent hmm som vill hmm slicka en nioåring i röven under en filt hmm.
Knäsvage frimärkssamlaren från Sjöbo som vill fylla en ung slät rumpa.
Jag har skrattat orimligt mycket åt en badboll med sperma på. Vad är dealen med alla badbollar? Ja det ska väl du skita i AAAHHAHAHAHA
År 2022 avslutas med den stork-fotade rektorsgäddan. Vilken praktfångst!

Låt oss också minnas de gäddor som kom till vår kännedom för ca ett år sen.

Mannen som kom tillbaka.. (napp igen)
https://dumpen.se/2021/12/22/mannen-som-kom-tillbaka-napp-igen/

Ännu en man som vill trycka kuken en i 13-åring för lite bus och mys. Han sätter sig ner och pratar med Sara i flera ångestfyllda minuter.
Han har dold adress på mr Koll men har bott på samma plats i 9 år, vilket hans sambo också har gjort, så han lyckades tydligen rida ut stormen och bönfalla damen att inte överge honom. Han lär ha fått sig en minnesbeta.

Förnamn 1: Samma som Moderaternas partiledare
Förnamn 2: Samma som Julia Roberts brorsa, avdankad skådis från t.ex. Expendables.
Efternamn: Samma som Rocco Siffredis riktiga efternamn.
Född samma år som ett plan störtade över Newfoundland och 250 personer omkom.

Femfinger-Tobbe letar småbarn (napp igen)
https://dumpen.se/2021/12/30/frmfinger-tobbe-letar-smabarn-napp-igen/

Uuuusch, han söker efter 2, 4 ,6 åriga flickor som “pedofilmamman” bjuder ut. Han påstår sig ha våldtagit grannens dotter när hon var 11 år. Är det svårt att få in fingrar osv i en fyraåring så kan man tydligen använda matolja för att underlätta. Han lurade Sara och Patrik två gånger innan de fick till en träff, vid ena tillfället körde de 80 mil i onödan. Till slut fiskades den äcklige gäddan ändå upp till vår stora belåtenhet. De pratar om honom vid ca 19:40 i podden “Nu är vi ute och rullar igen / Årets första avsnitt”.

Förnamn 1: Samma som serietecknaren Kellerman, som gjort Rocky.
Förnamn 2: Samma som brittisk gitarrist Clapton, eller trummisen Carr som ersatte Peter Criss i Kiss. Stavas dock med k istället för c.
Efternamn: Se förnamn 2 + son.
Födelseår: Samma som när Turkish Airlines Flight 981 störtade.

Tjatig kranbilsförare fastnar på kroken (napp igen)
https://dumpen.se/2022/01/01/4363/

Här är ett exempel som alla gädd-jävlar kan lära av, gaffla inte med Sara utan bara stick därifrån. Inget babbel om att det kommer gå åt helvete med frugan och liknande. Om ni har tur så kommer en rektor, eller kanske en tjackpundare som är extremt explicit i sina chattloggar att bli nästa as att hängas ut och då kommer ni att falla i glömska fort.

Han vill se bilder. Hela tiden. Något snuskigt ska det vara. Från chatten:
“Har du någon gång pullat dig själv med dildo eller hårborste?”
“..känna hur min hårda stora kuk glider in o ut i din tighta fitta o rumpa”
“Vill du följa med till Ösmo o tvätta lätta lastbilen?”

Han drömmer alltså om en trettonåring som vill onanera med en hårborste, bli knullad analt och hjälpa till med biltvätt.

Förnamn 1: Samma som SD-politikern Ekeroth som vevade med j̶ä̶r̶n̶r̶ö̶r̶ aluminiumrör på fyllan.
Förnamn 2: Samma som en fiktiv pojke i Katthult i Lönneberga.
Efternamn bokstav 1-4: Ett verktyg som t.ex. kan ha förledet hov, avbitar eller polygrip. Kan även betyda vattenlevande alger.
Efternamn bokstav 5-8: JRR Tolkien har skrivit en saga om detta ting som man kan bära på fingret.
Född samma år som Ensam Hemma och Die Hard 2 hade premiär.

