2023-01-03, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Du r kvinna p Flashback. Lr dig att ignorera idioter.
Jag r man och frstr dig fullt ut d jag levt med en kontrollidiot.
Det gick till en viss grns men nr jag mrkte att hon spionerade, dolt s gick det verstyr.

Allt brjade oskyldigt med frgor om vem och vad man skrev om till att hon skulle se sms. Nr jag brjade radera s brjade manin och till slut hade vi en katt och rttalek dr jag gnade en stor tid p datorn fr att redigera konversationer frn att vara ingenting till att jag var dagligt otrogen.
Vad du n gr s slpp inte in honom i dina enheter.

Tack fr svar. r lttprovocerad, ltt att n, ox drav min trasiga telefon.
Citera
2023-01-03, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liltille
Tack fr svar. r lttprovocerad, ltt att n, ox drav min trasiga telefon.
D kanske du br titta p personen i spegeln istllet fr din partner? Du har ju inte skrivit ett ord om vad ni brkade om som fick dig att ta snder mobilen, s det r lite svrt att se dig som ngot annat n galen, kontrollerande bitch
Citera
2023-01-03, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rawtaliban
D kanske du br titta p personen i spegeln istllet fr din partner? Du har ju inte skrivit ett ord om vad ni brkade om som fick dig att ta snder mobilen, s det r lite svrt att se dig som ngot annat n galen, kontrollerande bitch
Nyfiken?
Topic handlar ju om en kontrollerande partner och du mste gotta dig i andra mnniskors problem. Sk hjlp
Citera
2023-01-03, 18:02
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Som rubriken lter s misstnker jag att min partner snokar p min telefon via nn app eller hemsida.
Det hela brjade med att jag fick lna hans gamla telefon d jag slog snder min egna.
Skulle sedan maila mina uppskrivna timmar frn jobbet frn min gamla telefon till den jag lnar. Han var fortfarande inloggad p sin gmail p den telefonen s jag tnkte att jag bara mailar den till hans mail istllet fr att hlla p o logga ut och in p min egna osv osv. Nr jag sedan skulle ppna mailet jag skickade s sg jag under ett mail frn "mSpy". Blev direkt nyfiken pga. namnet. Gick in o kollade. Dr stod det shr:

"mSpy*lets you peer into their iOS or Android device without them knowing and see who they're chatting with on social media & what about. Know where they are, review their texts, emails and calls, photos, videos, notes, apps, internet activity, and much, much more."

WTF. Var min frsta tanke. Vafan gr man nu? Konfrontera han men d r ju JAG den som snokat? Blir fan galen.
Vet inte heller om mSpy faktiskt funkar eller om han ens anvnder det. Tips och rd uppskattas.

Fr han lna din telefon bara genom att frga?

Att anvnda spiongrejer r jvligt ondigt, fr det finns ett klart stt att kolla ifall din tjej eller partner dljer ngot och det r att frga efter att lna din telefon. Vill du inte eller tvekar s dljer du ngot och drav s br relationen med hgsta sannolikhet avslutas.
Citera
2023-01-03, 18:13
Medlem
Citat:
Nyfiken?
Topic handlar ju om en kontrollerande partner och du mste gotta dig i andra mnniskors problem. Sk hjlp
Topic handlar om att TS tror att sin partner r kontrollerande nr allt tyder p att hon i sjlva verket r den kontrollerande. Sk SFI-lrare.
Citera
2023-01-03, 18:19
Medlem
Fyfan vilka otrevliga jvlar i trden?? Hon bad om rd p ett trevligt stt om ett rimligt problem, fortsatte svara trevligt trots phopp. Det r minsann inte helt sjlvklart hur AppleId och annan autentisering lever ett eget liv ver alla appar och hur man hanterar lsenordsbyten etc. Skrp er Flashback.

Jag hade ocks blivit vldigt misstnksam om jag hittade ngt liknande. Inte skert att det anvnts fr att spionera p dig TS, men frgan r annars vad han haft det till...
Citera
2023-01-03, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rawtaliban

det var ju inte ens med min partner jag brkade med d hahaha
Citera
2023-01-03, 18:28
Medlem
Citat:
Nyfiken?

Exakt s. En mnniska sker rd p ntet r helt pltsligt en bitch med kontrollbehov osv osv osv
Citera
2023-01-03, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kralnor
Fyfan vilka otrevliga jvlar i trden?? Hon bad om rd p ett trevligt stt om ett rimligt problem, fortsatte svara trevligt trots phopp. Det r minsann inte helt sjlvklart hur AppleId och annan autentisering lever ett eget liv ver alla appar och hur man hanterar lsenordsbyten etc. Skrp er Flashback.

Jag hade ocks blivit vldigt misstnksam om jag hittade ngt liknande. Inte skert att det anvnts fr att spionera p dig TS, men frgan r annars vad han haft det till...

Ja precis, eftersom mailet han fick var nyligen.
Citera
2023-01-03, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Fr han lna din telefon bara genom att frga?

Att anvnda spiongrejer r jvligt ondigt, fr det finns ett klart stt att kolla ifall din tjej eller partner dljer ngot och det r att frga efter att lna din telefon. Vill du inte eller tvekar s dljer du ngot och drav s br relationen med hgsta sannolikhet avslutas.

Hade absolut lnat ut den till han, hade dock velat veta varfr men aldrig sagt nej. Precis s som du sger, om ett nej kommer som svar i den frgan s e det bara o g haha
Citera
2023-01-03, 18:37
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Hade absolut lnat ut den till han, hade dock velat veta varfr men aldrig sagt nej. Precis s som du sger, om ett nej kommer som svar i den frgan s e det bara o g haha

Varfr mste du veta varfr? Det bddar fr konflikt.

Nr jag hade partner s kunde man frga och f telefonen No questions asked. Oavsett om det var fr att se hur man reagerade eller om man ville genuint lna telefonen spelar ingen roll.
Citera
2023-01-04, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Varfr mste du veta varfr? Det bddar fr konflikt.

Nr jag hade partner s kunde man frga och f telefonen No questions asked. Oavsett om det var fr att se hur man reagerade eller om man ville genuint lna telefonen spelar ingen roll.
Tillit r viktigt men den ska vara msesidig.
Jag skrev tidigare min historia och d i korthet.
Mitt ex var manisk nr det gllde otrohet och i dag vet jag varfr. Bst av allt r att hon n i dag berttar om min, inte hennes otrohet vilket r kul d jag hade noll chans till det hela.
Men denna kontroll var en av sakerna som frstrde frhllandet.

I dag lever jag i ett nytt frhllande. Vi litar fullt ut p varandra. S pass mycket att bda har frihet att trffa vnner av annat kn och hr fick jag hra en sak.
Sambon berttade fr sina kollegor att hon efter jobbet skulle trffa en kille hon haft kontakt med i flera r utan att de kunnat trffas. Kollegorna reagerade med bestrtning.
Samma sak med vra digitala enheter. Vi har gett varandra vra lsenord och inte bara p enheterna utan ven p olika inloggningar. Under alla dessa r s har jag inte ens kollat ett skit frutom att jag vid tillflle lnat div konton och hon gr samma sak.
Varfr?
Jo, antingen lever man med respekt fr den andre och litar p den eller s blir man manisk att kontrollera. Bst av allt r att ingen av oss kan stoppa den andre att vara otrogen om den verkligen vill vara det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in