Citat:
Ursprungligen postat av
Dagdrommaren
Du inbillar dig, du är fin och bra.
Jag hade duschat, tagit på mig rena kläder och rakat mig i ansiktet. Eftersom jag skulle bli bedömd och ville ge ett bra intryck, vid första mötet. Psykologen sträckte fram huvudet och tittade förvånat på mig, sedan tittade hon på min nästa och sedan min mun. Sedan tittade hon bort och började fräsa som en katt, fräääs, ungefär som vid stark äckel, som att stoppa in ruttet kött i munnen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ballooonie
Hade du för mycket parfym?
Nej, bara Ica-Basic-deoderant. Möjligen lite hårvax i håret. Nej, jag undviker starkt luktande parfymer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Studsboll
En sak är säker: du har uppenbart ett behov av psykiatrin.
Okej, jag ska boka ett möte med en psykiatriker. Och se vad denne säger. Jag har frågat efter en.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gubbtjyven73
Antingen ska du sitta inspärrad på Säters slutna avdelning eller så ljuger du.
Jag ljuger inte. Vad exakt är det du inte tror på? Jag har sett du citerat saker jag skrivit, som att psykologen vart medvetslös. Jag förtydligar: Psykologen skådespelade att hon svimmade. Jag trodde att det var äkta när hon var avsvimmad. Först fick psykologen kraftig yrsel. Sedan ryckte hon till i kroppen. Sedan blev hon sittande 100% avsvimmad i sin arbetsstol. Jag ville här ringa 112 samt påbörja HLR för jag trodde det var hjärtinfarkt eller hjärnblödning. Jag tyckte det var klart obehagligt. Jag kunde inte komma på larmnumret 112, jag visste heller inte hur jag skulle påbörja HLR. Dvs kolla puls först, eller först lägga psykologen i stabilt sidoläge. Sedan vaknade hon upp och tittade sig runt om i rummet, som om hon inte visste vad hon var. Skådespelare till psykolog. Möjligen knäpp i huvudet själv (psykologen alltså).