José skulle hämta upp ett barn i sin lille röde Citroën (napp igen)
https://dumpen.se/2022/01/04/jose-skulle-hamta-upp-ett-barn-i-sin-lille-rode-citroen-napp-igen/

Detta pervo vill ta med en tolvåring till en sexklubb för en stunds våldtäktsmys. Glidmedel finns på plats så allt kommer gå som smort (pun intended).

I chatten ställer han frågor om tolvåringens lillasyster och om hon fotat systerns “sötmus”. Vidare skrivs det:

“Har låtit skägget växa lite…”
“Hoppas jag inte skrämmer dig nu”
bild: https://imgur.com/a/RYf2AKK
Fiskaren svarar: “Du ser så snäll ut”
Ser snäll ut?? Det är inte skäggstubben som är skrämmande, utan den diaboliska becksvarta blicken. Herregud.

Namn 1: Samma som Alberto Arce Catacora, president i Bolivia.
Namn 2: Hans gädd-alias
Namn 3: Samma som brasilianaren Raphael Oliveira, född 1982, som tävlar i UFC.
Namn 4: Samma som argentinske regissören Noe som gjort t.ex. Irreversible och Enter the void.
Född samma år som De Sju Samurajerna hade premiär och Tumba-Tarzan blev rikskänd.
Citera
2023-01-05, 20:27
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Det är verkligen intelligenskrävande att försöka förstå dessa som hälsar med kuken. Det är för mig en subgenre i hela incelproblematiken vårt moderna samhälle skapat sig. Män som är helt frånkopplade från normal social tillvaro
Då är ändå både Rektorn och Lokalpolitikern personer som både har familjeliv, lever i äktenskap, har barn, är aktiva personer och även har utbildning. Trots det står Rektorn där och visar upp sina anskrämliga fötter och hängande penis och fullt synliga rektorsfejs utan att skämmas och Lokalpolitikern visar obehindrat upp sitt dubbelhakade gubbansikte samt skickar en fullständigt motbjudande bild på sin egen penis, båda av dessa herrar gör det till någon de tror är en 14-årig tjej efter att dom ha sett en tydligt datoranimerad bild på Kik...

Vad är det för fel och varför?
Senast redigerad av Pinoputchin 2023-01-05 kl. 20:30.
Citera
2023-01-05, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Då är ändå både Rektorn och Lokalpolitikern personer som både har familjeliv, lever i äktenskap, har barn, är aktiva personer och även har utbildning. Trots det står Rektorn där och visar upp sina anskrämliga fötter och hängande penis och fullt synliga rektorsfejs utan att skämmas och Lokalpolitikern visar obehindrat upp sitt dubbelhakade gubbansikte samt skickar en fullständigt motbjudande bild på sin egen penis, båda av dessa herrar gör det till någon de tror är en 14-årig tjej efter att dom ha sett en tydligt datoranimerad bild på Kik...

Det jag finner mycket märkligt är att både dessa män är i övre medelålder. Hur i helvete har dom klarat sig genom livet? Har det spårat ut dom sista åren eller har dom bara haft tur att inte internet fanns tidigare?
Citera
2023-01-05, 20:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Lokalpolitikern visar obehindrat upp sitt dubbelhakade gubbansikte samt skickar en fullständigt motbjudande bild på sin egen penis, båda av dessa herrar gör det till någon de tror är en 14-årig tjej efter att dom ha sett en tydligt datoranimerad bild på Kik...

Ja något allvarligt fel är det iallafall.
Dessutom är han gift med en lärare... Undra om hon stannar eller bryter upp. Stackars kvinna.
Citera
2023-01-05, 20:53
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Ja något allvarligt fel är det iallafall.
Dessutom är han gift med en lärare... Undra om hon stannar eller bryter upp. Stackars kvinna.

