Citat:
Ursprungligen postat av
farling
Jag vill bara föra till protokollet, eftersom det var jag som nämnde det först, att jag aldrig SPEKULERADE i funktionsvariation.
Jag skrev bara att jag tycker att barnet har ett drag av DS över sig (det är något med ögonen som är lite sneda) men med det inte sagt att jag faktiskt tror att han har det.
Det kanske var okänsligt av mig, men jag förutsätter liksom att de som hänger i denna tråden vet att detta är FB och att det är otroligt högt i tak härinne.
Men antar att man, om man blir sekundärkränkt känner att det är enklast att skylla på att alla bara är aaavuundsjuukaaa på Sandras liv.
Jag har tänkt samma tanke så du är inte ensam om detta!
Är det bara jag som är innerligt trött på hennes gnällande om föräldrarollen? Det är INTE synd om dig / henne! Kanske den utåt uppvisade nonchalanta inställningen till graviditeten och modersrollen kommer från ett svar hon gav en läsare som undrade om det var planerat: "jag knullade med min kille". Pinsamt svar med tanke på åldern. Eftersom dom medvetet valt inte använda preventivmedel så är resultatet icke oväntat. Anar att hennes tonårsstil ( både mentalt och stil mässigt) fått sig en rejäl törn av behöva bli vuxen och snart 40.
Det är i detta hon inte känner sig hemma, anar jag.
Att hon egentligen ger högaktningsfullt fan i bloggen är ju helt uppenbart. Den är bara den primära inkomstkälla. Så gott som varje inlägg innehåller ju reklamlänkar.
Det är väl bara för henne som för de flesta bloggare att inse att de har framtiden långt bakom sig.jag