2023-01-05, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swentr.site
Jag menade de är under 15 på pappret, deras verkliga ålder är ointressant i juridisk mening. Finns 12 åriga tjejer med stora bröst med inte räknas de som vuxna.

Ok vi får hoppas Dumpen avsätter resurser för stackars ensamkommande skäggbarn som hamnat i snusktanters våld och blir våldtagna varje kväll.

Finns fin chatthistorik att börja leta i där tanterna exponerar sina sexäventyr och ger varandra ryggdunkningar. Oftast liknande utseende som Gambiaresenärer som uppvaktas av unga strandraggare.
Citera
2023-01-05, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tentss
Sedan tjejen, kolla på typ varje video där hon skrattar och springer efter ``gäddorna``, hon tycker detta e kul .
Hennes skratt 42 sekunder in i klippet med rektorn, efter hans helomvändning, är kul imo.
Citera
2023-01-05, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Ingenting förvånar mig gällande Sara faktiskt. Hon gör allt för att få Swish donationer och att få utlopp för sitt mans hat.Är det bara jag som hör njutningen i hennes röst när hon konfronterar männen och inser att deras liv kommer förstöras?
Vem njuter inte? Njutning rakt igenom.
Citera
2023-01-05, 15:17
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sndubbelok
Vem njuter inte? Njutning rakt igenom.

För mig är Dumpen njutning, njutning och humor.

Skillnad i kvalitet och stil, lokalpolitikern á la håriga svampkuken var bara en ointressant bajskorv men ändå ganska sensationellt, en korkad politikerjävel. Rektors-gäddan med tantfötterna var den bästa hittills, det vill vi ha!!!
Citera
2023-01-05, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
För mig är Dumpen njutning, njutning och humor.

Skillnad i kvalitet och stil, lokalpolitikern á la håriga svampkuken var bara en ointressant bajskorv men ändå ganska sensationellt, en korkad politikerjävel. Rektors-gäddan med tantfötterna var den bästa hittills, det vill vi ha!!!
Precis så. Blir mörkrädd av att bevittna hur många som simpar för dessa vidriga pedofiler.
Citera
2023-01-05, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Återkommer med svar när jag har mer kött på benen.
Nå?
Citera
2023-01-05, 15:45
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Precis så. Blir mörkrädd av att bevittna hur många som simpar för dessa vidriga pedofiler.

Jag tycke absolut inte att Dumpen är tiptop, men dom har lyckats med ta fram en del groteska gäddor.

Sara Nilsson, om du läser det här: Ditt samtal med lokalpolitikern var riktigt bra, du var lugn och sansad- då är du som bäst.
Citera
2023-01-05, 15:48
Medlem
Nattjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Jag sover gott om natten ja, om det är det du undrar.

Sen förstår jag inte att folk har problem med att Dumpen får swishpengar och samtidigt bryr sig om barn. Det ena utesluter inte det andra. Även om man drivs av ideal och gör något för den goda sakens skull så kostar sådan verksamhet pengar. Och alla måste leva. Man kan såklart tycka att de ska finansiera allt med pengar de tjänat på annat jobb men då finns inte tiden att lägga och således blir det heller ingen Dumpen-verksamhet.

Det hade varit en annan sak om de fick bidrag från fonder fyllda med skattepengar. Men nu skänker människor frivilligt sina skattade pengar till Dumpen för de tycker Dumpen gör något bra. Hur det kan vara fel för någon annan har jag svårt att förstå. Hur påverkar det person X att person Y skänker sina surt förvärvade slantar till Dumpen?

Det vore som om en katthatande granne skulle komma över och hyvla av en för han fått reda på att man skänkt pengar till ett hem för upphittade katter.
Du svarar inte på min fråga och inte heller bemöter du mitt påstående. Du skriver om andra aspekter.

Så. Du propagerar för att hög social fallhöjd på gäddorna är bra för att det får det att strömma in mer pengar. Samtidigt förstår du inte att detta per se isåfall betyder, igen, att gåvorna INTE kommer från vinkeln "barnens väl och ve"?
Citera
2023-01-05, 15:49
Avslutad
Citat:
Hennes skratt 42 sekunder in i klippet med rektorn, efter hans helomvändning, är kul imo.
Håller med! Det liksom bubblade av lycka och arbetsglädje!
❤️🙊😆
Citera
2023-01-05, 15:52
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattjag
Du svarar inte på min fråga och inte heller bemöter du mitt påstående. Du skriver om andra aspekter.

Så. Du propagerar för att hög social fallhöjd på gäddorna är bra för att det får det att strömma in mer pengar. Samtidigt förstår du inte att detta per se isåfall betyder, igen, att gåvorna INTE kommer från vinkeln "barnens väl och ve"?

Jo, jag svarade på din fråga. Din enda fråga till mig var "Är du stolt över dig själv?".

Men jag kan gärna vidareutveckla. Gäddor med hög social fallhöjd är också de farligaste gäddorna för barnen. Så att sikta på de riktigt tunga nappen gör också mest nytta samtidigt som det drar in mer pengar. De här sakerna står inte i konflikt med varandra på något sätt, tvärtom. Mer nytta ger mer pengar. Win för alla.
Citera
2023-01-05, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Du menar att det är olagligt för gubbarna själva att erkänna att de frågat om en fjortonåring har hår på fittan och att skicka kukbilder till henne?

Varför pratar de om detta med andra om de inte vill att det ska komma ut. När man är politiker så är det ju dessutom av yttersta vikt att folk får veta vad han är för slags människa. Tycker du inte det?

Är du efterbliven? Det finns ingen 14 åring Inga barn inbladade alls!

Bara 2 st pengarkåta vuxna idioter som leker barn. De vet mycket väl vilka bilder de kommer att få och när de fått dem så ger de komplimanger och inte säger något om att de inte ville ha bilderna
Citera
2023-01-05, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tentss
Är du efterbliven? Det finns ingen 14 åring Inga barn inbladade alls!

Bara 2 st pengarkåta vuxna idioter som leker barn. De vet mycket väl vilka bilder de kommer att få och när de fått dem så ger de komplimanger och inte säger något om att de inte ville ha bilderna
Jobbar du gratis?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in