Citat:
Ursprungligen postat av
Bemp
Sa hon nåt när hon fräste? Du skrev att du försökte låta bli att bli arg. Misslyckades du? Hon kan ha blivit stingslig om du flippade på nåt vis.
Nej, jag var där i tid vid 09:00. Hon sade inget. Jag var inte arg under mötet med psykologen, inte alls. Jag berättade om att jag varit på Bali och då började psykologen krypa ihop i sin stol och såg ut att nästan börja gråta. Jag sade till psykologen att jag inte tyckte det var kul på Bali, enbart för hon inte skulle börja gråta. Det är ju helt onödigt att psykologen börjar gråta bara för jag varit på Bali. Då började psykologen omedelbart skratta och var jätteglad. Hon upprepade flera gånger "du tyckte inte det var kul att vara på Bali". Hon var jätteglad och flinande, "du har alltså åkt till Bali och tyckte inte det var kul!) hahaha.
Jag tycket det var jätte konstigt, då jag sade så för hon inte skulle börja gråta. Jag sade sedan, att jag varit i Sydamerika och där var det tyckte jag var jättekul!. Då började hon skrika "jasså det var bättre där!!". Psykologen var röd i ansiktet då hon skrek. Sedan blev hon hotfull och sade, åh, åh, åh, som en person som hetsade mig. Jag tänkte fight, ska hon ta tag i mig. Då kommer jag ta tag i psykologen och slänga hon över sin slot och dra härifrån FFS! Jag viste inte om hon skulle ta tag i mig. Hon måste väga 110 kg +. Jag väger bara ungefär 70 kg. Så jag upplevde det som hotfullt. Jävla kärring!!