2023-02-07, 22:05
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Ja narcissisten körde på i sin live igår, trots Bergs klagomål och Alvas sura miner i bakgrunden. Narcissiten svarade med att bjuda in 2 tjejer i liven, bara för att provocera! Så sant, narcissister klarar inte av att det går bättre för ngn annan, ofta vill de också att andra ska må lika dåligt som en själv. Narcisster kan inte känna empati för ngn annan än sig själv. Och det är tydligt att Alex fullständigt skiter i att Berg kommit ut från ett långt straff, har säkert villkorlig, har tjej, barn och lägenhet. Säkert mer pengar än Alex också. Det stör nog Alex också att Berg är mer en drickare än knarkare. Det passar inte honom att han själv alltid ska va den värsta, och den som är längst ner på botten, i varenda sällskap han kommer till!

Missade biten när alex bjöd med två tjejer i liven. Var det något flirtande inför publik? Eller var han såpass klar i skallen att han bara fortsätter i smyg.. När ska Alva vakna egentligen.

Ja helt klart som du skriver. Alex ska alltid vara bäst. Han gör allt för att dra ner Berg, det är så de funkar...

Och Alex ska tydligen svarat någon i liven att han hade annat för sig än att göra youtube? Så verkar det vara han som bromsar det hela då. För alva uttryckte ju nyss igen att det snart kommer videos. Kanske bara hon av de två som vill... Eller så grejar de helt enkelt inte att bli tillräckligt nyktra för att visa sig framför kameran. Blir bara clownigt pangande med fingerpistoler och filter från helvetet nu då...
Citera
2023-02-07, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Varför umgås ens MB med hemlösealex?
Mb gör ju musik också skulle gissa att det är den primära anledningen
Citera
2023-02-07, 22:14
Medlem
Shakeshakes avatar
Intressant ändå att folk tycker synd om "the light skinned alien" bara för att hon blivit tillsammans med en d-kändis på koks.

Jag menar, hade hon ett bättre liv innan hon träffade acne giraffen med drömmar bakom galler?

Hon har ju flera gånger sagt att hon var en alkis utan jobb, nu är hon en tjakis med ett jobb som "manager" samt att hon är en 3e hands kändis med 3 kg botox, fillers samt alla möjliga filter.

Så är det synd om henne eller lever hon livet?
Senast redigerad av Shakeshake 2023-02-07 kl. 22:18.
Citera
2023-02-07, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Missade biten när alex bjöd med två tjejer i liven. Var det något flirtande inför publik? Eller var han såpass klar i skallen att han bara fortsätter i smyg.. När ska Alva vakna egentligen.

Ja helt klart som du skriver. Alex ska alltid vara bäst. Han gör allt för att dra ner Berg, det är så de funkar...

Och Alex ska tydligen svarat någon i liven att han hade annat för sig än att göra youtube? Så verkar det vara han som bromsar det hela då. För alva uttryckte ju nyss igen att det snart kommer videos. Kanske bara hon av de två som vill... Eller så grejar de helt enkelt inte att bli tillräckligt nyktra för att visa sig framför kameran. Blir bara clownigt pangande med fingerpistoler och filter från helvetet nu då...
Ja asså många i chatten igår frågade efter Alva. Då svara han bara hon vill inte va med på kamera hon är lack på mig idag. Sen helt plötsligt kom två tjejer in i kameran, och då blev hon ännu surare i bakgrunden, och Alex börja: ”Ah ser du inte Alva, dem är typ barn, du blir svartsjuk för minsta lilla” bla bla därefter lång paus i liven.
Folk tjatade även om Youtube i chatten. Och han svara bara kallt i kameran ”jag sysslar med annat nu”
Ingenting alls som innan, åh vi kommer tbx starkare än nånsin o sånt ljug. Han va bara iskall.
Citera
2023-02-07, 22:36
Medlem
Herregud vad är detta. Fattar att Marcus säger till Alex att aldrig med livea. Det börjar ju bli mer regel än undantag att Alex gör bort sig på live.
Undrar varför han liveade detta? För att spela tuff? Eller är han bara för påtänd för att göra kopplingen?Jag menar, han kollar på telefonen flera gånger och verkar läsa kommentarerna så att påstå att han "råkade" känns underligt.
Jag kan stå ut med att folk är kriminella eller pundare, men är det något som får mig att gå upp i limningen är det folk som är dåliga på att vara kriminella/knarka pga dumma i huvudet. Där känns det som att Alex kvalar in helt klart i kategorin dum kriminell/pundare.

