2023-01-02, 13:27
Medlem
Ingen som har en bild på grisen?
Citera
2023-01-02, 14:13
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whozthiz
Ingen som har en bild på grisen?

Någon nämnde en Land Rover

Lägg därtill polis och Fr*drik P*tt*rsson (* = e) så är väll nr 2 i den här artikeln nära gissat? Skärsviken ligger utanför Härnösand.

https://yippieharnosand.se/innehall/...id/out-siders/
Senast redigerad av Newkie 2023-01-02 kl. 14:18.
Citera
2023-01-02, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fragbear
F*ed*rik Pette***on
*r
*s
Misstänkte det. De köpte väl tomten de bor på nu under rätt märkliga former.
Senast redigerad av Gustavssons 2023-01-02 kl. 14:29. Anledning: Skrev fel
Citera
2023-01-02, 14:39
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WernerHerzog
Vill inte outa mig. Men har träffat honom mycket privat längre tillbaka. Förstod inte att det skulle vara såhär. Men många runtomkring varnade och sa att de upplevde ett obehag av honom.

Han har varit väldigt aktiv inom olika sporter, cykling, surfning, enduro med bil.
Hans fru var kommunchef förut.
Fru och barn flyttade till Stockholm plötsligt ett tag. Tror de flyttade tillbaka sedan.
Jag frågade honom om detta men fick aldrig något tydligt svar. Förstår nu varför de flyttade iväg.

Enduro med bil? Typ Novemberkåsan i en Kia Ceed?
Citera
2023-01-02, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newkie
Någon nämnde en Land Rover

Lägg därtill polis och Fr*drik P*tt*rsson (* = e) så är väll nr 2 i den här artikeln nära gissat? Skärsviken ligger utanför Härnösand.

https://yippieharnosand.se/innehall/...id/out-siders/

Finns även två artiklar från 2012 på SR inte bild på honom men någon chef. Att han fått fortsätta får mig att fundera på om han har någon hake på chef högre upp??

Ligger en "hund" bergraven i det här..
Citera
2023-01-02, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Enduro med bil? Typ Novemberkåsan i en Kia Ceed?

Camel Trophy i sydamerika i en Land Rover enligt den länkade artikeln ovan. Men Novemberkåsan i en Kia låter roligt!
Citera
2023-01-03, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavssons
Misstänkte det. De köpte väl tomten de bor på nu under rätt märkliga former.

Ah, du tänker på Olles gode man som lurade skiten ur honom och sålde dyr mark till en massa kommunhöjdare för en spottstyver? Jepp, samma skit. Många som borde få tid på kåken som blåste stackarn.
Citera
2023-01-04, 13:15
Medlem
Nu fick Fredrik sitt straff, 14 år efter första sexuella trakasserierna och andra sexualbrott så får han sitt straff. Löneavdrag och omplacering till inre tjänst. Hade han inte varit polis hade karln suttit för våldtäkt flera gånger.

Plusartikel men går att läsa lite i ingressen:

https://www.tidningenangermanland.se...nget-annat-val
Citera
2023-01-04, 20:50
Medlem
Tydligen beordrad inre tjänst med renskrivning av förhör och bilvård i garaget. Rekryteringen av killen är ju ett klassisk exempel av småstadsnepotism. "Regionerna" väljer sina aspiranter, de som var högst i huset när FP sökte var gamla bekanta till hans far. Därav har han klarat sig så länge. Nu finns inte samma kopplingar längre till högsta polisledningen och därför kommer han få lämna in legitimationen framöver.
Citera
2023-01-04, 21:35
Medlem
Stirrig låter kanske light men jag skulle också använda mig av det ordet, då jag upplevt honom på nära håll. Har dock aldrig utbytt ord.
Rykten har gått i flera år om att han är konstig men tror inte allmänheten har vetat allt förrän nu på senare tid när allt kommer ut i tidningarna. Han har ju varit en slags Härnösands profil med all sport han håller på med.
Citera
2023-01-04, 21:57
Medlem
Denna polisman, antar att varenda kotte boendes i Härnösand vet vem han är, han är omtalad. Det är hans fru också 🙃 Kaka söker maka.
Sedan går det ju att diskutera polishuset och dess anställda överlag i Härnösand……det är inte konstigt att han inte får sparken, inte med tanke på vad det sitter för personer i den byggnaden. Otroligt tragiskt att det får fortsätta år ut och år in.
Citera
2023-01-04, 23:45
Medlem
otellos avatar
En inkompetent polis, det var ju ovanligt. Varför fick han inte sparken istället?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in