Själva fenomenet förundrar mig ännu mer med tanke på att dom gör inte ett vitten för att deras bilder ska se bra ut som de skickar till Dumpens fiskare. Vidriga kukbilder såklart, men även kropps och ansiktsbilderna är ofta bedrövliga, kan inte ens försöka ha lite hållning då de fotar sig själva utan står bara där som en idiot med dubbelhakan utfälld, ingen stil och finess överhuvudtaget. Ingen kvinna skulle vilja träffa en sådan hösäck, än mindre en fjortis skulle vilja det. Ja om man är blind möjligtvis
Senast redigerad av Pinoputchin 2023-01-05 kl. 20:56.
Citera
2023-01-05, 21:18
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
God fortsättning på er alla Dumpenfans och hoppas att 2023 kommer bli ett storartat år för er!

Har följt tråden men inte varit aktiv då jag har haft annat för mig över julhelgen. Jävlar anamma vad Dumpen har levererat på sistone!

Gamle arvlöse knarkproggaren hmm Kent hmm som vill hmm slicka en nioåring i röven under en filt hmm.
Knäsvage frimärkssamlaren från Sjöbo som vill fylla en ung slät rumpa.
Jag har skrattat orimligt mycket åt en badboll med sperma på. Vad är dealen med alla badbollar? Ja det ska väl du skita i AAAHHAHAHAHA
År 2022 avslutas med den stork-fotade rektorsgäddan. Vilken praktfångst!

Låt oss också minnas de gäddor som kom till vår kännedom för ca ett år sen.

Mannen som kom tillbaka.. (napp igen)
https://dumpen.se/2021/12/22/mannen-som-kom-tillbaka-napp-igen/

Ännu en man som vill trycka kuken en i 13-åring för lite bus och mys. Han sätter sig ner och pratar med Sara i flera ångestfyllda minuter.
Han har dold adress på mr Koll men har bott på samma plats i 9 år, vilket hans sambo också har gjort, så han lyckades tydligen rida ut stormen och bönfalla damen att inte överge honom. Han lär ha fått sig en minnesbeta.

Förnamn 1: Samma som Moderaternas partiledare
Förnamn 2: Samma som Julia Roberts brorsa, avdankad skådis från t.ex. Expendables.
Efternamn: Samma som Rocco Siffredis riktiga efternamn.
Född samma år som ett plan störtade över Newfoundland och 250 personer omkom.

Femfinger-Tobbe letar småbarn (napp igen)
https://dumpen.se/2021/12/30/frmfinger-tobbe-letar-smabarn-napp-igen/

Uuuusch, han söker efter 2, 4 ,6 åriga flickor som “pedofilmamman” bjuder ut. Han påstår sig ha våldtagit grannens dotter när hon var 11 år. Är det svårt att få in fingrar osv i en fyraåring så kan man tydligen använda matolja för att underlätta. Han lurade Sara och Patrik två gånger innan de fick till en träff, vid ena tillfället körde de 80 mil i onödan. Till slut fiskades den äcklige gäddan ändå upp till vår stora belåtenhet. De pratar om honom vid ca 19:40 i podden “Nu är vi ute och rullar igen / Årets första avsnitt”.

Förnamn 1: Samma som serietecknaren Kellerman, som gjort Rocky.
Förnamn 2: Samma som brittisk gitarrist Clapton, eller trummisen Carr som ersatte Peter Criss i Kiss. Stavas dock med k istället för c.
Efternamn: Se förnamn 2 + son.
Födelseår: Samma som när Turkish Airlines Flight 981 störtade.

Tjatig kranbilsförare fastnar på kroken (napp igen)
https://dumpen.se/2022/01/01/4363/

Här är ett exempel som alla gädd-jävlar kan lära av, gaffla inte med Sara utan bara stick därifrån. Inget babbel om att det kommer gå åt helvete med frugan och liknande. Om ni har tur så kommer en rektor, eller kanske en tjackpundare som är extremt explicit i sina chattloggar att bli nästa as att hängas ut och då kommer ni att falla i glömska fort.