En annan kul grej var att Alva la upp en story höromdagen som var menat som "hihi min kille är så snurrig" med en bild på ett sms där han frågar henne var de bor. Han vet alltså inte var de bor. Det finns inget kul att att inte veta var man bor när man är över 30 år gammal. Fattar inte ens varför de försöker hålla upp ngn slags fasad. All vet. Det gör det så jävla pinsamt och tragiskt.

Och hans jävla album, blandat kärlekslåtar till Alva med låtar om att han knullar andra tjejer. Fräscht. Alva har verkligen noll självrespekt utan är besatt av att vara ihop med Alex, till vilket pris som helst.
Sen är det är iofs lika schizat med låtar om att lämna kriminaliteten och drogerna bakom sig blandat med trams om skottsäker väst och vapen.

Jag hoppas verkligen att Alex åker in i fängelse på ett långt jävla straff så den här tågolyckan vi bevittnar för ett slut någongång.
Citera
2023-02-07, 22:37
Medlem
Emelitos avatar
Citat:

Va någon som skrev i tråden att kronofogden gjorde utmätning på deras youtube-intäkter, vilket hade förklarat en del kring varför de slutade.

Sen nu är han så långt inne i sin "rush" och verkar inte bry sig om annat än snabba cash och substanser. Det är för mycket jobb med Youtube. Speciellt om det inte kommer ge några cash på ett tag.. Han säger också i någon video att "Ifall jag börjar med habbar igen kommer ni märka det, för det kommer inte laddas upp några nya videos".

Tror inte han kommer sluta leva high chaparall, möjligen efter han varit inne o vänt på anstalt igen.
Senast redigerad av Emelito 2023-02-07 kl. 22:53.
Citera
2023-02-07, 22:45
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Tror det är låg iq tyvärr.
Som för de flesta som hängt med honom. Och i kombination med att de tycker han är lite kändis och gärna vill sola sig i hans rampljus Synd bara när det går upp för dem en efter en vilken bluff han var. De blir både fattigare och utskämda av hans närvaro. Och i Bergs fall kanske även av med vårdnaden av sitt barn, och in i fängelset igen.
Väldigt oansvarigt att låta två pundare bo hemma hos en och sitta och livea helt väck. Gissar att soc redan är inkopplade
Citera
2023-02-07, 22:46
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yaya345
Undrar varför han liveade detta? För att spela tuff? Eller är han bara för påtänd för att göra kopplingen?Jag menar, han kollar på telefonen flera gånger och verkar läsa kommentarerna så att påstå att han "råkade" känns underligt.

Det undrar jag också! I mina ögon såg det ut så, fast va skulle han få ut av det? Han var väl för bäng för att fatta antar jag
Citera
2023-02-07, 22:54
Medlem
Emelitos avatar
"Bruka gråta av misär, Nu jag gråter utav glädje.
Ville bli en stjärna, det var drömmen. Nu jag är det.
Cristo hade rätt, han sa "wallah du ska lyckas".
Benim satt på Kumla, nu jag sitter i en lyx-yacht"

