Citat:
Ursprungligen postat av
Jagduvidom
Det var inte okej med våldtäkt på 40 talet heller. Men det är efterblivet att flörta på skoj och supa sig redlös och skicka massa signaler och tro att motparten ska kunna läsa dina tankar.
Du lever i någon låtsas värld där man har en bubbla (personligt utrymme) folk ska respektera osv. Väx upp för fan och greppa verkligheten!
Kroppsspråk är en kommunikation. Kan du inte hantera dina signaler så får man lära sig det. Man kan inte förvänta sig att alla människor är snälla.
Jag slipper gärna att vara med om ett brott som offer så jag tänker till lite, för även om jag får GM dömd så gör alltid brottet mer skada än straff läker.
Så att gå omkring och vara så godtrogen och blåögd vid nära pensionsålder får mig fan att undra?!
Är det någon med erfarenhet, världsvana och skinn på näsan så är det Elisabeth Höglund.
Jag litar mer på hennes omdöme än veka människor som ska komma med efterhandskonstruktioner och ursäkter.
Pensionärsåldern.
Jo min sköna herre jag har festat runt, bott på kollektiv, jag har varit redlös på mitt ansvar naturligtvis, men på min tid låg alla med alla. Därefter kom kvinnorörelsen och man börjar bli medveten om sitt värde, vet du vad!, Just nu ligger jag brevid min man som jag är gift med sedan länge och han har invandrat till sverige sedan länge, och han är i alla fall motsatsen till det ni skriver, sedan finns det naturligtvis dom som tillhör gängkulturen och där har man en fruktansvärd syn på tjejer och sexualitet och män. För övrigt är jag brunögd och har köpt larm och spray i dag.