2023-01-04, 16:32
Medlem
knark-kungens avatar
Jävligt praktiskt att resa när man bara äger en uppsättning kläder, allt han äger får ju plats i en liten bolagspåse.
Citera
2023-01-04, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Jävligt praktiskt att resa när man bara äger en uppsättning kläder, allt han äger får ju plats i en liten bolagspåse.
Inte ens en påse. Allt han äger är vad han har på sig! Tom jackan som han "gav" till Anine i present när Alex och Alva skulle bli hans skit feta "Managers", den har han fan tagit tbx hahahah vilken luffare! De vita dojorna har han haft på sig dagligen sen i somras, likaså fejk Dsquared jeansen, Hugo tröjan hans polare köpte till honom har han väl haft i 3 månader ca varje dag. Moncler mössan som han hade tre år näst intill dagligen, har han nog sålt, för nu delar han och Alva på den beiga mössan, varannan dag, så illa är det! Allt det vi såg han ha på sig på nyårs bilden är vad han äger och har bott i snart i ett halvår!
Alva verkar resa runt i sin turkosa mjukis dräkt och den skit fula beiga/bruna jackan me fejk päls!
Citera
2023-01-04, 17:08
Medlem
efedrinkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeMama1337
Nu softar Mr Ceesay tydligen i Värmland. Gjorde shoutout åt någon frisör där på Instagram.

Hur länge ska han hålla sej borta
från Stockholm.
Väntar han på att alla
han är fuktig för ska bli klippta.

Tjackmaxad som han är
ju mer paranoia när han hör
om alla klippningar i Stockholm så är det ingen risk att han vågar visa sej. Men han kan säker åka
på soffturne runt i hela Sverige ett år. På skitställen där det inte händer något är en D-kändis roligare än ingenting.
Tills han möter en habbad 16 åring som vill göra sej ett namn,
då är resan slut 💣
Citera
2023-01-04, 17:53
Avslutad
Vad är det för hund Alex har?

http://www.bilddump.se/bilder/20230104175120-192.121.175.201.png
Citera
2023-01-04, 18:01
Medlem
Sho! Så trist Alex situationen är.

Jag minns när man såg hans video "häromkring" och tänkte att det är en riktig grabb. Nu tänker jag att det är en person jag kritat 2 oxy till och gett en lavett, branchen vänder snabbt.

Jag ser det som att Alex har ett val, och det är att krypa till korset. Det är det enda valet.
Alvish glory whore borde också inse begränsningen nu. Det är inte som innan. Jag har träffat Alex sen hans tid i Skåne och även om jag blir outad hade shuno frågat mig om sistan på min cigg
Senast redigerad av NotANazi 2023-01-04 kl. 18:09.
Citera
2023-01-04, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotANazi

Jag minns när man såg hans video "häromkring" och tänkte att det är en riktig grabb. Nu tänker jag att det är en person jag kritat 2 oxy till och gett en lavett, branchen vänder snabbt.

Jag ser det som att Alex har ett val, och det är att krypa till korset. Det är det enda valet.
Alvish glory whore borde också inse begränsningen nu. Det är inte som innan. Jag har träffat Alex sen hans tid i Skåne och även om jag blir outad hade shuno frågat mig om sistan på min cigg
Jo visst han kan krypa till korset. Men demonerna i huvudet och blodet på hans händer kommer aldrig att försvinna. = kommer inte hjälpa att krypa till korset. Han kommer må skit vilket som.
Kanske öppna sig, lägga alla korten på bordet, ställas till svars, och sona sitt straff, kanske då han kan pusta ut och börja om på noll. Men den uppförsbacken är helt omöjlig skulle jag vilja påstå.
Citera
2023-01-04, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Jo visst han kan krypa till korset. Men demonerna i huvudet och blodet på hans händer kommer aldrig att försvinna. = kommer inte hjälpa att krypa till korset. Han kommer må skit vilket som.
Kanske öppna sig, lägga alla korten på bordet, ställas till svars, och sona sitt straff, kanske då han kan pusta ut och börja om på noll. Men den uppförsbacken är helt omöjlig skulle jag vilja påstå.

Ja han vet nog om detta
Citera
2023-01-05, 13:29
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotANazi

Haha vilken cigg? Berätta mer
Är det på en nivå där han kritar två oxy? Wow
Hur kan A vara med honom fortfarande?
Fattar inte.. Varför åker hon inte bara hem till sina föräldrar och börjar leva ett normalt liv istället? Det sk livet dom lever nu måste ju vara hemskt.
Citera
2023-01-05, 14:22
Medlem
Haha fyfan vad trash dom beter sig!
Alex gör reklam för valfri frisörsalong för en fade värt 250kr.
Båda pundarna lägger upp stories på mat från nån lokalpub som om det vore nån lyxrestaurang.

För att inte tala om samma kläder som används varje dag.

Alex gick från respekterad till pundig nolla på 6 månader
Citera
2023-01-05, 14:26
Medlem
Kaktusmongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Fattar inte.. Varför åker hon inte bara hem till sina föräldrar och börjar leva ett normalt liv istället? Det sk livet dom lever nu måste ju vara hemskt.

Pga beroende, folk som inte själva upplevt beroendesjukdomens klor kan inte förstå hur otroligt djupt de kan sitta i en person... här har vi inte bara substansberoende utan också emotionella beroenden som heter duga 🥵 när multipla utlopp kommer samman som en enda stor ihoptrasslad fiskelina från helvetet, då är det INTE lätt att ta sig ut utan outside help!

För att yttre hjälp ska kunna ens börja trassla upp det där hopplösa trasslet behövs sammanhängande tid, och drogfrihet, och samarbetsvilja, vilja, motivation osv åtminstone till någon grad. Jag tror inte riktigt att deras vilja är där ännu... när både är beroende är det väldigt lätt att gå i otakt dessutom, med resultatet att de medvetet eller omedvetet underminerar varandras nykterförsök.
Citera
2023-01-05, 14:38
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaktusmongo
Pga beroende, folk som inte själva upplevt beroendesjukdomens klor kan inte förstå hur otroligt djupt de kan sitta i en person...

Precis detta! Så jäkla lätt att säga "varför gör de inte bara si eller så" eller "varför lägger de inte bara av" För vissa tar det tid. För andra tar det ännu längre tid. Olika förutsättningar spelar också in.
Citera
2023-01-05, 15:04
Medlem
Imorgon smäller det - albumet Limitless ska släppas. Kommer han hålla vad han lovar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in