that shit aged like milk..
Citera
2023-02-07, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarstaSplitter
Det undrar jag också! I mina ögon såg det ut så, fast va skulle han få ut av det? Han var väl för bäng för att fatta antar jag
Tror han liveade för att provocera helt enkelt! Visa Alva att han gör vad fan han vill. Talade om för folk i chatten att han kan röra sig helt fritt överallt i Sverige, ingen skulle tro ngt annat. De skulle mot ny stad i igår kväll minsann!
Blev sur när folk ifrågasatte hans nykterhet.
Jag tror att han själv tror han är nykter bara för att han inte rör slajfet. Allt annat räknas liksom inte i hans huvud. Tror han hade druckit lite också igår.
Undra varför Alva va sur på honom igår. Kan bara tänka mig vilket helvete det är bakom kulisserna. Alva som vill hålla uppe någon sorts ”cool fasad” Tjäna pengar, hon tjatar säkert hysteriskt om Youtube på honom! Hon styr och ställer, säkert bland hans vänner också. Hon är manisk med att hålla sociala medier uppe och raderar kommentarer på sekunder. Medans han sitter i sitt rus, eller jagar knark och skiter i allt hon sitter och tjatar om med sin lur i handen! Vad som är viktigt för henne är inte viktigt för honom. Inget är viktigt för honom, han skiter i om han gör bort sig offentligt, pallar inte med Youtube eller fasad. Vill knarka fritt och öppet bryr sig ej. Han stör sig säkert på hennes gnällande om drogerna. Han har trots allt 10 års längre erfarenhet än henne, och att hon är nybörjare är bara jobbigt och påfrestande för honom. Tror han håller på att spricka på henne helt klart! Det är inte långt kvar. Han verkar inte kunna göra sig av med henne på ett normalt sätt. Otrohet, misshandel och att göra bort henne totalt offentligt funkade inte. Tvärtom hon blev som en blodigel på honom och försökte göra sig själv så lik honom som möjligt, hon trodde att han skulle uppskatta det el ngt! Nä, det får bli en lång volta för honom, eller att hon råkar ut för ngt allvarligt, för att han ska kunna bli av med henne för gott!
Fyfan! Vad trängd jag hade känt mig om jag var honom, hade exploderat!
Citera
2023-02-08, 00:57
Medlem
Emelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Tror han liveade för att provocera helt enkelt! Visa Alva att han gör vad fan han vill. Talade om för folk i chatten att han kan röra sig helt fritt överallt i Sverige, ingen skulle tro ngt annat. De skulle mot ny stad i igår kväll minsann!
Blev sur när folk ifrågasatte hans nykterhet.
Jag tror att han själv tror han är nykter bara för att han inte rör slajfet. Allt annat räknas liksom inte i hans huvud. Tror han hade druckit lite också igår.
Undra varför Alva va sur på honom igår. Kan bara tänka mig vilket helvete det är bakom kulisserna. Alva som vill hålla uppe någon sorts ”cool fasad” Tjäna pengar, hon tjatar säkert hysteriskt om Youtube på honom! Hon styr och ställer, säkert bland hans vänner också. Hon är manisk med att hålla sociala medier uppe och raderar kommentarer på sekunder. Medans han sitter i sitt rus, eller jagar knark och skiter i allt hon sitter och tjatar om med sin lur i handen! Vad som är viktigt för henne är inte viktigt för honom. Inget är viktigt för honom, han skiter i om han gör bort sig offentligt, pallar inte med Youtube eller fasad. Vill knarka fritt och öppet bryr sig ej. Han stör sig säkert på hennes gnällande om drogerna. Han har trots allt 10 års längre erfarenhet än henne, och att hon är nybörjare är bara jobbigt och påfrestande för honom. Tror han håller på att spricka på henne helt klart! Det är inte långt kvar. Han verkar inte kunna göra sig av med henne på ett normalt sätt. Otrohet, misshandel och att göra bort henne totalt offentligt funkade inte. Tvärtom hon blev som en blodigel på honom och försökte göra sig själv så lik honom som möjligt, hon trodde att han skulle uppskatta det el ngt! Nä, det får bli en lång volta för honom, eller att hon råkar ut för ngt allvarligt, för att han ska kunna bli av med henne för gott!
Fyfan! Vad trängd jag hade känt mig om jag var honom, hade exploderat!

ja fifan det lär va så rutten stämning..
Citera
2023-02-08, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelito
"Bruka gråta av misär, Nu jag gråter utav glädje.
Ville bli en stjärna, det var drömmen. Nu jag är det.
Cristo hade rätt, han sa "wallah du ska lyckas".
Benim satt på Kumla, nu jag sitter i en lyx-yacht"

that shit aged like milk..
Hahahahahah kommer ihåg i Turkiet när han skulle överraska Alva med en ”Lyx Yacht”
Det blev en 500 kr turist tur längs Alanyas kust hahahahahaha snubben satte på sin egen musik på högsta volym och tvingade personalen dansa till den på båten! Alex körde sin ”as feta”
Crip Walk, som är bland det stelaste jag skådat btw hahahah svimmar! Men Alva fick minsann inte dansa, det fanns män i personalen! Det enda hon ville va att ha mysigt och egen tid med honom utan kameran. Men han filmade och fotade precis hela tiden, och babblade på non stop om hur jävla underbar båt han bokat, va det bästa han varit med om! Och vilken man han va som fixat detta till Alva. Den båten har varenda människa åkt som rest en vecka charter till Alanya! Ingår nog tom när du bokar vissa hotell.
Killen har verkligen inte varit med om mycket när det kommer till sånt, suck… Och sen skriva texter om tragedin. Ännu mer suck!
En riktig Lyx Yacht kommer han aldrig i hela sitt liv, ha råd att hyra i en halvtimme ens!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in