2023-01-03, 21:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Sägs av flera olika att han är skyldig startklar en jävla massa pengar... Och andra... Så Stockholm vågar de inte återvända till.
Vad gör startklar nu för tiden? Inte sett storys på länge från honom han brukade lägga upp, hittar även ingen tråd om honom 🧵
Citera
2023-01-03, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Tror också att han är "medveten/gett upp". Att Alva börjat punda och att hon älskar det o tror hon är en riktig Gangster Wifey, tror jag helt ärligt han tycker är ganska jobbigt. De är på olika nivåer vad gäller missbruk, han har nog plan på att åka in o tro sig ta sig ur det på det sättet. Men problemet kvarstår att Alva är nyförälskad i skiten och hon har bara börjat! Han är äldre mer härdad och nergången i skiten, även om han är som ett barn i hjärnan är pundar kroppen typ 50 bast! Alva är som en "cool" tonåring när det kommer till skiten, och i slutändan blir kontrasten föör stor!
Nu är hon igång och ljuger på sin q&n på Instagram igen!
Kommentera den misserabla nyårs bilden hon la upp igår, där Alex "kysser" henne med en stirrande blick ngn helt annanstans än på henne! Hahaha min kommentar fick 30 likes inom 20 min. Sen va hon där och rensa bort skiten igen som vanligt!

Att dom fortsätter kämpandet med att radera kommentarer , dom flesta gammal som ung lär sett igenom dom vid detta laget.
Och tror den teorin stämmer ganska bra. Tycker han ser riktigt färdig ut i ögonen ( och då inte färdig ekonomiskt &#128514

Haha får man fråga vad du droppade för kommentar?
Citera
2023-01-03, 21:09
Medlem
Citat:
Sägs av flera olika att han är skyldig startklar en jävla massa pengar... Och andra... Så Stockholm vågar de inte återvända till.

Vad ska det vara för skuld ? Lån av kontanter ? Droger som ej betalats ? Vet du vad det är för summa?

Haha jag bara skjuter ut frågor men ja..
Citera
2023-01-03, 21:12
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96
Vad gör startklar nu för tiden? Inte sett storys på länge från honom han brukade lägga upp, hittar även ingen tråd om honom 🧵

En sökning på startklar...

(FB) Skvaller om Andreas ”Startklar” Coskun
Citera
2023-01-03, 21:31
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Hörde från en snubbe på tåget att han kommer bli ”gahlad” snart .. vi får sen när snart är..
Fast det är skillnad på gahlad och klippt…
Citera
2023-01-03, 21:56
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Vad ska det vara för skuld ? Lån av kontanter ? Droger som ej betalats ? Vet du vad det är för summa?

Haha jag bara skjuter ut frågor men ja..

Haha skjut på. Svarar på det jag kan
Det ska väl handla om drogskulder, att han kritat men inte gjort rätt för sig. Summa har jag ingen aning om. Men tillräckligt för att han inte ska ha råd att betala och istället väljer att fly.

Så de är nog ganska panka, han som var KLAAAAR ekonomiskt

Citat:
Hörde från en snubbe på tåget att han kommer bli ”gahlad” snart .. vi får sen när snart är..

Förlåt en svenne, men vad betyder "gahlad"? Och följdfråga, varför och av vem?
Citera
2023-01-03, 21:58
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Haha skjut på. Svarar på det jag kan
Det ska väl handla om drogskulder, att han kritat men inte gjort rätt för sig. Summa har jag ingen aning om. Men tillräckligt för att han inte ska ha råd att betala och istället väljer att fly.

Så de är nog ganska panka, han som var KLAAAAR ekonomiskt

Förlåt en svenne, men vad betyder "gahlad"? Och följdfråga, varför och av vem?
Det betyder sönderslagen
Citera
2023-01-03, 22:03
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Det betyder sönderslagen

Tack, aa det är nog många som vill göra det med honom nu... Verkar blåsa folk hur som helst. Han glömmer att Sverige inte är stort nog för sånt.

Undrar verkligen hur deras plan ser ut... Går inte leva på luffen hur länge som helst. Eller..
Citera
2023-01-03, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Att dom fortsätter kämpandet med att radera kommentarer , dom flesta gammal som ung lär sett igenom dom vid detta laget.
Och tror den teorin stämmer ganska bra. Tycker han ser riktigt färdig ut i ögonen ( och då inte färdig ekonomiskt &#128514

Haha får man fråga vad du droppade för kommentar?
Nä det va inget jätte speciellt direkt, brukar droppa värre. Men en liten diss till Alva typ, om hur jätte romantisk kyssen såg ut, med Alex som typ såg tvingad och ointresserad ut av henne! Och lite om hennes icke existerande självrespekt. Och att dem borde granska sina bilder mer noga innan de postar. Är ju sjukt hur fel det blir på de flesta bilder, att de inte klarar av att se det själv?! Allt ifrån droger framme till Alvas sminkning typ, gul i huvudet och krit vit på kroppen! Känns som de missar att kolla varenda bild innan de postar! Visst de lägger filter men de hjälper inte mot alla misstag som kommer med på deras bilder nuförtiden! Mina kommentarer blir alltid borttagna, ALLTID!
Citera
2023-01-03, 22:15
Medlem
Citat:
Tack, aa det är nog många som vill göra det med honom nu... Verkar blåsa folk hur som helst. Han glömmer att Sverige inte är stort nog för sånt.

Undrar verkligen hur deras plan ser ut... Går inte leva på luffen hur länge som helst. Eller..
Tror bara de går o väntar på att komma över en större summa. Sen är det Turkiet direkt igen antagligen! Dem vill nog jävligt gärna bort från Sverige fortast möjligt! Men verkar inte gå så bra för dem att få ihop så pass lite para ändå. 1-2 månader i Turkiet kan inte kosta mkt. Men de har nog tom svårt att få ihop mat pengar, droger/alkohol för dagen! Ingenting går deras väg, de har nog tömt allt som går att tömma. Finns antagligen inte många som ens skulle låna ut en Röding längre till Alex! Eftersom han säkerligen är skyldig alla han "känner" lite summor hit o dit. Levt på andra människor ända sen han starta sin jävla hemlöse turne!
Citera
2023-01-04, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Länk?

Har inte länk, men hennes senaste inlägg/bildspel innan nyårskyssen på bildruta nr 3. I senaste storyn syns en bula rakt i pannan när hon talar om deras åldersskillnad i Q&A. Massa filter o skit som vanligt men syns att det sticker ut en knöl som e typ blå.
Citera
2023-01-04, 14:43
Medlem
JoeMama1337s avatar
Nu softar Mr Ceesay tydligen i Värmland. Gjorde shoutout åt någon frisör där på Instagram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in