Han vill se bilder. Hela tiden. Något snuskigt ska det vara. Från chatten:
“Har du någon gång pullat dig själv med dildo eller hårborste?”
“..känna hur min hårda stora kuk glider in o ut i din tighta fitta o rumpa”
“Vill du följa med till Ösmo o tvätta lätta lastbilen?”

Han drömmer alltså om en trettonåring som vill onanera med en hårborste, bli knullad analt och hjälpa till med biltvätt.

Förnamn 1: Samma som SD-politikern Ekeroth som vevade med j̶ä̶r̶n̶r̶ö̶r̶ aluminiumrör på fyllan.
Förnamn 2: Samma som en fiktiv pojke i Katthult i Lönneberga.
Efternamn bokstav 1-4: Ett verktyg som t.ex. kan ha förledet hov, avbitar eller polygrip. Kan även betyda vattenlevande alger.
Efternamn bokstav 5-8: JRR Tolkien har skrivit en saga om detta ting som man kan bära på fingret.
Född samma år som Ensam Hemma och Die Hard 2 hade premiär.

José skulle hämta upp ett barn i sin lille röde Citroën (napp igen)
https://dumpen.se/2022/01/04/jose-skulle-hamta-upp-ett-barn-i-sin-lille-rode-citroen-napp-igen/

Detta pervo vill ta med en tolvåring till en sexklubb för en stunds våldtäktsmys. Glidmedel finns på plats så allt kommer gå som smort (pun intended).

I chatten ställer han frågor om tolvåringens lillasyster och om hon fotat systerns “sötmus”. Vidare skrivs det:

“Har låtit skägget växa lite…”
“Hoppas jag inte skrämmer dig nu”
bild: https://imgur.com/a/RYf2AKK
Fiskaren svarar: “Du ser så snäll ut”
Ser snäll ut?? Det är inte skäggstubben som är skrämmande, utan den diaboliska becksvarta blicken. Herregud.

Namn 1: Samma som Alberto Arce Catacora, president i Bolivia.
Namn 2: Hans gädd-alias
Namn 3: Samma som brasilianaren Raphael Oliveira, född 1982, som tävlar i UFC.
Namn 4: Samma som argentinske regissören Noe som gjort t.ex. Irreversible och Enter the void.
Född samma år som De Sju Samurajerna hade premiär och Tumba-Tarzan blev rikskänd.

Tackar för dessa tillbakablickar, Raymond!

Som grädde på moset kan tilläggas:

Femfinger-Tobbe bytte förnamn efter konfrontationen. Det namn som rebusen syftar till är det nuvarande. Innan namnbytet hette han samma som en politiker vid namn Billström, ett namn där den som bär det ofta blir kallad just ”Tobbe”.

Den tjatige kranbilsföraren, som bodde hos sin mamma vid tidpunkten för konfrontationen, har lyckats skaffa sig en sambo och flyttat hemifrån.

José har kvar både fruga och Citroën.
Citera
2023-01-05, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow

”Han drömmer alltså om en trettonåring som vill onanera med en hårborste, bli knullad analt och hjälpa till med biltvätt.”

God fortsättning Raymond-Chow. Tack för den storartade underhållningen!
Kranbilsföraren är en vinnare i tragik eftersom hans fantasi får även de mest säregna fantasier att framstå som fullt normala.
Rektorsgäddan är verkligen en trofégädda! Sluuuta, vaaah göö ni me mej, va göö ni, sluuuta!! hade man mer förväntat sig höra från Marsellus med gag-ball i munnen i källaren i Pulp-Fiction! Inte av en rektor som framhävt sig som muskulös TV-kändis, hästägare m.m. Hoppas Rektorgäddan kan påskynda skärpt lagstiftning mot pedofiler som trålar på nätet efter offer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in